Şimdi Ara

ChipTuningli araç kullananlar sorum var ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
1
Favori
1.519
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu sorularım chipli araç kullananlar ...

    Chiptuningli aracınız varsa bugüne kadar hiç sorunla karşılaştınız mı ?

    Kaç senedir Chipli kullanıyorsunuz.
    ,
    Chipden memnunmusunuz.



  • Kaç kmdir kullandiklarini ve chipden dolayı bir sorunla karsilasdiklarini ben de merak ediyorum.
  • 2006-2008 yillarindaki ozamanin teknolojisi tabi eski vw caddy ve kia sportage a yaptirmisti babam hatirladgm kadari ile 50bin km sonra bazi sorunlar cikmisti kia kara duman atiyordu caddy nin motorundan garip sesler geliyordu...
    o gunlerde yasadiklarimizdan sonra hala isinamadim chip tuninge.
  • Arkadaşımda chipli focus var 2007 model. 3 aydır kullanıyor ortalama her gün 100 km yapıyor ve şimdilik hiç bir sorun yok.
  • Fabrika çıkış değerleri değiştirilen araçlarda sorun olması kaçınılmazdır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Imisoglu

    Fabrika çıkış değerleri değiştirilen araçlarda sorun olması kaçınılmazdır.
    şöyle bi durum var l200 alma arifesindeyim

    4x2 leri 130 küsür 4x4 leri 170 küsür beygir.

    4x2 ye 4x4 motoru aynı olduğuna göre bu durumu yazılımlamı çözmüşler.

    aynı yazılımı bende yaptırabiliyormuyum.

    yakıt düşermi
  • legend1982 kullanıcısına yanıt
    Motor aynı olabilir fakat turbo büyüklüğü vs gibi değişiklikler olabilir
  • 17bindeyken yaptirdim; su an 60bine yaklasti..
    belli araliklarla yazilimi sertlestirdim, simdi kistirdim yakit fiyatlarından dolayi.. herhangi bir sorun yasamadim; uzun yolda genelde 130 belli araliklarla 160da seyrettim, 5kisi+bagajla, uzunda daha bir guzel oluyor
    Kendim egr iptali yaptim, carbonclean sonrasi, intake hattinda kurum sorunum da kalmadi..
    1 takim lastik ve arka plaka kararmasi harici extrasi yok bana.. baski balata umdugumdan saglam cikti
    Yagina suyuna haftada birkac kez bakarim, eksiltme yapmaz hic, masallah




  • legend1982 kullanıcısına yanıt
    o kadar basit değildir. bunun sırrı turboda;
    değişken geometrili turbo
    bu farkı yaratan çok büyük ihtimalle turbonun farklılığı...
    mjet motor 70-90 hp aynı blok
    dci 65-105 hp aynı bloktur. turbo dizaynlaı farklıdır.
    sizin chiplemeniz turbonun aşırı çalışması ile güç sömürüsüdür. turbo er veya geç elinizde patlar.
  • Scirocco ve mini açısından söyliyeyim . Bir arkadaşım sciroccosunda yazılım sonrası katalitik sensörünü iptal etmedikleri için kat doldu . Mini kullanan başka bir arkadaşım yağ eksilttiğini söylüyor . Benim kullandığım mini ve scircco standarttı hiçbir sıkıntı yaşamadım. Yaptırıcak olanlara önermiyorum .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: samsun__

    Scirocco ve mini açısından söyliyeyim . Bir arkadaşım sciroccosunda yazılım sonrası katalitik sensörünü iptal etmedikleri için kat doldu . Mini kullanan başka bir arkadaşım yağ eksilttiğini söylüyor . Benim kullandığım mini ve scircco standarttı hiçbir sıkıntı yaşamadım. Yaptırıcak olanlara önermiyorum .
    gereksiz bir şey
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sahinbas1903

    Fabrika çıkış değerleri değiştirilen araçlarda sorun olması kaçınılmazdır.

    Bende öyle düşünüyorum. Er yada geç sorun çıkarır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 75hp

    o kadar basit değildir. bunun sırrı turboda;
    değişken geometrili turbo
    bu farkı yaratan çok büyük ihtimalle turbonun farklılığı...
    mjet motor 70-90 hp aynı blok
    dci 65-105 hp aynı bloktur. turbo dizaynlaı farklıdır.
    sizin chiplemeniz turbonun aşırı çalışması ile güç sömürüsüdür. turbo er veya geç elinizde patlar.

    Ayrıca bir de bildiğim kadarıyla kullanılan motor içi malzemeler (Yataklar v.b) daha sağlam oluyor yüksek güç motorlarında.
  • Ben de hep merak ederim hep bu chip tuning olayını. Chip tuning uzmanı değilde , bu uygulamayı yaptırıp 50 100 km yapan arkadaşlar tecrübelerini anlatırlar sa daha faydalı olur.


    Not: mobile yazdığım için imla hatası oluştu. Kusura bakmayin
  • Birde yakitin dustugu konusuna aciklik getirse kullananlar
  • Yakit dusununu bizzat kuzenimin 1,4hdi 206 feline inde gordum. Tork artisi ciddi manada vardi. Ne kadar yukseltilmisti bilmiyordum ama hizlanma asamasinda gaza biraz sert basildiginda kavramanin gucu yetmiyor,biraz kacirarak tutuyordu.kavramanin motora yetisemedigini bariz hissettigimde sasirmistim. Hic oyle giden dizel 206 da gormemistim.. ayrica yanlis olmasin, celik debriyaj balatasi gibi bir tabir kullanmislardi,siyirmamasi icin. Onun bir sikinti yasadigini gormedim ama cikabilir diye tahmin ediyorum.
  • 1 senedir chipli kullanıyorum mehmet gazihana yaptırdım en ufak bir sorunla karşılaşmadım aracım fluence
  • Yazılım zararlı mıdır ?
  • legend1982 kullanıcısına yanıt
    Motorun verdiği güçte aktarma organları da önemli unutmayın

    4*4'de daha gelişmiş bir aktarma parçaları ve daha büyük bir turbo kullanmış olabilirler.
  • Zararlıdır bence,turbonun belirli çalışma aralıkları ve çalışma kapasitesi vardır,bunlar değiştirilirse turbo zorlanır,daha çok ısınır ve daha iyi yağlanması gerekir,zaten turboşarjlı araçların kullanımına pek özen gösterilmediği gibi bir de bu şekilde kullanılırsa uzun vadede motor kıçını başını dağıtır,şimdi gelip bir kaç kişi emisyon zırvalaması yapar ama işin aslı öyle değil.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.