Şimdi Ara

Ghost Cross 5100 vs. Merida Crossway 300 veya ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
1.685
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaslar,

    Uzun suredir bisiklet istiyorum.Ilk adam akilli bisikletim olacak diyebilirim.Bu iki model aklima yatti gibi ancak konua cok hakim olmadigimdan deneyimli arkadaslarimdan yardim almak istedim.

    Ben aklimda agir basan ghost.

    Merida'nin renklerini niyeyse pek sevemedim.
    Sedona 350'yi cok begenmeme ragmen butcemi asiyor.

    Sizlerin fikirleri nedir?
    Hangisini ne sebeple tercih edersiniz?
    Alternatif onerileriniz olur mu?

    Yardimlar icin simdiden tesekkur ederim,
    Yollarda karsilasmak dilegiyle



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi V.K. -- 28 Mayıs 2014; 18:23:14 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • V.K merhaba,

    Tesadüfe bak aynı site aynı arabadan sonra istermisin aynı bisikleti alalım

    Ben de bu yaşta bu kiloda yeniden bisiklete başlamak istiyorum . Ancak ben o kadar vermeyi düşünmüyorum sanırım crossway 100 alacağım. Eşim falan da onaylıyor bu hafta sonuna kadar belki alırım. Küçükyalıda Tandem bisiklet var pendikte efor bisiklet. Efor biraz daha fazla iniyor gibi (Tandem nakite %10 indirim yapıyor, efor birazını taksitlendiriyor falan)

    Ghostu bilmiyorum yerli bisiklet alacaksam da sedona alırım demiştim. Sedona 350 için şunu söyleyebilirim. Sedona 350 zaten bulman pek mümkün değil . Facebookta sedona ile yazıştım. 350nin ağırlığı 13.20 kg imiş. 350de 30 vites + havalı maşa olmasına rağmen CW500den ağır (sebebi lastikler sanırım). Ancak firma bu modeli artık üretmiyoruz sipariş falan geçilemez bayiide varsa alabilirsiniz dediler.

    CW300de de maşa gidondan kilitli değil ben o yüzden ya 100 ya 500 alırım.




  • Ghost Cross 5100
  • quote:

    Orijinalden alıntı: x-rayted

    V.K merhaba,

    Tesadüfe bak aynı site aynı arabadan sonra istermisin aynı bisikleti alalım

    Ben de bu yaşta bu kiloda yeniden bisiklete başlamak istiyorum . Ancak ben o kadar vermeyi düşünmüyorum sanırım crossway 100 alacağım. Eşim falan da onaylıyor bu hafta sonuna kadar belki alırım. Küçükyalıda Tandem bisiklet var pendikte efor bisiklet. Efor biraz daha fazla iniyor gibi (Tandem nakite %10 indirim yapıyor, efor birazını taksitlendiriyor falan)

    Ghostu bilmiyorum yerli bisiklet alacaksam da sedona alırım demiştim. Sedona 350 için şunu söyleyebilirim. Sedona 350 zaten bulman pek mümkün değil . Facebookta sedona ile yazıştım. 350nin ağırlığı 13.20 kg imiş. 350de 30 vites + havalı maşa olmasına rağmen CW500den ağır (sebebi lastikler sanırım). Ancak firma bu modeli artık üretmiyoruz sipariş falan geçilemez bayiide varsa alabilirsiniz dediler.

    CW300de de maşa gidondan kilitli değil ben o yüzden ya 100 ya 500 alırım.

    Merhaba

    Neden olmasın diyorum,belki yol arkadaşlığı yaparız birbirimize

    Benim bisikleti almam belki bir dahaki aya kalabilir ama.

    Sedona 350,güzel ama(ağırlık daha iyi olabilirmiş) benim bütçemin biraz üzerinde hali hazırda.

    Bu arada hiç baktınız mı bilmiyorum ama bizim araçların bisiklet taşıma ekipmanları epey pahalıymış.

    Arkadan taşımalı sistem bisikletlerden daha pahalı neredeyse,

    Üstten taşımalı sistem ise bana pek kullanışlı gelmiyor.Oldu da elimden kaydı sabitlerken,çizildi göçtü tavan...

    CW500 gerçekten çok güzelmiş ama o da sedona 350 gibi biraz pahalı benim için.

