Şimdi Ara

EUROPLUS ALDATMACASI VE BECERİKSİZ SERVİSLER.

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
2.041
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Herşey 2006 yılında 2004 model bir BMW 5.30d alma hatasında düşmemle başladı.Aldığımda aracım Euro Plus garanti kapsamındaydı.Alışımın hemen ertesi aracımın havalandırmasından egzost gazı gelmeye başladı ve 3000cc motor hacmi olan 218hp aracım 120km/s i geçmiyordu.Servis aracın egzost manifoldunun değişmesi gerektiği söylendi.Uzun bir süre parça bekledikten sonra aracıma ilgili parça takıldı, gaz kokusu kayboldu ancak ıslık sesine benzer bir ses gelmeye başladı ve aracım halen 120 sürati geçmiyordu.Tekrar servise gittim.Aracın arızayla ilgili arıza kaydı vermediğini söyleyerek durumun ilginç olduğunu, Turbonun sorunlu olduğu ve değişmesi gerektiği söylediler.2 hafta beklemenin ardından yeni Turbo takıldı.Bulunduğum ilde servis olmadığı için Adana servisinde yapılan bu işlemler benim için her defasında yaklaşık 1000km lik bir yol demekti.Aracımı teslim alıp Kayseriye dönerken sorunun giderilmediğini ve devam ettiğini farkettim. Bununla birlikte aracımın direksiyonuda en az 2 kat ağırlaşmıştı.Servis kapanmış olduğu için Kayseriye döndüm ve tekrar servisle görüştüm.Tekrar Adana yoluna düştüm.15 günlük bir beklemenin ardından direksiyon pompasıyla birlikte yeniden Turbo değişti. Bu işlemler çok geç saatlere kadar devam ettiği için aracımı teslim almam hep servisin kapanmasından sonraya denk geliyordu.Kayseriye dönüş yolunda ne direksiyon nede güç kaybı arızalarının düzelmediğini gördüm.Bu defa büyük bir sinirle servisi aradım ve artık tahammülümün kalmadığını belirttim.Aracımı çekici ile Kayseriden teslim alacaklarını ve tekrar Kayseriye teslim edeceklerini söylediler.Yine 15 günün ardından aracım geldi ve halen ıslık çalmasına rağmen güç kaybının düzeldiğini gördüm.6ay sonra geçtiğimiz hafta İstanbula aracımla seyahat edene kadar.Yolda aynı arıza tekrarladı ve Kayseriye dönecekken aracın otomatik şanzumanında vites geçişleri esnasında sarsıntı ve gaza tam bastığımda yığılma başladı.2000Euro para ödeyip 2.defa garanti uzattığım için yol yardımı aradım.Sorunu dinlediler ve aracı istinye servisine çekeceklerini söylediler.Şuan yine aracın arızalarını tesbit edemiyorlar.Aracın kontrol unitesi yine aracımın arızalarını bildiremiyor.Şaft takozu adlı parçaya suç atıyorlar ve elbette garanti dışı diyorlar. Oysa aracımın arızalı olmayan yeri yok.Ön koltuk ısıtma insanı ızgara yapıyor.Sunroof kapanmıyor.4 yılda neredeyse bir araba parasına yakın ödenen uzatılmış garantiye rağmen garanti yok.Bilgili eleman yok.İlgi yok.Sakın almayın BMW.Yada Europlus tuzağına düşmeyin.







