Şimdi Ara

Türknetin veremediği vdssl hızım (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
61
Cevap
0
Favori
1.737
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • bigcrysis93 B kullanıcısına yanıt
    Bahsettiğiniz telefon kablosunun durumu nasıl, eskiyse ve ek iyi yapılmamışsa hat zayıflaması yapabilir elbette.
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Bakalım bugün yeni kablo deneyeceğim. Umarım kablodandır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bigcrysis93 B kullanıcısına yanıt
    Kablonun bir kısmını değiştirmek problemi çözmüyor genelde. Kutudan modeme yekpare olması lazım en iyi performans için.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Öncelikle kabloyu tamamen söküp sadece kısa bir telefon kablosuyla denesem sizce sonuç nasıl olur sadece hat değerleri değişecek mi diye bakacağım?Birde hangi renkler bağlanmalı dışarıdan gelen kabloya?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bigcrysis93 -- 23 Nisan 2020; 14:30:45 >
  • bigcrysis93 B kullanıcısına yanıt
    Hangi renklerin kutuya bağlı olduğu ek yerini söktüğünüzde gözükür biz nasıl bilelim bunu. :)

    Siz bilirsiniz denemek istiyorsanız deneyin tabi.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Kutu yok direk dışarıdan kalın bakır kablo geliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bigcrysis93 B kullanıcısına yanıt
    Kablonun bağlı olduğu ankastre kutusundan söz ettim zaten.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Tamamdır sorunu çözdüm hattımın orada yazan hızı alamayacağı anlaşıldı ve hat zayıflama değerlerimde uzaklıktan kaynaklığı olduğu söylendi ve sorun yok yani bu yüzden tt ekiplerinin altyapı çalışmalarını beklemekten başka çarem yok.Temmuz ayında bir hizmet gelicekmiş onda sağ dolabına filan müdahale edilebilecekmiş filan diyorlar zaman gösterecek.
  • bigcrysis93 B kullanıcısına yanıt
    Yakınınıza saha dolabı yapılmadığı sürece çok da düzelmez, yani buna bel bağlamak yanlış olur o yüzden. Binaya fiber veya vb.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 23 Nisan 2020; 16:2:41 >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Yatırım demek bizim ülkede olmasada olur demek yada gösteriş için yapılan halka hitap etmeyen hertürlü hizmettir.Yani belirli kesim için yapılır herşey elit tabaka için.
  • bigcrysis93 B kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arkadaşlarım bugün sizinle iletişime geçerek hat değerlerinizde sorun olmadığını maksimum hızı aldığınızın bilgisi iletmiştir. Sorun yaşamaya devam ederseniz tekrar www.turk.net/oim sayfamızdan destek kaydı oluşturabilirsiniz.
  • bigcrysis93 B kullanıcısına yanıt
    Görüşünüze saygı duyuyorum hocam ama merkezlere çok uzak olup da fiber kullanan çok insan var forumumuzda.
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Bilemeyeceğim kardeşim bir tt çalışanına denk gelirse babam ona sorar artık.Zaten sorgulama yaptığım yerlerde bazıları 9mbit bazıları 15te gösteriyor şimdilik birşey yapmıyacağım yıldım bu süreçten.
  • bigcrysis93 B kullanıcısına yanıt
    https://forum.donanimhaber.com/acik-kapi-port-ve-altyapi-taleplerinizi-iletebiliyorsunuz--140709091-8

    Burayı inceleyin dilerseniz.
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    2 adresim içinde ayrı ayrı başvurdum planlanan altyapı çalışmasının varsa tarihini ve ulaşılablir hızımı alamadığımı bildirdim kaç güne cevap gelir bilemem tabikide sanada yazarım konunun altından.
  • bigcrysis93 B kullanıcısına yanıt
    Corona süreci sebebiyle cevaplar gecikiyor hocam baya.

    Tamamdır bilgilendirin tabi buradan bizleri de.
  • Bugün portum değişti değişti yoksa iss değişikliğine gidiyorum çekilmez oldu artık.Hizmet kaliteniz bu kadar mı düştü portum yanlış ve uzak bir bölgeye bağlı bana yakın ve güncel bir port değil.Umarım ilgilenen biri olur.
    Destek kaydım:32968693 ve ilgisiz Türknet ve TT ekiplerinin sadece oyalaması gelipte kablodaki hıza bakma ihtiyaçı bile gören yok.
  • bigcrysis93 B kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arıza kaydınızın önceliğini teknik ekiplerimize ilettim. Teknik ekiplerimiz ve saha ekiplerimiz çalışmalarını tamamladıktan sonra sizinle iletişime geçecektir.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Bakın sizde bir çalışansıznız neden firmanızın iyiliği için düzgün iş yapmıyorsunuz,zaten bu ülkede herkes sallama iş yapıyor şu portu değiştirin be gözünüzü seveyim hizmet verin portumu bana yakın dolaba takın anyadakine değil.Birde şu kopan hattı biri bir düzeltse zaten ne sağ ekibiymiş 1 ay oldu gelicekler beyefendiler.
  • hERRGÜN SİZE YALVARMAKTAN BIKTIM BİR PORT DEĞİŞECEK DEĞİŞTİRİN ŞUNU ARTIK NASIL İNSANLARSINIZ SİZ?
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.