Şimdi Ara

Vodafon vdsl bilinçli hız düşürme, arıza kayıtlarıyla ilgilenmeme! 3. hafta!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
4
Cevap
0
Favori
1.244
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Dijital dükkan sabah 8:00 akşam 20:00 75 mbit paketim var. Gece 6mbit e düşüp sabah 8 de tekrar 75mbit e dönmesi gerek. Yıllardır böyle kullandım ancak bu son 1 aydır çok düzensiz. 10mbite e takıldı kaldı ve defalarca telefon ile aradım, defalarca arıza kaydı bıraktım. Hiçbirşey yapılmadı. Arıza kaydı ile ilgilenilmedi. Daha öncede zaman zaman bu hata oluyordu, ancak arıza kaydı bıraktığımda o gün veya ertesi gün düzeliyordu. Şimdi haftalardır böyle! Modem arayüzünde 75mbit gözüküyor ancak hız dijital olarak sınırlandırılmış, 10 mbit ancak geliyor speedtestte. Ping 25. Modem bozuk değil başka modemle denedim, kablolar falan herşey düzgün yerinde zaten yıllardır kullanıyorum. Dışarıdaki kutu sadece 6m mesafede, kutudan direkt kablo geliyor.

    11 hazirandan beri her gün aradım, düzeltmezseniz başka servise geçmek zorunda kalacağım dedim. Bunu dedim diye iptal talebi diye kabul edip arıza kaydını kapatmışlar birde!! Ne yapıyor bunlar hattan kendimiz ayrılalım diye mi böyle yapıyorlar! Bilerekmi hızı yavaşlatıp bizi süründürüyorlar?! Bugün tekrar aradım arıza kaydı verdim. Ekip yönlendireceklerini söylüyorlar ama hiç! Taahhüt tarihide 29.09.2020 daha var nası çıkayım!


    Bu durumda olan, buna benzer sorunlar yaşayan, hızı düşük hıza fikslenmiş başka Vodafone kullanıcıları varmıdır sorun yaşayan?







  • Hat değercikleri gözükmüyor bende
  • VDF ilk şikayet kaydım 10 Mart 2020.

    Arada 6-7 tane daha kayıtlı şikayet var.

    Yapılanlar ; HİÇ :)

    Aramıza hoşgeldin sevgili dostum...

    #vodafonepişmanlıktır
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.