    Ağır basan seçim Ghost ama niyeyse bulmak sıkıntılı olacak gibi.Bakalım...

    Görüşmek üzere.




  • ikiside alınmaz bence şehir içi kullanım için bakıyosunuz sanırım çok daha güzel modeller var
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PwaGG

    ikiside alınmaz bence şehir içi kullanım için bakıyosunuz sanırım çok daha güzel modeller var

    Peki oneriniz nedir?

    Agirlikli olarak sehirici kullanimi icin istiyorum fakat,ara sira haftasonlari sile,sakligol taraflarina gitme hevesim var acikcasi.

    Oyle yerlere de girdigimde rahatlikla cikabileyim istiyorum.

    Mtb degilde hybrid bisikletlete o yuzden baktim birazda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: V.K.


    quote:

    Orijinalden alıntı: PwaGG

    ikiside alınmaz bence şehir içi kullanım için bakıyosunuz sanırım çok daha güzel modeller var

    Peki oneriniz nedir?

    Agirlikli olarak sehirici kullanimi icin istiyorum fakat,ara sira haftasonlari sile,sakligol taraflarina gitme hevesim var acikcasi.

    Oyle yerlere de girdigimde rahatlikla cikabileyim istiyorum.

    Mtb degilde hybrid bisikletlete o yuzden baktim birazda.

    abi bendede bahsettiğin türde bir bisiklet var resimlerle anlatıyım alacağın bisikleti

     Ghost Cross 5100 vs. Merida Crossway 300 veya ?


    kaba olarak bu


     Ghost Cross 5100 vs. Merida Crossway 300 veya ?


    kesinlikle önden amortisör olucak

    lastikler ise dişsiz patlak koruması olan lastikler olucak asfaltla temas eden şerit oldukça küçük olucak ama arazidede pişman etmicek en ince 700x38 lastik olsun bu 1.5 e tekabül eder yan yanakları ise virajlar için yeterli olsun su tahliye yerleri de çok önemli ben bu açıdan kullandığım lastiği sonuna kadar öneririm eski lastikler cst di yanına yaklaşamaz

     Ghost Cross 5100 vs. Merida Crossway 300 veya ?



    vites sistemi olarak ben tourney txten deoreye geçtim onda 12-28 ruble 28-38-48 aynakol düz yolda iyiydi dik rampalarda pişman ediyodu vites geçişleri ise nasıl geçirdiğine bağlıydı şimdiki deorede 11-34 ruble 22-32-44 le düz yoldaki performanstan hiçbişey kaybetmedim dik rampalarda sorunsuz geçişlerde her zaman çok iyi ve ayarı çok daha zor bozuluyor

     Ghost Cross 5100 vs. Merida Crossway 300 veya ?


    gidon olarak ise düz gidon tercih et düz yollarda rahat edersin kelebek gidonlarada bakabilirsin ama çok uzun yol gitmeyeceğin için çokta gerek yok ben sana normal veya küçük kadroyla uzun boğaz almanı tercih ederim daha atik daha rahat olursun

     Ghost Cross 5100 vs. Merida Crossway 300 veya ?


    son olarak ise jantlar 28" ve 36 tel olsun

     Ghost Cross 5100 vs. Merida Crossway 300 veya ?


    ben yükselttikçe anladım toplama en iyisi ama şehir tur bisikletlerinde piyasa çok durgun ve alıcak çoğu kişi toplamak için yeterli bilgiye sahip değil ne önerirsin dersen bu kategoride trek ds ve scott sportserler en iyisi meridalara da bakabilirsin tabi crossway300 de pişman etmez v frende bakabilirsin ama nedense koymuyolar artık



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PwaGG -- 28 Mayıs 2014; 19:48:39 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: V.K.

    quote:

    Orijinalden alıntı: x-rayted

    V.K merhaba,

    Tesadüfe bak aynı site aynı arabadan sonra istermisin aynı bisikleti alalım

    Ben de bu yaşta bu kiloda yeniden bisiklete başlamak istiyorum . Ancak ben o kadar vermeyi düşünmüyorum sanırım crossway 100 alacağım. Eşim falan da onaylıyor bu hafta sonuna kadar belki alırım. Küçükyalıda Tandem bisiklet var pendikte efor bisiklet. Efor biraz daha fazla iniyor gibi (Tandem nakite %10 indirim yapıyor, efor birazını taksitlendiriyor falan)