  • Of çok fena bi durum Allah yardımcınız olsun,sabır versin ne denilebilir ki!!!
  • Geçmiş olsun.. Bu fiyatta bir otomobilde gerçekten tahammül edilebilecek gibi değil başınıza gelenler..
    Size naçizane tavsiyem, yazdıklarınızı detaylı bir şekilde düzenleyip eğer imkanınız varsa İngilizce olarak BMW'ye e-mail, faks vb. bir metodla direkt ulaştırmanızdır..

    quote:

    Orjinalden alıntı: gctuzak

    Herşey 2006 yılında 2004 model bir BMW 5.30d alma hatasında düşmemle başladı.Aldığımda aracım Euro Plus garanti kapsamındaydı.Alışımın hemen ertesi aracımın havalandırmasından egzost gazı gelmeye başladı ve 3000cc motor hacmi olan 218hp aracım 120km/s i geçmiyordu.Servis aracın egzost manifoldunun değişmesi gerektiği söylendi.Uzun bir süre parça bekledikten sonra aracıma ilgili parça takıldı, gaz kokusu kayboldu ancak ıslık sesine benzer bir ses gelmeye başladı ve aracım halen 120 sürati geçmiyordu.Tekrar servise gittim.Aracın arızayla ilgili arıza kaydı vermediğini söyleyerek durumun ilginç olduğunu, Turbonun sorunlu olduğu ve değişmesi gerektiği söylediler.2 hafta beklemenin ardından yeni Turbo takıldı.Bulunduğum ilde servis olmadığı için Adana servisinde yapılan bu işlemler benim için her defasında yaklaşık 1000km lik bir yol demekti.Aracımı teslim alıp Kayseriye dönerken sorunun giderilmediğini ve devam ettiğini farkettim. Bununla birlikte aracımın direksiyonuda en az 2 kat ağırlaşmıştı.Servis kapanmış olduğu için Kayseriye döndüm ve tekrar servisle görüştüm.Tekrar Adana yoluna düştüm.15 günlük bir beklemenin ardından direksiyon pompasıyla birlikte yeniden Turbo değişti. Bu işlemler çok geç saatlere kadar devam ettiği için aracımı teslim almam hep servisin kapanmasından sonraya denk geliyordu.Kayseriye dönüş yolunda ne direksiyon nede güç kaybı arızalarının düzelmediğini gördüm.Bu defa büyük bir sinirle servisi aradım ve artık tahammülümün kalmadığını belirttim.Aracımı çekici ile Kayseriden teslim alacaklarını ve tekrar Kayseriye teslim edeceklerini söylediler.Yine 15 günün ardından aracım geldi ve halen ıslık çalmasına rağmen güç kaybının düzeldiğini gördüm.6ay sonra geçtiğimiz hafta İstanbula aracımla seyahat edene kadar.Yolda aynı arıza tekrarladı ve Kayseriye dönecekken aracın otomatik şanzumanında vites geçişleri esnasında sarsıntı ve gaza tam bastığımda yığılma başladı.2000Euro para ödeyip 2.defa garanti uzattığım için yol yardımı aradım.Sorunu dinlediler ve aracı istinye servisine çekeceklerini söylediler.Şuan yine aracın arızalarını tesbit edemiyorlar.Aracın kontrol unitesi yine aracımın arızalarını bildiremiyor.Şaft takozu adlı parçaya suç atıyorlar ve elbette garanti dışı diyorlar. Oysa aracımın arızalı olmayan yeri yok.Ön koltuk ısıtma insanı ızgara yapıyor.Sunroof kapanmıyor.4 yılda neredeyse bir araba parasına yakın ödenen uzatılmış garantiye rağmen garanti yok.Bilgili eleman yok.İlgi yok.Sakın almayın BMW.Yada Europlus tuzağına düşmeyin.







