Şimdi Ara

Unityde poly ve collider sorunu.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
461
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selamlar. Yuksek poly bir nesneyi sahneye koydugumda dogal olarak kasiyor. Draw call 3000 leri buluyor. Mesh collider koyunca hareket edilmez hale geliyor. Box colliderla bariz miktarda duzeliyor. Sorum su ki sahnedeki nesnelerin colliderini kaldirsam performans duzelir gibi oluyor ama draw call hala ayni. Yuksek poly bir nesneyi hic bir sekilde web player uzerinden yada pc uzerinden kullanamam mi? Yani collider olmasin ustunde sorun degil. Sadece sahnede gorulsun ama performans dusmesin bunun caresi yok mu? Onu gectim kullanamiyorsam bu yuksek grafik ve detayli oyunlari nasil yapiyorlar ? Poly cok olmasi lazim mantiken guzel detay verebilmek icin. Bir diger kafami kurcalayansa terrain cim ekliyorum ama asiri kasiyor. Madem her turlu kasiyor ne anlami var kullanmanin niye koymuslar Default ayarlarda olmasina rahmen cim eklemeye gelmiyor. Detail dusursem bile banamisin demiyor.Ekran kartim crysis 3 u rahat oynatcak kapasitede. Biri aciklayabilirse cok memnun olurum. Simdiden tesekkurler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Hocam şimdi 3d objeyi oyunda başka bir objeyle etkilesime sokuyorsaniz collider kullanmalisiniz. Onun sizinde gerek yok zaten. Eğer etkileşim varsa i zamanda box collider kullanirsiniz. Mesh collider performans olarakta tavsiye edilmez.

    Drawcall polygon ile ilgili değil. Sizin modelin kullandığı texture sayısı fazla ise onunla ilgili. Polygon tris sayısı ile alakalı. Bir stats ile birlikte game modunda resim atarmisiniz?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Youtube'dan "Occlusion Map" tutorial'ı izle
  • Hocam nesnelerin scalelerini küçültün aynı orantıda. Draw cals baya düşecektir. Tris de 8k altında tutmaya çalışın eğer mobil için geliştiriyorsanız. Aynı şekilde mobil de kullanacaksanız textureleri comparesed yapın. Eğer kullandığınız gameobjectlerden hareket etmiycekse inspector dan static olarak değiştirin. Settings time 'dan deltatime ile de oynayarak performans artırabilirsiniz. Çarpışmalar için elinizden geldiğince box collider kulanın
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.