Şimdi Ara

Minibüs panelvan tavsiyesi istiyorum-arıyorum - vito-transperter-custom tourneo-h1-expert traveller

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
28
Cevap
0
Favori
2.228
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • geniş ailede dağ tepe kır deniz kenarı asfaltta kullanmak için


    maks


    max 150.000km*


    max bütçe 100.000tl*


    max tüketimi 10lt*


    min 4-5 koltuk*


    ağır hasarsız*


    geçmişi belli*




    travel expert + vito + custom - plus + h1 + hi-ace modeller başta olmak üzre


    araç ve fikir tavsiyesine ihtiyacım var.


    tavsiyelerini esirgemeyin.iyi forumlar. :)




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sething -- 21 Mart 2021; 0:13:43 >



  • bölümdeki ilk konum.üye ve yöneticilerin dikkatine :)

  • 2007-2009 arası 4+1 transporter güzel bir seçim olur bence .


    Ailecek kullanılacak ise 4+1 olana bakın şöför bölmesinden arka koltuklara geçilebiliyor .


    1.9 motor şeçeneği gayet az yakıyor .

  • 2006-2009 vito 111cdi gayet güzel bir tercih olur. bütçe biraz daha artarsa 200.000km altı ve hasar kayıtsız olanları var. bizde de var 2009 modeli aile arabası olarak kullanıyoruz. çok memnunuz

  • tek çare transit

  • quote:

    Orijinalden alıntı: texjrwillerjr

    tek çare transit

    Secenekler arasinda yokken listeme girdi ve gittikce daha mantikli gelmeye basliyir.

    Custom tourne plus s serileri nasildir acaba.


    Eski transitlerin motor gurultusu bende travna yaratmis durumda.ford dendimi tuylerim urperirdi. :)




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sething -- 14 Mart 2021; 3:3:2 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hikmet_19

    2007-2009 arası 4+1 transporter güzel bir seçim olur bence .


    Ailecek kullanılacak ise 4+1 olana bakın şöför bölmesinden arka koltuklara geçilebiliyor .


    1.9 motor şeçeneği gayet az yakıyor .

    Denk gelirse link bekliyorum. :)

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hikmet_19

    Butcede ufak guncelleme olabilir.

    Araca bukunmaz hint kumasi degeri bicen al satci ve galerilerden almayi dusunmuyorum.

    Arac 2 3 yas yasli olsun ama sahibinden olsun. :)





  • quote:

    Orijinalden alıntı: dynd

    2006-2009 vito 111cdi gayet güzel bir tercih olur. bütçe biraz daha artarsa 200.000km altı ve hasar kayıtsız olanları var. bizde de var 2009 modeli aile arabası olarak kullanıyoruz. çok memnunuz

    Uzun sure kulllanacagimdan piyadasi prestijinden ziyade

    parca buljnurlugu

    Parca ucuzluk

    yakit verimliligi

    saglamlik onemli.

  • sething S kullanıcısına yanıt

    2 yıl turneo custom sürdüm uzun şasi. son derece konforlu,sürüş zevki olan ve konforlu bir araç. ilk çıkan serilerde debriyaj ve direksiyon biraz sert. iki yıla yakın transit 10+1 sürdüm. bugüne kadar sürmekten en zevk aldığım araçlardan birisi oldu. 2.41 yüksekliğine rağmen virajları binek araç rahatlığında alırdı. elektrikli ve ısıtmalı sürücü koltuğu, navigasyon, otomatik far ve silecek gibi konfor donanımları vardır.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: texjrwillerjr

    2 yıl turneo custom sürdüm uzun şasi. son derece konforlu,sürüş zevki olan ve konforlu bir araç. ilk çıkan serilerde debriyaj ve direksiyon biraz sert. iki yıla yakın transit 10+1 sürdüm. bugüne kadar sürmekten en zevk aldığım araçlardan birisi oldu. 2.41 yüksekliğine rağmen virajları binek araç rahatlığında alırdı. elektrikli ve ısıtmalı sürücü koltuğu, navigasyon, otomatik far ve silecek gibi konfor donanımları vardır.

    tourno custum kısa şasi lerden öneriniz var mı?

    trend

    titanium - plus

    yıl kasa ?