  • Elbette ulaştırdım. İngilizce bildigim halde buraya yazdıgım sekliyle BMW AG yede bildirdim. Ayrıca ihtiyac duyarlarsa sıkıntımı ingilizcede iletebilecegimi soyledim. Bilgi olsun diye soyluyorum ingilizceye dahi gerek yok. Hemen konunun ilgili birime iletildigine dair bir mail aldım. Bu gunde BMW adana servis muduru beni arayarak konu ile ilgili detaylı bilgi rica etti Almanyadan cok ciddi bir mesaj aldıklarını ve konuyla ilgilendiklerini soyledi.
    Bakalım ne olacak. Gelismeleri sizlerle paylasacagim.



    quote:

    Orjinalden alıntı: mec

    Geçmiş olsun.. Bu fiyatta bir otomobilde gerçekten tahammül edilebilecek gibi değil başınıza gelenler..
    Size naçizane tavsiyem, yazdıklarınızı detaylı bir şekilde düzenleyip eğer imkanınız varsa İngilizce olarak BMW'ye e-mail, faks vb. bir metodla direkt ulaştırmanızdır..

    quote:

    Orjinalden alıntı: gctuzak

    Herşey 2006 yılında 2004 model bir BMW 5.30d alma hatasında düşmemle başladı.Aldığımda aracım Euro Plus garanti kapsamındaydı.Alışımın hemen ertesi aracımın havalandırmasından egzost gazı gelmeye başladı ve 3000cc motor hacmi olan 218hp aracım 120km/s i geçmiyordu.Servis aracın egzost manifoldunun değişmesi gerektiği söylendi.Uzun bir süre parça bekledikten sonra aracıma ilgili parça takıldı, gaz kokusu kayboldu ancak ıslık sesine benzer bir ses gelmeye başladı ve aracım halen 120 sürati geçmiyordu.Tekrar servise gittim.Aracın arızayla ilgili arıza kaydı vermediğini söyleyerek durumun ilginç olduğunu, Turbonun sorunlu olduğu ve değişmesi gerektiği söylediler.2 hafta beklemenin ardından yeni Turbo takıldı.Bulunduğum ilde servis olmadığı için Adana servisinde yapılan bu işlemler benim için her defasında yaklaşık 1000km lik bir yol demekti.Aracımı teslim alıp Kayseriye dönerken sorunun giderilmediğini ve devam ettiğini farkettim. Bununla birlikte aracımın direksiyonuda en az 2 kat ağırlaşmıştı.Servis kapanmış olduğu için Kayseriye döndüm ve tekrar servisle görüştüm.Tekrar Adana yoluna düştüm.15 günlük bir beklemenin ardından direksiyon pompasıyla birlikte yeniden Turbo değişti. Bu işlemler çok geç saatlere kadar devam ettiği için aracımı teslim almam hep servisin kapanmasından sonraya denk geliyordu.Kayseriye dönüş yolunda ne direksiyon nede güç kaybı arızalarının düzelmediğini gördüm.Bu defa büyük bir sinirle servisi aradım ve artık tahammülümün kalmadığını belirttim.Aracımı çekici ile Kayseriden teslim alacaklarını ve tekrar Kayseriye teslim edeceklerini söylediler.Yine 15 günün ardından aracım geldi ve halen ıslık çalmasına rağmen güç kaybının düzeldiğini gördüm.6ay sonra geçtiğimiz hafta İstanbula aracımla seyahat edene kadar.Yolda aynı arıza tekrarladı ve Kayseriye dönecekken aracın otomatik şanzumanında vites geçişleri esnasında sarsıntı ve gaza tam bastığımda yığılma başladı.2000Euro para ödeyip 2.defa garanti uzattığım için yol yardımı aradım.Sorunu dinlediler ve aracı istinye servisine çekeceklerini söylediler.Şuan yine aracın arızalarını tesbit edemiyorlar.Aracın kontrol unitesi yine aracımın arızalarını bildiremiyor.Şaft takozu adlı parçaya suç atıyorlar ve elbette garanti dışı diyorlar. Oysa aracımın arızalı olmayan yeri yok.Ön koltuk ısıtma insanı ızgara yapıyor.Sunroof kapanmıyor.4 yılda neredeyse bir araba parasına yakın ödenen uzatılmış garantiye rağmen garanti yok.Bilgili eleman yok.İlgi yok.Sakın almayın BMW.Yada Europlus tuzağına düşmeyin.









