Şimdi Ara

Vestel Yetkili Servis Montaj Rezaleti

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
133
Cevap
2
Favori
8.061
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
240 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 1 Temmuz tarihinde internetten aldığım vestel marka f9500 model televizyonu teslim aldım. Vestel yetkili bayiiyi televizyon montajı için aradım bana 2 Temmuz için randevu verdiler saat 17.00 civarında servis geldi televizyonu duvara takmak için benim dışarıdan aldığım aparatı duvara takarken duvarı mahvettiler zaten televizyonun arkasında kalacaktı bu yüzden çok sorun etmedim aparatı duvara takarken duvara çok gelişi güzel taktılar ardından anten kablosunun ucu bizde yoktu bu yüzden servisten kabloya uç takmalarını istedim ama servise bak ki onlarda uç yokmuş ve bize çok sert bir şekilde bunu belirttiler bahaneleri de onların çanakçı olmamasıymış biz de servis ücreti olan 80 TL'yi vermek istemedik çünkü servisin işini beğenmedik adamlarda çok kaba bir şekilde taktıkları her şeyi geri söktüler fotoğraflarda gördüğünüzü gibi televizyonun arkasına taktıkları vidayı bilerek kırdılar şu an hiçbir şekilde vidayı çıkartamıyorum ayrıca duvarı da parçaladılar . Vestel Yetkili Servis Montaj Rezaleti Vestel Yetkili Servis Montaj Rezaleti Vestel Yetkili Servis Montaj Rezaleti Vestel Yetkili Servis Montaj Rezaleti Vestel Yetkili Servis Montaj Rezaleti

    Eğer konuyu öne çıkarabilirseniz çok iyi olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LostLover9 -- 2 Temmuz 2020; 18:3:27 >







  • 6-7 yıl önce vestel klima aldım, servis takmaya geldi. O kadar kötü işçilik ve aceleyle takmaya çalıştılar ki, duvarı yanlış yerden deldiler, klimayı yanlış yere taktılar. Hepsinde de uyardım, ama biz biliyoruz havalarında evi şantiyeye çevirdiler. Sonra kutudan parça eksik çıktı, yarın gelip montajı tamamlarız diyerek gittiler. Ve tabi ki gelmediler, defalarca çağrı merkezini aradım, 1 hafta kimse gelmedi, çağrı merkezi dışında kimseye ulaşamadım, onlar da servise biz de ulaşamıyoruz dediler.Sonra özel servis çağırdım ve klimayı baştan monte ettirdim. Eksik dedikleri parça da yalanmış, bakır borunun vida yerini sıyırıp hasar vermişler. Bir sürü maliyeti oldu, üstüne hatalı delikler için duvara alçı sıva boya yapıldı. Şikayet vara yazdım, müdürlüğe mail attım...Hiçbir işe yaramadı. 1 ay sonra beni arayıp özür dilediler, montaj parasını ödeyin dedim, onu da yapamazlarmış.

    Sonra bir daha Vestel ürün almadım, kalan ömrümde de ne alırım, ne aldırırım.
    Dörtyol yetkili servisi de eski aparatın üzerine taktı yeni aldığımız televizyonu. Ya ben bunları anlamıyorum madem işini sevmiyorsun yapma kardeşim. Bir de bişe istedikleri zaman emir veriyorlar lavuklar. Kablo kablo diyor anasının bir tarafına sokacaktım kabloyu. Çok haysiyetsiz adam var bu ülkede.
    9 sene önce vestel servisini çağırdım buzdolabı soğutacağına ısıtıyor.

    Bir de nofrost dolaplarda kapak kapatılınca vakum etkisi oluşur kapı içine çekilir bizim dolapta öyle birşey olmuyordu.

    Neyse geldiler üstünde ortam sensörü varmış onu değiştirdiler sorun o hep çalışmış soğuk hava kanalları donmuş dediler.

    NEyse gittiler aradan bir kaç ay geçti yine aynı tekrar çağırdım diyorum ki kapıda vakum etkisi olmuyor '' bu derin dondurucu değil olmaz '' diye cevap verdi.

    sanki ilk defa dolap kullanıyoruz herkesin nofrost dolabında aynı etki var.

    Hafif atıştık gittiler.

    Sonradan arka tarafına baktım su tahliye hortumu var buradan fazlalık su kutuya akıyor ama dolap öne doğru eğik koyulduğu için su akmıyor birikim yapıyor içeride donuyor.

    Ön ayakları yükselttim dolap geriye doğru eğildi ve sorun çözüldü..


    Alt kapı olsun üst kapı olsun kapatılınca içine çekilen vakum etkisi yapmaya başladı..
  • Rezalet puani 10/10. Hangi servis hocam bu adini da yazin. Aramalarda direk ciksin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi UcanHollandali -- 2 Temmuz 2020; 21:2:12 >
  • ara direk şikayet et genel merkezlerine ve şikayetvar sayfalarına . resmen rezalet
  • UcanHollandali kullanıcısına yanıt
    Hocam iskenderun vestel yetkili servisi .
  • homosapiens17 kullanıcısına yanıt
    Şikayetvara şikayet yazdım ve genel merkezi arayıp şikayet oşuşturdum hocam .
  • Allah’tan durumu onarmaya çalışırken çift taraflı bant ile duvara yapıştırmaya çalışmamışlar. Öyle bi haber okumuştum. Geçmiş olsun.
  • Geçmiş olsun hocam. Öne çıkarttım, bu tür işler için matkap alabilirsin. Dubel ve 7mm uc ile kendin basitçe takarsın en azından kendi hatan olur. En güzeli evinde basit sorunları çözmek için takım çantası bulundurman.
  • İlk Kurulumda servis ücretsiz olması gerekiyor
  • Genellikle vestel servislerinden çok şikayet var.
  • Bir şeyler eksik anlatılmış...
  • celme42 kullanıcısına yanıt
    Hocam bize servis eğer siz kurarsanız garanti geçerli olmaz dedim o yüzden servisi çağırdım.
  • Türkiyede işini düzgün yapan kalmamış. Herşeyi artık kendimiz mi yapacaz.
  • Geçmiş olsun.. O kırık civatalar kolay çıkar küçük bir aletle o sorun değilde.

