Şimdi Ara

buji değişimi..

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
1.721
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • aracımda atiker marka LPG var. geçen ay 30.000 bakımı yaptırdım aracıma sonrasında LPG ile ilgili sorunlar yaşamaya başladım. acaba değişen bujilerden kaynaklı olabilir. Bujileri değiştirirken dikkat etmemiz gereken şeyler neler acaba....?



  • Aracınız nedir?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vagus35

    aracımda atiker marka LPG var. geçen ay 30.000 bakımı yaptırdım aracıma sonrasında LPG ile ilgili sorunlar yaşamaya başladım. acaba değişen bujilerden kaynaklı olabilir. Bujileri değiştirirken dikkat etmemiz gereken şeyler neler acaba....?

    orjinal bujisi nasıl arabanın kaç tırnak buji taktılar? lpgde genelde tek tırnak tavsiye ediliyor ve tırnak aralığınıda 7 mm olarak ayarlıyorlar...eğer yaşadığınız sıkıntı tekleme falansa bundan olabilir sıkıntı ne belirtmemişsiniz...
  • 7mm çok büyük bir aralık. Sanırım 0.7mm demek istediniz. Örneğin bütün hyundai'ler için 1 yada 1.1 mm en ideal buji aralığıdır.
  • 0.70 mm her araç için uygun olmayabilir eğerki araçta herangibibr başka ateşleme kaynaklı problem varsa çokda az olsa bu ölçüyle araç silkeleme yapabilir.olması gereken aracın orijinal bujisi tek tırnak ise normal ölçüsünden (örneğin0.90 ) flar çakısı ile bir kademe düşürülerek (0.80) yapılabilir. böylece araç lpg de daha sorunsuz ve keyifli kullanılabilir.
  • Ateşlemeyle ilgili en ufak değişiklik yapıldığında yeniden kalibrasyon gereklidir.
    Teklemenın nedeni o olabilir.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.