  • Benzer bir olay bir arkadaşımın Fransa'da yaşayan amcasının tatil için Türkiye'ye gelirken kullandığı Renault Espace model aracı için sözkonusu olmuştu.. İlgisiz ve teknik açıdan yetersiz Renault servisiyle ilgili detaylı e-mail'ı iki gün içinde cevaplandı, arıza halledildi ve gereken parçanın Fransa - Türkiye arası kargo ücreti ve montaj işçilik masrafı Türkiye Renault tarafından karşılandı..

    Sizin sorununuza da en kısa zamanda bir çözüm bulunacağını ümit ediyorum..


    quote:

    Orjinalden alıntı: gctuzak

    Elbette ulaştırdım. İngilizce bildigim halde buraya yazdıgım sekliyle BMW AG yede bildirdim. Ayrıca ihtiyac duyarlarsa sıkıntımı ingilizcede iletebilecegimi soyledim. Bilgi olsun diye soyluyorum ingilizceye dahi gerek yok. Hemen konunun ilgili birime iletildigine dair bir mail aldım. Bu gunde BMW adana servis muduru beni arayarak konu ile ilgili detaylı bilgi rica etti Almanyadan cok ciddi bir mesaj aldıklarını ve konuyla ilgilendiklerini soyledi.
    Bakalım ne olacak. Gelismeleri sizlerle paylasacagim.



    quote:

    Orjinalden alıntı: mec

    Geçmiş olsun.. Bu fiyatta bir otomobilde gerçekten tahammül edilebilecek gibi değil başınıza gelenler..
    Size naçizane tavsiyem, yazdıklarınızı detaylı bir şekilde düzenleyip eğer imkanınız varsa İngilizce olarak BMW'ye e-mail, faks vb. bir metodla direkt ulaştırmanızdır..

    quote:

    Orjinalden alıntı: gctuzak

    Herşey 2006 yılında 2004 model bir BMW 5.30d alma hatasında düşmemle başladı.Aldığımda aracım Euro Plus garanti kapsamındaydı.Alışımın hemen ertesi aracımın havalandırmasından egzost gazı gelmeye başladı ve 3000cc motor hacmi olan 218hp aracım 120km/s i geçmiyordu.Servis aracın egzost manifoldunun değişmesi gerektiği söylendi.Uzun bir süre parça bekledikten sonra aracıma ilgili parça takıldı, gaz kokusu kayboldu ancak ıslık sesine benzer bir ses gelmeye başladı ve aracım halen 120 sürati geçmiyordu.Tekrar servise gittim.Aracın arızayla ilgili arıza kaydı vermediğini söyleyerek durumun ilginç olduğunu, Turbonun sorunlu olduğu ve değişmesi gerektiği söylediler.2 hafta beklemenin ardından yeni Turbo takıldı.Bulunduğum ilde servis olmadığı için Adana servisinde yapılan bu işlemler benim için her defasında yaklaşık 1000km lik bir yol demekti.Aracımı teslim alıp Kayseriye dönerken sorunun giderilmediğini ve devam ettiğini farkettim. Bununla birlikte aracımın direksiyonuda en az 2 kat ağırlaşmıştı.Servis kapanmış olduğu için Kayseriye döndüm ve tekrar servisle görüştüm.Tekrar Adana yoluna düştüm.15 günlük bir beklemenin ardından direksiyon pompasıyla birlikte yeniden Turbo değişti. Bu işlemler çok geç saatlere kadar devam ettiği için aracımı teslim almam hep servisin kapanmasından sonraya denk geliyordu.Kayseriye dönüş yolunda ne direksiyon nede güç kaybı arızalarının düzelmediğini gördüm.Bu defa büyük bir sinirle servisi aradım ve artık tahammülümün kalmadığını belirttim.Aracımı çekici ile Kayseriden teslim alacaklarını ve tekrar Kayseriye teslim edeceklerini söylediler.Yine 15 günün ardından aracım geldi ve halen ıslık çalmasına rağmen güç kaybının düzeldiğini gördüm.6ay sonra geçtiğimiz hafta İstanbula aracımla seyahat edene kadar.Yolda aynı arıza tekrarladı ve Kayseriye dönecekken aracın otomatik şanzumanında vites geçişleri esnasında sarsıntı ve gaza tam bastığımda yığılma başladı.2000Euro para ödeyip 2.defa garanti uzattığım için yol yardımı aradım.Sorunu dinlediler ve aracı istinye servisine çekeceklerini söylediler.Şuan yine aracın arızalarını tesbit edemiyorlar.Aracın kontrol unitesi yine aracımın arızalarını bildiremiyor.Şaft takozu adlı parçaya suç atıyorlar ve elbette garanti dışı diyorlar. Oysa aracımın arızalı olmayan yeri yok.Ön koltuk ısıtma insanı ızgara yapıyor.Sunroof kapanmıyor.4 yılda neredeyse bir araba parasına yakın ödenen uzatılmış garantiye rağmen garanti yok.Bilgili eleman yok.İlgi yok.Sakın almayın BMW.Yada Europlus tuzağına düşmeyin.