    İlk kurulumda servis ücreti olmaz.
    Neden para verme gibi bir düşünceye kapıldınız?
    Ayrıca neden sökmelerine izin verdiniz?

    Teknik elemanlar sorun yaratıyorsa direkt müdürlerini arayacakrınız
    Kuzu kuzu yaparlardı.

    Tekrardan geçmiş olsun. Vestel denen montajcı firmadan uzak durulması dileğiyle..
  • 6-7 yıl önce vestel klima aldım, servis takmaya geldi. O kadar kötü işçilik ve aceleyle takmaya çalıştılar ki, duvarı yanlış yerden deldiler, klimayı yanlış yere taktılar. Hepsinde de uyardım, ama biz biliyoruz havalarında evi şantiyeye çevirdiler. Sonra kutudan parça eksik çıktı, yarın gelip montajı tamamlarız diyerek gittiler. Ve tabi ki gelmediler, defalarca çağrı merkezini aradım, 1 hafta kimse gelmedi, çağrı merkezi dışında kimseye ulaşamadım, onlar da servise biz de ulaşamıyoruz dediler.Sonra özel servis çağırdım ve klimayı baştan monte ettirdim. Eksik dedikleri parça da yalanmış, bakır borunun vida yerini sıyırıp hasar vermişler. Bir sürü maliyeti oldu, üstüne hatalı delikler için duvara alçı sıva boya yapıldı. Şikayet vara yazdım, müdürlüğe mail attım...Hiçbir işe yaramadı. 1 ay sonra beni arayıp özür dilediler, montaj parasını ödeyin dedim, onu da yapamazlarmış.

    Sonra bir daha Vestel ürün almadım, kalan ömrümde de ne alırım, ne aldırırım.




  • LostLover9 kullanıcısına yanıt
    Dörtyol yetkili servisi de eski aparatın üzerine taktı yeni aldığımız televizyonu. Ya ben bunları anlamıyorum madem işini sevmiyorsun yapma kardeşim. Bir de bişe istedikleri zaman emir veriyorlar lavuklar. Kablo kablo diyor anasının bir tarafına sokacaktım kabloyu. Çok haysiyetsiz adam var bu ülkede.
  • 9 sene önce vestel servisini çağırdım buzdolabı soğutacağına ısıtıyor.

    Bir de nofrost dolaplarda kapak kapatılınca vakum etkisi oluşur kapı içine çekilir bizim dolapta öyle birşey olmuyordu.

    Neyse geldiler üstünde ortam sensörü varmış onu değiştirdiler sorun o hep çalışmış soğuk hava kanalları donmuş dediler.

    NEyse gittiler aradan bir kaç ay geçti yine aynı tekrar çağırdım diyorum ki kapıda vakum etkisi olmuyor '' bu derin dondurucu değil olmaz '' diye cevap verdi.

    sanki ilk defa dolap kullanıyoruz herkesin nofrost dolabında aynı etki var.

    Hafif atıştık gittiler.

    Sonradan arka tarafına baktım su tahliye hortumu var buradan fazlalık su kutuya akıyor ama dolap öne doğru eğik koyulduğu için su akmıyor birikim yapıyor içeride donuyor.

    Ön ayakları yükselttim dolap geriye doğru eğildi ve sorun çözüldü..


    Alt kapı olsun üst kapı olsun kapatılınca içine çekilen vakum etkisi yapmaya başladı..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi trakyAli-1986 -- 3 Temmuz 2020; 9:38:36 >




  • acura07 kullanıcısına yanıt
    Aradık vesteli ücretsiz olmadığını söylediler servis de öyle dedi.
  • LostLover9 kullanıcısına yanıt
    Ben ilginç.
    Arçelik beko alırız biz hep ve daha ücret ödemedik.
    ne zaman servis çağırsak ücretsiz hallederler. Bunların hepsi garanti dahilinde hizmetler.
  • LostLover9 kullanıcısına yanıt
    Allah aşkına bunlar neyin kafasını yaşıyor ? Televizyon ulan bu sanki parça halinde toplayacaksın harbiden Tr'de her şey çok garip işliyor. Bu güne kadar aldığım bütün sıfır ürünlerin kurulumunu babamla yaptım hepsinde garanti kapsamında oldu. Yetkili servisler biz kendimiz kurabiliriz sorun yoktur diyince seviniyorlar garanti konusunu dert etmeyin diyorlar. Tekrar'dan geçmiş olsun hocam ne diyim...
  • Vestel her türlü pişmanlıktır. İnşallah başınıza gelmez ama 2 -3 sene sonra tv bozulunca anlarsınız demek istediğimi.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.