    Ghostu bilmiyorum yerli bisiklet alacaksam da sedona alırım demiştim. Sedona 350 için şunu söyleyebilirim. Sedona 350 zaten bulman pek mümkün değil . Facebookta sedona ile yazıştım. 350nin ağırlığı 13.20 kg imiş. 350de 30 vites + havalı maşa olmasına rağmen CW500den ağır (sebebi lastikler sanırım). Ancak firma bu modeli artık üretmiyoruz sipariş falan geçilemez bayiide varsa alabilirsiniz dediler.

    CW300de de maşa gidondan kilitli değil ben o yüzden ya 100 ya 500 alırım.

    Merhaba

    Neden olmasın diyorum,belki yol arkadaşlığı yaparız birbirimize

    Benim bisikleti almam belki bir dahaki aya kalabilir ama.

    Sedona 350,güzel ama(ağırlık daha iyi olabilirmiş) benim bütçemin biraz üzerinde hali hazırda.

    Bu arada hiç baktınız mı bilmiyorum ama bizim araçların bisiklet taşıma ekipmanları epey pahalıymış.

    Arkadan taşımalı sistem bisikletlerden daha pahalı neredeyse,

    Üstten taşımalı sistem ise bana pek kullanışlı gelmiyor.Oldu da elimden kaydı sabitlerken,çizildi göçtü tavan...

    CW500 gerçekten çok güzelmiş ama o da sedona 350 gibi biraz pahalı benim için.

    Ağır basan seçim Ghost ama niyeyse bulmak sıkıntılı olacak gibi.Bakalım...

    Görüşmek üzere.

    Bizim arabalarda çeki demiri yok. Dolayısıyla o tip bir taşıma yapamayız. Ya tavan barları ya da bagaj kapağında taşıma. Bizim arabaya bagaj için Thule 9103 uygun sağda solda 500-600 TL ama decathlonda 270 TL . Ellerinde var mı bilmiyorum decathlonlar karşıda anca hafta sonu bakabilirim. Geçen ay gittim 9103 yok 9104 vardı. Şimdi 9103ler gelmiş ama birmiş olma ihtimali de var. Deltada İtalyan peruzzo marka taşıyıcılar var onlar da 100 euro civarında. Şile vs için uygun ama mesela antalyaya gidilmez bunlarla.

    Ben uzun süredir bıraktığım için çok iyi bisikletle başlamayı planlamıyorum. Maksimumum CW100 bugün alma niyetim var. Alternatif sedona 345 ama baktığım yerde sedona 3 serisi hiç yok sadece dağ bisikletleri. . Akşam iş çıkışı aksilik olmazsa gideceğim ve CW 100 alacağım.

    Panorama terasının etrafında atabildiğim kadar tur atma düşüncem var. Başlangıçta sadece Yol-3te ileri geri gidip geleceğim. Biraz kondisyon kazanınca o turu atarım. Ama yol-3ün rampası uykularıma giriyor nasıl çıkacağım diye

    Ghostun websitesi açılmıyor. Firma kapandı mı acaba. Ben valla bu durumda ghost almazdım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: PwaGG

    quote:

    Orijinalden alıntı: V.K.


    quote:

    Orijinalden alıntı: PwaGG

    ikiside alınmaz bence şehir içi kullanım için bakıyosunuz sanırım çok daha güzel modeller var

    Peki oneriniz nedir?

    Agirlikli olarak sehirici kullanimi icin istiyorum fakat,ara sira haftasonlari sile,sakligol taraflarina gitme hevesim var acikcasi.

    Oyle yerlere de girdigimde rahatlikla cikabileyim istiyorum.

