Şimdi Ara

EFT İŞLEMİNDE KAYBOLAN PARA

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
1.005
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar 15 ekimde denizbank fastpayden enpara kredi kartına kart ödemesine eft yaptım ama yanlışlıkla bankamatik kartı numarasını girdim para enparaya gitmiş enpara bunu otomatik iade etmiş iade ettiğine dair sorgu numarası var ama denizbank diyorki para gelmedi verdiğiniz sorgu numarasından bir şey çıkmıyor sorgu numarası hatalı sizin adınıza gelen bir şey yok diyor

    o zamandan beri müşteri hizmetleriyle uğraşıyorum bankayada gittim sonuç yok enpara diyorki para gitti sorgu numarası ile sorgulatın denizbankla görüşün denizbank diyorki para gelmedi sorgu numarasıda yanlış size para gelmedi

    şimdi ben ne yapayım müşteri hizmetlerinide defalarca aradım hep aynı şey ağzımdan kötü küfürlü bir kelime çıkacak kendimi zor tutuyorum

    bana akıl verin




  • Şikayetvar sitesinden Denizbanka yazın şikayeti genel müdürlükten yardımcı olmaya çalışırlar.


    Olamazlarsa Bddk sitesinden yazmanız lazım https://ebulten.bddk.org.tr/esikayet/

  • SYLAS S kullanıcısına yanıt

    hem enparayı hemde fastpayı şikayetvara yazdım çözüm üretemediler

    enpara biz gönderdik fastpay bize gelmedi diyor cuma günü denizbank şubesinede gittim gelmemiş diyorlar iki bankada sorun bizden değil diyor ama para yok ortada

    enparaya iadeye dair dekont verin diyorum bu işlemin dekontu olmaz diyorlar sistemden otomatik iade olduğu için sadece iadeye dair sorgu numarası veriyorlar ama denizde diyorki sorguda yanlış parada yok

  • bakkal34 B kullanıcısına yanıt

    O zaman bankacılık denetleme kurumu kalmış tek çare hocam.

  • Konu sahibi geri bildirimde bulunursa başka arkadaşlar da faydalanır nasıl çözüleceği ile ilgili

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.