Şimdi Ara

Veri döngüsel artıklık hatası(ut motorlu oyunlarda hata)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
493
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • No Label

    Crash Time: 06/03/06 19:22:26

    OS: Windows XP 5.1 (Build: 2600)
    CPU: GenuineIntel Unknown processor @ 1698 MHz with 511MB RAM
    Video: NVIDIA GeForce4 MX 4000 (8195)

    UserName: brahim
    ComputerName: AILEMWRFW68T5Q
    Application location: C:\oyun\Sierra\SWAT 4\Content\System\

    SWAT Build Number: 34688

    ReadFile failed: Count=0 BufferCount=1024 Error=Veri hatası (döngüsel artıklık denetimi).

    History: ULinkerLoad::Serialize <- TArray<< <- TArray<< <- TArray<< <- UMeshAnimation::Serialize [(MeshAnimation FemaleAnimation.FEMALEinjuries)] <- LoadObject [(MeshAnimation FemaleAnimation.FEMALEinjuries 10633216==10633216/22435383 9854164 5350542)] <- ULinkerLoad::Preload [(MeshAnimation FemaleAnimation.FEMALEinjuries)] <- PreLoadObjects <- UObject::EndLoad <- UObject::StaticLoadObject [(Engine.MeshAnimation FemaleAnimation.FEMALEinjuries NULL)] <- UObject::CallFunction [SCRIPT='Core.Object.DynamicLoadObject' OBJ='SwatHostage1'] <- UObject::CallFunction [SCRIPT='Engine.Actor.LoadAnimationSets' OBJ='SwatHostage1'] <- UObject::CallFunction [SCRIPT='SwatGame.SwatPawn.AnimLoadPackageGroups' OBJ='SwatHostage1'] <- UObject::CallFunction [SCRIPT='SwatGame.SwatPawn.InitAnimationForCurrentMesh' OBJ='SwatHostage1'] <- UObject::CallFunction [SCRIPT='SwatGame.SwatPawn.OnMeshChanged' OBJ='SwatHostage1'] <- UObject::CallFunction [SCRIPT='SwatGame.SwatRagdollPawn.OnMeshChanged' OBJ='SwatHostage1'] <- UObject::CallFunction [SCRIPT='Engine.Pawn.SwitchToMesh' OBJ='SwatHostage1'] <- UObject::CallFunction [SCRIPT='SwatGame.SwatAICharacter.InitializeFromArchetypeInstance' OBJ='SwatHostage1'] <- UObject::CallFunction [SCRIPT='SwatGame.SwatAI.Internal_InitializeFromArchetypeInstance' OBJ='SwatHostage1'] <- UObject::CallFunction [SCRIPT='SwatGame.Archetype.InitializeSpawned' OBJ='RedLibrary_Female_Casual'] <- UObject::CallFunction [SCRIPT='SwatGame.Spawner.SpawnArchetype' OBJ='HostageSpawner1'] <- UObject::CallFunction [SCRIPT='SwatGame.SpawningManager.DoSpawning' OBJ='SpawningManager0'] <- UObject::ProcessEvent [Function SwatGame.SwatGameInfo.PostBeginPlay() on SwatGameInfo SP-RedLibrary.SwatGameInfo0] <- BeginPlay <- UGameEngine::LoadMap <- LocalMapURL <- UGameEngine::Browse <- ClientTravel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop->GenerateExtraCrashInfo [(GLevel: 'myLevel' PendingLevel: '(NULL)' NetMode: 'NM_Standalone'] <- MainLoop







    Hatalı nedenini kırmızıya aldım lütfen yardım edin
    Swat 4 ve ut 2005 te geliyor bu hata...







  • Aynı hata bendede bazı oyunları yüklerken olmuştu hatanın nedeni cdrom un cd yi okuyamaması
  • ya da cdnin bozuk olması
  • ikisi de yanlış cevap arkadaşlar daha fazla cevabı olan???
    @bogo ve @semxx arkadaşlarıma teşekkürler yine de bir yardım etmişler
  • quote:

    Orjinalden alıntı: benata

    ikisi de yanlış cevap arkadaşlar daha fazla cevabı olan???
    @bogo ve @semxx arkadaşlarıma teşekkürler yine de bir yardım etmişler


    iki cevapta niye yanlış ki? döngüsel artıklık denetimi hatası olduğunda ya cd bozuktur. ya da cd -rom cd yi okuyamıyordur
  • bu hata bende genelde rarla parçalara bölünmüş oyunları bi arayaa toplarken oluyo ozaman rarlarken bş hata olduunu tahmin ediyıorum
  • quote:

    Orjinalden alıntı: benata

    ikisi de yanlış cevap arkadaşlar daha fazla cevabı olan???
    @bogo ve @semxx arkadaşlarıma teşekkürler yine de bir yardım etmişler



    ikiside yanlış değil. ikisinden biri doğru
  • cd rom kullanmadım
    ztn bir setup.exe dosyası ile yükledim
    rar da değildi
    ve hesaplayınca bitleri bile aynı tutuyor
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.