    Mtb degilde hybrid bisikletlete o yuzden baktim birazda.

    abi bendede bahsettiğin türde bir bisiklet var resimlerle anlatıyım alacağın bisikleti

     Ghost Cross 5100 vs. Merida Crossway 300 veya ?


    kaba olarak bu


     Ghost Cross 5100 vs. Merida Crossway 300 veya ?


    kesinlikle önden amortisör olucak

    lastikler ise dişsiz patlak koruması olan lastikler olucak asfaltla temas eden şerit oldukça küçük olucak ama arazidede pişman etmicek en ince 700x38 lastik olsun bu 1.5 e tekabül eder yan yanakları ise virajlar için yeterli olsun su tahliye yerleri de çok önemli ben bu açıdan kullandığım lastiği sonuna kadar öneririm eski lastikler cst di yanına yaklaşamaz

     Ghost Cross 5100 vs. Merida Crossway 300 veya ?



    vites sistemi olarak ben tourney txten deoreye geçtim onda 12-28 ruble 28-38-48 aynakol düz yolda iyiydi dik rampalarda pişman ediyodu vites geçişleri ise nasıl geçirdiğine bağlıydı şimdiki deorede 11-34 ruble 22-32-44 le düz yoldaki performanstan hiçbişey kaybetmedim dik rampalarda sorunsuz geçişlerde her zaman çok iyi ve ayarı çok daha zor bozuluyor

     Ghost Cross 5100 vs. Merida Crossway 300 veya ?


    gidon olarak ise düz gidon tercih et düz yollarda rahat edersin kelebek gidonlarada bakabilirsin ama çok uzun yol gitmeyeceğin için çokta gerek yok ben sana normal veya küçük kadroyla uzun boğaz almanı tercih ederim daha atik daha rahat olursun

     Ghost Cross 5100 vs. Merida Crossway 300 veya ?


    son olarak ise jantlar 28" ve 36 tel olsun

     Ghost Cross 5100 vs. Merida Crossway 300 veya ?


    ben yükselttikçe anladım toplama en iyisi ama şehir tur bisikletlerinde piyasa çok durgun ve alıcak çoğu kişi toplamak için yeterli bilgiye sahip değil ne önerirsin dersen bu kategoride trek ds ve scott sportserler en iyisi meridalara da bakabilirsin tabi crossway300 de pişman etmez v frende bakabilirsin ama nedense koymuyolar artık

    Lastikler Maxxis Overdrive mı ? Öyleyse yorumlarınız alabilirmiyim ve cstye göre artılarını vs. ?




  • benim gibi bianchi castello zamanından kalma jenerasyonun gidip cwossway 300 almasını doğru bulmuyorum. çünkü sıkılma ve iş güçten zaman ayıramama durumlarından dolayı bisikleti köşeye kaldırma durumları olabiliyor. bu yüzden size tavsiyem altyapısı sağlam (ileride 27 veya 30 vites e geçiş imkanı olan ve kaliteli) kadro ile ileride ihtiyaca göre düzenlemeler yapılmalı.
  • bence 27 vites destekleyen kaliteli kadro ile yola çıkın. ihtiyacınıza göre ekipman değişikliğine gidersiniz. çünkü üst düzey bisiklet almadığınız zaman bisikletin selesi lastikleri vitesleri bir süre sonra yetersiz gelecektir.
    bu sayede bisiklet işi bana göre değilmiş dediğinizde zararınız daha aza indirgenmiş olur. bisiklet tam bana göre dediğinizde ise aklınızdaki ekipmanları seçerek kafanızda canlanan bisikleti toplamış olursunuz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: UmutO35

    quote:

    Orijinalden alıntı: PwaGG

    quote:

    Orijinalden alıntı: V.K.


    quote:

    Orijinalden alıntı: PwaGG

    ikiside alınmaz bence şehir içi kullanım için bakıyosunuz sanırım çok daha güzel modeller var

    Peki oneriniz nedir?

    Agirlikli olarak sehirici kullanimi icin istiyorum fakat,ara sira haftasonlari sile,sakligol taraflarina gitme hevesim var acikcasi.

    Oyle yerlere de girdigimde rahatlikla cikabileyim istiyorum.

