Şimdi Ara

Substance Painter ?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
299
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Substance Painter programında,

    boyanacak olan 3d nesne üzerine,

    başka bir 3d nesne ile gölge, iz, renk vs düşürmek mümkün mü ?

    Substance Painter ?



  • Bilgisayar camiasında böyle bir şey mümkün mü ? Beklentim çok mu yüksek ?

  • Hocam o gerçekte oluyor ama substance painter vs yani bilgisayar ortamında daha önüne cisim koyup boyama yöntemi daha gelmedi sanırım 3D coatta da yoktu ama 3-5 yıla gelir herhalde animasyon sektörü çok hızlı gelişiyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jacob Robbins -- 13 Şubat 2021; 23:5:16 >
  • O üç boyutlu yazının derinliğini normal map'e aktarmayı planlarken,

    değil derinlik, boyamayı bile yapamadığımızı öğreniyorum :(


    Sektöre selam, dolaylı yoldan iş bitirmeye devam.


    Bu arada, 3dcoat'ı sık kullanıyor musunuz, seviyor musunuz ?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi limbesh -- 14 Şubat 2021; 20:46:59 >
  • limbesh kullanıcısına yanıt
    3d coat çok çok az kullandım 3-4 kez falandır yani sık kullanmadım diyebilirim sevmedim ben, substance daha iyi hem kullanışlık hem de arayüz falan daha kolay ve anlaşılır bence



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jacob Robbins -- 14 Şubat 2021; 19:55:36 >
  • Ben çok kullandım, güzel kısımları var mesela voxel sculpting kısmı güzel ama arayüzü çok tuhaf evet.

  • limbesh kullanıcısına yanıt
    Ben gerçi artık substance painter da kullanmıyorum pek eskiden Max ve Maya ile uğraştığım için bayağı kullanırdım ama artık CATIA, solidworks kullanıyorum onlarda da gerek kalmıyor zaten endüstriyel olduğu için boyama falan gerek yok
  • Bana da max ve maya çok karmaşık geldiği için hiç kullanmadım, cinema4d kullandım hep.

    Dün bilgisayarıma catia indirdim ama henüz kurmadım,

    araba kaportası gibi yüzeyleri yapmayı öğrenmek istiyorum.

  • limbesh kullanıcısına yanıt
    Hocam ben de zaten araba ve araç iskeleti vs otomotiv sektörü ile ilgili şeylerle uğraşıyorum daha çok
  • Çizdiğin şeyi gerçek hayatta görmek güzeldir.

    İşinizde başarılar.

  • limbesh kullanıcısına yanıt
    Şuan için kendi çizdiklerimi yapmıyorum hocam olan modelleri yapıyorum bunlar geçen yıl ağustosta yaptığım bir iki dandik çalışma çok gerçekçi değil ama şuan daha gerçekçi araçlar yapabiliyorum Substance Painter ? Substance Painter ?


    Not: renderları mayada yapmıştım oraya aktarıp



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jacob Robbins -- 14 Şubat 2021; 20:20:11 >




  • Hocam ben de aslında C4D kullanacaktım ama Mental Ray ve kısayol tuşları yüzünden mayayı seçtim çok daha kolay gelmişti C4D'ye göre



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jacob Robbins -- 14 Şubat 2021; 20:28:41 >
  • C4d güzeldir ya, sevimlidir.

    Sanırım artık korkularımı yenip max ve mayayı da öğrenmeliyim.

  • limbesh kullanıcısına yanıt
    Max ve Maya iyidir ya korkmaya zaten gerek yok kullanımı kolay hele ki Maya bayağı kolay ve animasyon sektöründe en çok kullanılan belki de mimari ve endüstri için de Max iyidir ama aynılarını zaten mayada da yaparsın hangisini öğrensen de farketmez, ama Blender akıllara zarar
  • Dün pc'ye blender kurdum :p (her sene bir defa blender kurarım böyle) ücretsiz ve düşük boyutlu fena değil bence.

    Tamamdır o zaman, Max öğrenmenin zamanı gelmiştir, motivasyonunuz için teşekkür ederim.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.