Şimdi Ara

Türk Net'e dava açabilir miyim? 1 Aydır internet yok. (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
100
Cevap
1
Favori
4.787
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • İptal işleminden sonra teknik arıza kaydım kapatıldı ama diğer kayıtlarım(nakil, bağlantı hizmet vs.) açık duruyor.

    16.04.2020 12:08
    Merhaba, ben Yakup T. Abonelik iptali olduğundan teknik anlamda kontrol sağlanılamadığından teknik destek talebinizi sonlandırıyorum. İyi günler.
  • İptal işleminden sonra 2 ay kadar sisteme girebileceğimi söylediler. Geçen gün giriş yapmayı denedim fakat olmadı. Tamamiyle iptal etmişlerdir diye düşündüm ve kendi hattımdan Türk Net'i aradım. Kendi aboneliğim için mi yoksa başka bir abonelik için mi diye otomatik mesajdan cevap alınca anladım ki bunlar bazı şeyleri kısıtlamışlar. Annemin telefonundan Türk Net'i aradım yeni abonelik gibi davrandım "kaç mbps internet alabilirim?" diye sordum. "100mbps kadar destekliyor, 35mbps'e kadar hattınıza verebiliriz" dediler, zaten açıklamanın halinden belli ne demek istediklerinide bilmiyorlar. Benim anladığım 100mbps dışında paket olmadığı için bu paketi veriyorlar ama ben 35 alabileceğim. Kendilerine bu adrese Türk Net ile taşındığımı ve bu sürede interneti vermediklerini şimdi nasıl vereceklerini sordum. Telefonu suratıma kapattı. Hat düşmüştür diye düşünmedim çünkü bunu daha önce yaptılar, bekledim geri arayan olmadı.




  • Benim de 3 gündür internetim yok. Eşim evden çalışıyor, dolayısyla şu anda hiçbir şey yapamayacak işi ile ilgili. Bunu Türknet denen sözde firmaya iletmeme rağmen yüzümüze bakan olmadı. Eşim bu konuda maddi olarak zarara uğrarsa bunu Türknet'den tazmin etmek üzere dava açabilir miyim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Otto_Skorzeny

    Benim de 3 gündür internetim yok. Eşim evden çalışıyor, dolayısyla şu anda hiçbir şey yapamayacak işi ile ilgili. Bunu Türknet denen sözde firmaya iletmeme rağmen yüzümüze bakan olmadı. Eşim bu konuda maddi olarak zarara uğrarsa bunu Türknet'den tazmin etmek üzere dava açabilir miyim?
    Ben bir aydan fazla bir süre kullanamadım ve cevap alamadım. Bu sürede günlük internet alıyordum, komşudan kullanıyordum ve bir de vın ayarlamıştım. Çalıştığım ve işimi tehlikeye atmaması için kendi çözümümü böyle ürettim. Bana maliyeti 200 liradan fazla oldu, başkası mağdur olmaması için kendi açtığım tüketici hakem heyeti şikayetini devam ettireceğim.

    Sizde bu süre içerisinde sürecinizi kayıt altına alın, Türk Net gibi bir mağduriyetinizi karşılayacağını sanmıyorum. Bu süre içerisinde sizinde eşinizin işi için internet sağlamanız lazım, siz 4-5 gün içerisinde iptal ettirdiğinizde size BTK'nın 10 gün kuralını söyleyebilirler. 10 gün beklerseniz de eşinizin işi tehlikeye girebilir, 10 gün sonra çözüme ulaşacağı belli değil.

    Siz şikayetinizi yapın, en kısa sürede iptal işlemlerini başlatın ve bu süre içerisinde başka zaman kaybetmeden farklı bir firmaya başvuru işleminizi başlatın. Şu forum ve şikayetvar sitesine Türk Net yazın son vaziyetlerini göreceksiniz.

    İptal işleminize yokuş yapmaya çalışacaklar, lütfen kanmayın, süreci uzatmak için ellerinden geleni yapacaklar. Örn: "Neden iptal etmek istiyorsunuz diye sizi arayabilir miyiz?" diyecekler buna evet derseniz, sizin işleminizi ya durduracaklar yada yavaşlatacaklar bahane olarakta bunu gösterecekler, diye düşünüyorum.