    Mtb degilde hybrid bisikletlete o yuzden baktim birazda.

    abi bendede bahsettiğin türde bir bisiklet var resimlerle anlatıyım alacağın bisikleti

     Ghost Cross 5100 vs. Merida Crossway 300 veya ?


    kaba olarak bu


     Ghost Cross 5100 vs. Merida Crossway 300 veya ?


    kesinlikle önden amortisör olucak

    lastikler ise dişsiz patlak koruması olan lastikler olucak asfaltla temas eden şerit oldukça küçük olucak ama arazidede pişman etmicek en ince 700x38 lastik olsun bu 1.5 e tekabül eder yan yanakları ise virajlar için yeterli olsun su tahliye yerleri de çok önemli ben bu açıdan kullandığım lastiği sonuna kadar öneririm eski lastikler cst di yanına yaklaşamaz

     Ghost Cross 5100 vs. Merida Crossway 300 veya ?



    vites sistemi olarak ben tourney txten deoreye geçtim onda 12-28 ruble 28-38-48 aynakol düz yolda iyiydi dik rampalarda pişman ediyodu vites geçişleri ise nasıl geçirdiğine bağlıydı şimdiki deorede 11-34 ruble 22-32-44 le düz yoldaki performanstan hiçbişey kaybetmedim dik rampalarda sorunsuz geçişlerde her zaman çok iyi ve ayarı çok daha zor bozuluyor

     Ghost Cross 5100 vs. Merida Crossway 300 veya ?


    gidon olarak ise düz gidon tercih et düz yollarda rahat edersin kelebek gidonlarada bakabilirsin ama çok uzun yol gitmeyeceğin için çokta gerek yok ben sana normal veya küçük kadroyla uzun boğaz almanı tercih ederim daha atik daha rahat olursun

     Ghost Cross 5100 vs. Merida Crossway 300 veya ?


    son olarak ise jantlar 28" ve 36 tel olsun

     Ghost Cross 5100 vs. Merida Crossway 300 veya ?


    ben yükselttikçe anladım toplama en iyisi ama şehir tur bisikletlerinde piyasa çok durgun ve alıcak çoğu kişi toplamak için yeterli bilgiye sahip değil ne önerirsin dersen bu kategoride trek ds ve scott sportserler en iyisi meridalara da bakabilirsin tabi crossway300 de pişman etmez v frende bakabilirsin ama nedense koymuyolar artık

    Lastikler Maxxis Overdrive mı ? Öyleyse yorumlarınız alabilirmiyim ve cstye göre artılarını vs. ?

    evet overdrive ben ince olmasın diye 38c aldım 32side var ayrıca 200km filan deneme şansım oldu eski cst şuydu

     Ghost Cross 5100 vs. Merida Crossway 300 veya ?


    maxxiste şöyle

     Ghost Cross 5100 vs. Merida Crossway 300 veya ?


    maxxis in asfaltta performansı çok daha iyi o kesin sadece ortadaki kısım değiyor cstdede öyle gözüküyodu ama biraz kenarlarda değiyordu veya yolu tutuyodu nedense :D
    toprak ve stabilize yollarda ise normal olarak teker batıyor ama kontrol edilebiliyor cstde kontrol edemiyordum büyük taşlı çakıllı öyle zikzak çizerek gittiğimiz yollarda ise taşın kenarından filan geçerken cst direk atıyordu bunla taşın kenarından da rahat gidebiliyorum
    cstnin memnun olduğum 2 tarafı fiyatı bide yağmur performansıydı ama viraj performansı cidden 0 dı lastikle dönüşlerde yatmayı bırakın doğru düzgün gidemiyordum bile yağmur performansı da iyi dedim ama yağmurlu veya ıslak zeminde dönüşlerde birkaç kere rahat düştüm yavaş gitmeye dikkat etmeme rağmen
    maxxiste ise kalınlığına göre müthiş viraj performansı var
    maxxprotect 645gr bide kevlar belt modeli var 90gr daha hafif ikiside telli ama buna daha dayanıklı diyorlardı diğerinde koruma şekli farklı bu direk kevlar
    kısacası çok memnunum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: UmutO35

    quote:

    Orijinalden alıntı: PwaGG

    quote:

    Orijinalden alıntı: V.K.


    quote:

    Orijinalden alıntı: PwaGG

    ikiside alınmaz bence şehir içi kullanım için bakıyosunuz sanırım çok daha güzel modeller var

    Peki oneriniz nedir?

    Agirlikli olarak sehirici kullanimi icin istiyorum fakat,ara sira haftasonlari sile,sakligol taraflarina gitme hevesim var acikcasi.

