Merhabalar. Bundan önce Turknet kullanıyordum. Cumartesi günü ev telefonumuzun çevir sesi ve internetimiz gitti. Destek kaydına yazı yazdım ve herhangi bir cevap gelmedi. Twitter sayfalarından yazdım; oradan cevap yazdılar fakat destek kaydım bir önceki ile birleştiği için önceki hataya göre bir yanıt verdiler ve kendi sistemleri üzerinden yanıtlamadılar. Biz de bunun üzerine geçi yapalım dedik ve o da nesi. Yapa profilinde olduğumuz için 10 haneli hizmet numaramızı alamıyormuşuz. Adamlar hem internet sorunumuzu çözmüyor hem de başka sağlayıcıya gitmememiz için hizmet numarasını da sağlayamıyorlar. Bizde bunun üzerine e devletten iptal başvuru yaptık. Bu işlem yaklaşık 1 hafta süreceği için ve Turknet abimin üzerine lduğu için Millenicom'a kendi adıma dün sabah başvuru yaptım. Aciliyetim olduğunu, online eğitimin biraz aksayacağını belirttim ve bu sabah TT'den adam yolladılar bağlantıyı sağladı ve bundan 1 saat sonra da Millenicom'dan modem kurulumu için gelip bağlantımı sağladılar. Şimdi bu konuyu açtım ama neden açtım bunu belirteyim. Biz Turknet'ten 16mbps hız alıyorduk ve bize alt yapımızın fazlasını desteklemediğini söylüyorlardı. Bugün ise TT ekibi gelip kabloyu bağladığında Turknet kullanıcı adı ve şifre bilgim olmasına rağmen 35 mbps hız geldiğini ve destek kaydındaki sorunun çözüldüğünü gördüm. Yanı bunca zaman hem altyapımın olmadığını belirttikleri için aldatılmışız hem de destek kayıtlarıyla düzgün ilgilenmedikleri için zamansal anlamda resmen oyalamışlar. Şu anda max 32mbps download, 5,7 mbps upload değerleri yakaladım ve modem üzerinde de bu değerler aşağı yukarı geliyor. Tabi ki her konumda aynı hizmeti vermiyorlardır belki ama ben hızlı hizmetten memnunun. İlerleyen zamanlarda bir sıkıntı ile karşılaşırsam konuyu güncelleyeceğim. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 2guyS -- 16 Kasım 2020; 14:5:55 > |
Bildirim