Şimdi Ara

Polo 6r 1,6 Dizel Enjektör Sesi CAYE motor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
18
Cevap
0
Favori
2.061
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 1,6 dizel 110 bin km aracımda bu ses başladı düşük devirde dikiş makinası sesi gibi çıkıyor, Motor sesi yüksek çıkıyor,
    fazla yakıt yakmaya başladı ara sıra sabah devir saatinde dalgalanma ve yüksek devir çalışması oluyor
    bazen yokuşta 1. viteste hareket halindeyken gaz pedalına dibine kadar basarken tepki vermiyor
    motor stop edicek gibi oluyor, zor çıkıyor. Enjektörlere baktırdığımda 4 ünde püskürtme oranları yüksek çıktı. Hiç kurcalatmadım. Usta revizyon olursa 2 bin tl bulur olmazsa değiştirmen lazım 8-10 bin tl gibi bir fiyat söyledi.

    Şimdi sorum şu forumlarda gezerken vw servisinde motor yazılımını güncelleyip sorunun gittiğini belirtmişler, bu motor wv sorunlu yazılımlı. Bazıları serviste bu yazılımı yaptırıp pişman olanlarda var. Sorum şu enjektörleri pompacıya götürüp yaptırsammı. Triger , baskı balata, yağ bakımlarını yaptırdım 4200 tl para tuttu. Nereden aldım diyorum bu aracı daha önceleri biliyordum sorunlu olduğunu arkadaşımın jettasında 1,6 dizelde aynı sorunlar vardı 2 bin tl bayılmıştı 3.nolu enjektörden dolayı. Aracı satışa koydum bakımlarını yaptırıp hem motor sesi yüksek hemde zevk vermiyor araç, Şu devirde kriz döneminde gereklimi bilmiyorum golf 1,2 tsi yada yine eski aracım astra j 1,3 dizel araca dönmeyi düşünüyorum değermi acaba.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Q6600 -- 20 Nisan 2020; 16:45:14 >







  • Zamaninda onno ustanin aciklanalarina dayanarak dizel araclar 750 bin km gider benzeri bir konu vardir bende dizel icin 750 bin km ye kadar 2-3 kez turbo enjektor yaptirmaniz gerekebilir onun maliyeti motor yapim maliyetini gecer dedigimde bazi cahil beyinsizler kucuk akillariyla dalga gecmeye calismislardi alin buyrun 100 bin km de enjektor isteyen kacinci dizel arac konusu bu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun. Km'nin orijinal olduğuna emin misiniz? Araçta yazılım var mı? Yakıtı sakat yerlerden almadınız inşallah.
  • km orjinal hocam yazılım yok hiç birşey yok. Aynı şekilde çok temiz jetta da basımıza geldiği için korkarak almıştım bu aracı bakım maliyet gerçekten pahalı geldi bu enjektör problemleri sesli çalışma ısınamadım araca 5 aydır. forumlarda bu sesi 50-60 bin km alan olmuş. Ben aracı 103 bin km aldım çok ses yoktu 112 bin km şuan ses gittikçe çoğalıyor özellikle soğuk havalarda.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Q6600 -- 20 Nisan 2020; 18:16:34 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Polestar191

    Zamaninda onno ustanin aciklanalarina dayanarak dizel araclar 750 bin km gider benzeri bir konu vardir bende dizel icin 750 bin km ye kadar 2-3 kez turbo enjektor yaptirmaniz gerekebilir onun maliyeti motor yapim maliyetini gecer dedigimde bazi cahil beyinsizler kucuk akillariyla dalga gecmeye calismislardi alin buyrun 100 bin km de enjektor isteyen kacinci dizel arac konusu bu
    Dandik motor tum aksamlari ile birlikte bozukmaya mahkumdur
    Vw nin enjektor, egr arizasi malesef kroniklesti. Alirsin multijet binersin hicbirsey olmaz.
    --
    Herneyse pompacida yaptirin araci en kisa zamanda satin. Adamlar yillardir beceremediler dizel motoru en sonunda tum dunyaya rezil oldular.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Du Hast -- 20 Nisan 2020; 19:9:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • benzinli candır hocam geçmiş olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • echomaniac E kullanıcısına yanıt
    1,2 tsi golf geçmeyi düşünüyorum aracım şuan hesaplamalarıma günlük 30 km kullanıyorum. Yol üzerinde trafik yok. 1 depoyla 800km yapıyorum şehir içi 0,38 krş denk geliyor litre bazında 7,5 mi geliyor yol bilg. yok araçta. Aynı araçtan arkadaşımda var 2012 modeli 4,3 litre gösteriyor yol bilg. onun aracının motoru daha sessiz geliyor daha atik.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Q6600 -- 21 Nisan 2020; 10:32:59 >
  • Önce yakıt filtrenizi değiştirin. Soğuk ve Yakıtlara olan talep azaldı bu da yoğuşma nedeniyle yakitta su olma ihtimalini arttırır.