    Oyle yerlere de girdigimde rahatlikla cikabileyim istiyorum.

    Mtb degilde hybrid bisikletlete o yuzden baktim birazda.

    abi bendede bahsettiğin türde bir bisiklet var resimlerle anlatıyım alacağın bisikleti

     Ghost Cross 5100 vs. Merida Crossway 300 veya ?


    kaba olarak bu


     Ghost Cross 5100 vs. Merida Crossway 300 veya ?


    kesinlikle önden amortisör olucak

    lastikler ise dişsiz patlak koruması olan lastikler olucak asfaltla temas eden şerit oldukça küçük olucak ama arazidede pişman etmicek en ince 700x38 lastik olsun bu 1.5 e tekabül eder yan yanakları ise virajlar için yeterli olsun su tahliye yerleri de çok önemli ben bu açıdan kullandığım lastiği sonuna kadar öneririm eski lastikler cst di yanına yaklaşamaz

     Ghost Cross 5100 vs. Merida Crossway 300 veya ?



    vites sistemi olarak ben tourney txten deoreye geçtim onda 12-28 ruble 28-38-48 aynakol düz yolda iyiydi dik rampalarda pişman ediyodu vites geçişleri ise nasıl geçirdiğine bağlıydı şimdiki deorede 11-34 ruble 22-32-44 le düz yoldaki performanstan hiçbişey kaybetmedim dik rampalarda sorunsuz geçişlerde her zaman çok iyi ve ayarı çok daha zor bozuluyor

     Ghost Cross 5100 vs. Merida Crossway 300 veya ?


    gidon olarak ise düz gidon tercih et düz yollarda rahat edersin kelebek gidonlarada bakabilirsin ama çok uzun yol gitmeyeceğin için çokta gerek yok ben sana normal veya küçük kadroyla uzun boğaz almanı tercih ederim daha atik daha rahat olursun

     Ghost Cross 5100 vs. Merida Crossway 300 veya ?


    son olarak ise jantlar 28" ve 36 tel olsun

     Ghost Cross 5100 vs. Merida Crossway 300 veya ?


    ben yükselttikçe anladım toplama en iyisi ama şehir tur bisikletlerinde piyasa çok durgun ve alıcak çoğu kişi toplamak için yeterli bilgiye sahip değil ne önerirsin dersen bu kategoride trek ds ve scott sportserler en iyisi meridalara da bakabilirsin tabi crossway300 de pişman etmez v frende bakabilirsin ama nedense koymuyolar artık

    Lastikler Maxxis Overdrive mı ? Öyleyse yorumlarınız alabilirmiyim ve cstye göre artılarını vs. ?

    Bende kron xc 250 var onu tur bisikletine çeviriyorum yavaştan slick lastik bakıyorum işte cst var zırhlı çifti 80, chayong var zırhlı çifti 120, maxxiste çifti 150 lira oda zırhlı aynı şekilde karar veremedim bit türlü

    Edit : fail oldum kendi kendimi alıntıladım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Popcorn Playa -- 30 Mayıs 2014; 16:59:26 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: PwaGG

    quote:

    Orijinalden alıntı: UmutO35

    quote:

    Orijinalden alıntı: PwaGG

    quote:

    Orijinalden alıntı: V.K.


    quote:

    Orijinalden alıntı: PwaGG

    ikiside alınmaz bence şehir içi kullanım için bakıyosunuz sanırım çok daha güzel modeller var

    Peki oneriniz nedir?

    Agirlikli olarak sehirici kullanimi icin istiyorum fakat,ara sira haftasonlari sile,sakligol taraflarina gitme hevesim var acikcasi.

    Oyle yerlere de girdigimde rahatlikla cikabileyim istiyorum.