    özellikle kısa şasi.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: sething

    tourno custum kısa şasi lerden öneriniz var mı?

    trend

    titanium - plus

    yıl kasa ?


    özellikle kısa şasi.



    Alıntıları Göster

    kısasını hiç kullanmadım o yüzden yorum yapmam doğru olmaz ama donanım olarak en az titanium olmalı. ön-arka park sensörü standart olmalı. plusın farkı geri görüş kamerası ve deri koltuktu yanlış hatırlamıyorsam. bizim araçlar hız sınırlamalalıydı. hızlanırken 160 a geldi mi sanki el freni çekmiş gibi hızlanması duruyordu halbuki araç gitmek istiyor. 130 ile gidersiniz arkadakilere 90 gibi gelir.





  • texjrwillerjr T kullanıcısına yanıt

    bilgiler için teşekkürler.


    acaba ön ve arka bağımsız mı?


    maks ne kadar yüklediniz?


    tıkanma zorlanma?


    customlarda motor ve performans durumu nedir.turbolumu turbosuz mu?


    h1 lerde vgt motor ççok övülüyor.custom titanıum da bunu ararmıyım ?

  • quote:

    Orijinalden alıntı: sething

    bilgiler için teşekkürler.


    acaba ön ve arka bağımsız mı?


    maks ne kadar yüklediniz?


    tıkanma zorlanma?


    customlarda motor ve performans durumu nedir.turbolumu turbosuz mu?


    h1 lerde vgt motor ççok övülüyor.custom titanıum da bunu ararmıyım ?

    ikisi de aynı motoru paylaşıyor, 2.2 tdci, çok ciğerli bir makine. benim sürdüğüm custom çok uzun oranlı şanzımana sahipti, 6. viteste 2000 d/d da 130 yapıyordu, transit aynı devirde 90 yapıyordu bu sayede daha ağır olmasına rağmen gayet ataktı. transiti 10 kişi+ tavana kadar bagajla yüklediğim halde rampada bile sıkıntı yaşamıyordu. custom biraz değişik, 1500 devir ve altını sevmiyor, şanzıman oranları uzun olduğu için vites düşürmekten kaçınmamak gerekiyor. arkalar makas ama ön ile ilgili bir fikrim yok. yine de deiğim gibi çok konforlu araçlar, transit yol konforunda sprinterden aşağı kalmıyor. kalorifer cehennem gibi ısıtıyor, arkada ayarlanabilir havalandırma var. size şöyle söyleyeyim, eşim tamam süreririm dese daka düşünmem 10+1 transiti alırdım.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: texjrwillerjr

    ikisi de aynı motoru paylaşıyor, 2.2 tdci, çok ciğerli bir makine. benim sürdüğüm custom çok uzun oranlı şanzımana sahipti, 6. viteste 2000 d/d da 130 yapıyordu, transit aynı devirde 90 yapıyordu bu sayede daha ağır olmasına rağmen gayet ataktı. transiti 10 kişi+ tavana kadar bagajla yüklediğim halde rampada bile sıkıntı yaşamıyordu. custom biraz değişik, 1500 devir ve altını sevmiyor, şanzıman oranları uzun olduğu için vites düşürmekten kaçınmamak gerekiyor. arkalar makas ama ön ile ilgili bir fikrim yok. yine de deiğim gibi çok konforlu araçlar, transit yol konforunda sprinterden aşağı kalmıyor. kalorifer cehennem gibi ısıtıyor, arkada ayarlanabilir havalandırma var. size şöyle söyleyeyim, eşim tamam süreririm dese daka düşünmem 10+1 transiti alırdım.



    Alıntıları Göster

    Custom ust siralara tirmanmaya devam ediyor.:)





  • sething S kullanıcısına yanıt

    Transporter var istersen 2012 model cityvan

  • sissil S kullanıcısına yanıt

    varsa sarı site vs link pls :)




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sething -- 15 Mart 2021; 4:37:7 >
  • sething S kullanıcısına yanıt
  • fikir ve görüşlere hala ihtiyaç duymaktayım.:)

  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.