  • Aslında EUROPLUS güzel gibi.Bizim aracımızda da vardı.98 3.16i.2002 yılında yolda kalmıştık Aydın otobanında.Servis gönderip aracı çektiler servise.Şansımıza haftasonuydu ve usta falan yoktu.Bize kiralık bir araç tahsis ettiler.Araç 2 gün orada kaldı.Pazartesi aradılar aracın benzin pompası değişmiş.Garanti kapsamında.Yine olmayınca sigortaları kontrol etmişler.Sorun orada.Benzin pompasının sigortası atmış.Gerçi sizin olay biraz farklı ama.
  • Artık yol yardım hizmetlerini kaskodan tutunda, lastik firmalari bile ucretsiz veriyor.
    Siz siz olun bosuna para odemeyin.
  • Benımde 2007 model 520 d arabam var...28,000 km de ve sımdıye kadar bakıma gırmedı..2 bın km sonra servıse gıtmem gerekecek...Ekranda gozuken bılgılere gore yag ve on balata degısecek gıbı gozukuyor...Servıse yaklasık ne kadar tutar dedıgımde 700-1300 ytl arası tutar dedıler kı bana bıraz cok gıbı geldı...Kasımda garantısı dolacak...Sanırım ondan sonra Europlus teklıf edecekler....Bılmıyorum dusunmeye başladım...Aslında Iyı ve guvenılır bır ozel servıs bulsam bilsem borusana gıdıpte kazıklanmayı hıc dusunmem ama bıldıgım kadarıyla Ankarada BMW konusunda ıyı özel servıs yok...yada ben duymadım...
  • Bu sorunu ilk defa duydum.Geçmiş olsun.Üretim hattında gerçekleşen bir hata da olmuş olabilir olasılığı düşük olsada arada bir her seri üretim hattı fire verir belki de size denk geldi.
  • geçmiş olsun zor bir durum
  • Arkadaslar BMW AG'den mesaj aldıklarını ve ilgileneceklerini soylemelerine ragmen gectigimiz 9 gün içerisinde hiç bir gelişme olmadı.
    Artık umudumu kaybetmeye başladım. Konu ile ilgili ulaşabildiğim heryere mail atmaya devam ediyorum.
  • geçmiş olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acu___men -- 5 Temmuz 2008; 16:35:13 >
  • arkadaşım çok geçmiş olsun gerçekten büyük tahlihsizlik . bence almanyaya bir mail daha atın ve hiçbir gelişme olmadığını söyleyin bence daha fazla üstüne düşeceklerdir. bmw gibi büyük bir firma muhakkak ilgilenir
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.