    Mtb degilde hybrid bisikletlete o yuzden baktim birazda.

    abi bendede bahsettiğin türde bir bisiklet var resimlerle anlatıyım alacağın bisikleti

     Ghost Cross 5100 vs. Merida Crossway 300 veya ?


    kaba olarak bu


     Ghost Cross 5100 vs. Merida Crossway 300 veya ?


    kesinlikle önden amortisör olucak

    lastikler ise dişsiz patlak koruması olan lastikler olucak asfaltla temas eden şerit oldukça küçük olucak ama arazidede pişman etmicek en ince 700x38 lastik olsun bu 1.5 e tekabül eder yan yanakları ise virajlar için yeterli olsun su tahliye yerleri de çok önemli ben bu açıdan kullandığım lastiği sonuna kadar öneririm eski lastikler cst di yanına yaklaşamaz

     Ghost Cross 5100 vs. Merida Crossway 300 veya ?



    vites sistemi olarak ben tourney txten deoreye geçtim onda 12-28 ruble 28-38-48 aynakol düz yolda iyiydi dik rampalarda pişman ediyodu vites geçişleri ise nasıl geçirdiğine bağlıydı şimdiki deorede 11-34 ruble 22-32-44 le düz yoldaki performanstan hiçbişey kaybetmedim dik rampalarda sorunsuz geçişlerde her zaman çok iyi ve ayarı çok daha zor bozuluyor

     Ghost Cross 5100 vs. Merida Crossway 300 veya ?


    gidon olarak ise düz gidon tercih et düz yollarda rahat edersin kelebek gidonlarada bakabilirsin ama çok uzun yol gitmeyeceğin için çokta gerek yok ben sana normal veya küçük kadroyla uzun boğaz almanı tercih ederim daha atik daha rahat olursun

     Ghost Cross 5100 vs. Merida Crossway 300 veya ?


    son olarak ise jantlar 28" ve 36 tel olsun

     Ghost Cross 5100 vs. Merida Crossway 300 veya ?


    ben yükselttikçe anladım toplama en iyisi ama şehir tur bisikletlerinde piyasa çok durgun ve alıcak çoğu kişi toplamak için yeterli bilgiye sahip değil ne önerirsin dersen bu kategoride trek ds ve scott sportserler en iyisi meridalara da bakabilirsin tabi crossway300 de pişman etmez v frende bakabilirsin ama nedense koymuyolar artık

    Lastikler Maxxis Overdrive mı ? Öyleyse yorumlarınız alabilirmiyim ve cstye göre artılarını vs. ?

    evet overdrive ben ince olmasın diye 38c aldım 32side var ayrıca 200km filan deneme şansım oldu eski cst şuydu

     Ghost Cross 5100 vs. Merida Crossway 300 veya ?


    maxxiste şöyle

     Ghost Cross 5100 vs. Merida Crossway 300 veya ?


    maxxis in asfaltta performansı çok daha iyi o kesin sadece ortadaki kısım değiyor cstdede öyle gözüküyodu ama biraz kenarlarda değiyordu veya yolu tutuyodu nedense :D
    toprak ve stabilize yollarda ise normal olarak teker batıyor ama kontrol edilebiliyor cstde kontrol edemiyordum büyük taşlı çakıllı öyle zikzak çizerek gittiğimiz yollarda ise taşın kenarından filan geçerken cst direk atıyordu bunla taşın kenarından da rahat gidebiliyorum
    cstnin memnun olduğum 2 tarafı fiyatı bide yağmur performansıydı ama viraj performansı cidden 0 dı lastikle dönüşlerde yatmayı bırakın doğru düzgün gidemiyordum bile yağmur performansı da iyi dedim ama yağmurlu veya ıslak zeminde dönüşlerde birkaç kere rahat düştüm yavaş gitmeye dikkat etmeme rağmen
    maxxiste ise kalınlığına göre müthiş viraj performansı var
    maxxprotect 645gr bide kevlar belt modeli var 90gr daha hafif ikiside telli ama buna daha dayanıklı diyorlardı diğerinde koruma şekli farklı bu direk kevlar
    kısacası çok memnunum

    Bende kron xc 250 var onu tur bisikletine çeviriyorum yavaştan slick lastik bakıyorum işte cst var zırhlı çifti 80, chayong var zırhlı çifti 120, maxxiste çifti 150 lira oda zırhlı aynı şekilde karar veremedim bir türlü




  • cst alma da :D

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PwaGG

    cst alma da :D

    Chaoyang markası hakkında neler duydun ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: UmutO35

    quote:

    Orijinalden alıntı: PwaGG

    cst alma da :D

    Chaoyang markası hakkında neler duydun ?

    pek kullanan yok bi tane kawasakide gormustum onun disinda yorum yapamam :D

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.