Şimdi Ara

x1600 agp max overclock değerlerim ve shader 3 sorunsalı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
657
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • x1600 agp kartımı gayet stabil ve sorunsuz bi şekilde 500/400 den 615/423 e overclocklanmış şekilde sağlıklı kullanıorum....ama gelin görün ki hiçbir gözle görülür performans artışı sağlayabilmiş değilim...hatta defalarca yaptığım 3dmark05 teslerinde overclock yaptıımda puan da düşme bile oldu.sıcaklıkla bi problemim yok...full loadda 615/423 te kart 52 derecede (su soğutma) hiçbir artifact yok uzun süreli kullanımda.

    ve dahası p.shader 3 kullanan oyunlarda yer yer yüzeylerde ve kaplamalarda belli açılardan bakıldığında mesela quake 4 te strogg a dönüştükten sonra kendimizi aynada ilk gördümüz yerde aynada belli pixellenmeler oluo aynanın kenarlarında ama bu kesinlikle checkboard değil...sm3 kullanan oyunlarda oluyo...obliviondada böle....sürücü problemimi acaba?varmı aynını yaşayan?



  • o kart zaten 128 bit falan artı ek güç girişi yok yani sen ne kadar arttırsanda mhz leri ekran kartının aldıgı güç degişmediginden hiç bi .. yaramaz.
  • vpu hızı kaldırabileceğinin üstüne çıkmıssa artifact vermeden yavaşlayabilir.. vpu hızını düşürerek dene!
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.