    Bir yakit filtresinden harcayip denemenizin maliyeti bunların çok altında...

    Dizel enjektör probleminin 110bin km'de olması için hep çeyrek depo altinda ve kötü istasyondan yakit alinmali.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NextMove -- 21 Nisan 2020; 10:47:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • NextMove kullanıcısına yanıt
    500 km önce aracın ağır bakımlarını yaptırdım hocam triger , baskı balata , yağ , filitre , sanzuman yağı , antrifiz felan. şuan yakıtta en büyük nede enjektör bana göre. Çeyrek depo altına çok inmiyorum her ay 2 kere depoyu fulluyorum. shell veya opetten yakıt alıyorum bayide seçiyorum. aynı yerlerden almaya özen gösteriyorum.
  • Q6600 Q kullanıcısına yanıt
    Dizel yakit filtresi değişti mi ?
    Orijinal filtre kullanildi mi ?

    110000 km az enjektör bozmak icin , Sorularim bunlar :)

    Ben ilk revizyonu 270.000Km'de yaptim Siemens enjektör.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NextMove -- 21 Nisan 2020; 12:53:5 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • NextMove kullanıcısına yanıt
    mazot filitresi değişti orjinal filitre kullanıldı. Bakımlarını yapmadan öncede km lerde bu fiyatı yakıyordu. Sabah aracımı ustama bıraktım 4 enjektör bobinleri ve kodlaması yapılacak dedi 1600 tl ye. 1,5 ayda 6 bin tl masraf yaptımm. Kasım ayında 103 bin km 50 bin tl almıştım. o fiyata bu araç daha cazip gelmişti. 67 bin tl astra j sport aracımı satmıştım çok pişmanım :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Q6600 -- 21 Nisan 2020; 12:59:19 >
  • Q6600 Q kullanıcısına yanıt
    Peki, bana biraz erken geldi ama ilk sahibi değilmissin.

    Kolay gelsin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun.

    1.6 TDI motorda benim de enjektör sorunum bitmedi Seat Leon aracımda. Bu motor kronik sorunludur ve kötü yakıt neden olmuyor bu soruna.

    Seat fanboylari demedigini bırakmadı bu sorunu soyleyince. Açıkçası TSI dahil Vag grubu motoruna güvenemiyorum. Kobay niyetine her sene yeni bir motor çıkıyor ve bizler de deniyoruz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CAYE de enjektörleri sorunlu serilerden değil miydi? Hatta serviste garantiden falan değiştiriyorlardı bir dönem. Detaylı bilen varsa yazsın lütfen.
  • cormen kullanıcısına yanıt
    servisi aradım söyledim bu dediklerinizi tınlamadılar :) yabancı forumlarda da okudum bizdeki forumlarda da CAYC Motorlu polo var şirkette 260 bin km daha enjektor sorunu olmadı rutin bakımları dışında büyük bir sorun olmadı. Aynı mazotu kullanıyoruz.
  • Q6600 Q kullanıcısına yanıt
    Garantiden enjektör değişimi yapan bir sürü forum üyesi de vardır ama dediğim gibi hangi motor kodu ya da model yılı onu ben bilmiyorum
  • Caye ve cayc motorlu octavia kullandım ikisindede düşük devirde şakırdama ve sabah ilk çalıştırmada rölantide sallantı vardı enjektörlerin tamir takımını değiştirttim enjektörcüde ama yinede tam olmadı satın kurtulun 1.6 tdi motorların alayının enjektöleri sorunlu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.