  • Merhaba, arızanızı kontrol ederek yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fpscan

    Ben bir aydan fazla bir süre kullanamadım ve cevap alamadım. Bu sürede günlük internet alıyordum, komşudan kullanıyordum ve bir de vın ayarlamıştım. Çalıştığım ve işimi tehlikeye atmaması için kendi çözümümü böyle ürettim. Bana maliyeti 200 liradan fazla oldu, başkası mağdur olmaması için kendi açtığım tüketici hakem heyeti şikayetini devam ettireceğim.

    Sizde bu süre içerisinde sürecinizi kayıt altına alın, Türk Net gibi bir mağduriyetinizi karşılayacağını sanmıyorum. Bu süre içerisinde sizinde eşinizin işi için internet sağlamanız lazım, siz 4-5 gün içerisinde iptal ettirdiğinizde size BTK'nın 10 gün kuralını söyleyebilirler. 10 gün beklerseniz de eşinizin işi tehlikeye girebilir, 10 gün sonra çözüme ulaşacağı belli değil.

    Siz şikayetinizi yapın, en kısa sürede iptal işlemlerini başlatın ve bu süre içerisinde başka zaman kaybetmeden farklı bir firmaya başvuru işleminizi başlatın. Şu forum ve şikayetvar sitesine Türk Net yazın son vaziyetlerini göreceksiniz.

    İptal işleminize yokuş yapmaya çalışacaklar, lütfen kanmayın, süreci uzatmak için ellerinden geleni yapacaklar. Örn: "Neden iptal etmek istiyorsunuz diye sizi arayabilir miyiz?" diyecekler buna evet derseniz, sizin işleminizi ya durduracaklar yada yavaşlatacaklar bahane olarakta bunu gösterecekler, diye düşünüyorum.

    Alıntıları Göster
    Teşekkür ederim üstadım. Sağolun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ben başka firmaya geçtim, Türk Net'de bilgilerimle giriş yapamıyorum. Bana aşağıdaki e-posta geldi...

    quote:


    Merhaba, Yaşamış olduğunuz sorundan dolayı üzgün olduğumuzu iletmek isterim sistemde iptal kaydınız ve iptal evraklarınız mevcuttur konu hakkında kısa sürede aboneliğinizin iptali sağlanacaktır şu aşamada yapmanız gereken herhangi bir işlem bulunmamaktadır iyi günler dileriz .
  • Ben hayatımda Türknet kadar dolandırıcı bir firma görmedim. Şimdi dava açacaktım bu konuya denk geldim. Avukatları aracılığıyla beni arayıp bilgi vermeden beni tehdit edip kullanmadığım parayı istediler. Ön ödemeli bir firmada son ay faturası nasıl çıkıyor anlamıyorum. Ve bu faturayı Türknet de bilmiyor avukat olacak sahış da. Zaten avukatta değiller. Almışlar işe 2 çömez takılıyorlar milleti darlayıp belki 3-5 krş daha dolandırırım diye. Arkadaşını getir kampanyasından 4 arkadaş getirdim 2 sinde 2 aydır internet yok gelen gidende yok.


    BTK konuyla ilgilenmedi.


    Tüketici Hakem heyetine sms mail dekont ve ses ve götüntü kayıtlarıyla basvuru yaptım.


    Bu firmadan uzak durun.

  • Zighingachu Z kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorun için üzgünüm. Hizmetinizi kontrol ederek size yardımcı olmak isterim. Müşteri numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, yaşadığınız sorun için üzgünüm. Hizmetinizi kontrol ederek size yardımcı olmak isterim. Müşteri numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız?

    Daha önce defalarca gönderdik. Kimse yardımcı olmadı BTK da işin ucunu bıraktı. Sizinle mahkemede görüşeceğiz. Siz burada milleti kandırmaya devam edin. Şeffaflık raporlarınıza yapmadığınız şeyleri ekleyin.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, yaşadığınız sorun için üzgünüm. Hizmetinizi kontrol ederek size yardımcı olmak isterim. Müşteri numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız?

    Ayrıca avukat arkadaşlarınızın beni arayıpta tehtid ettiği ses kayıtlarıda mevcut. Nitelikli dolandırıcılıktan ve kasıtlı tehtidden maadi manevi tazminat davasıda açtım. Ne yazıkkı Türkiyede davalar 6 ay dan uzun sürüyor benim acelem yok.


    Kendim Tüketici hakem heyeti üyesiyim. Kendi dosyamı kendim imzalayıp gönderdim.

  • Zighingachu Z kullanıcısına yanıt
    PM' i kontrol ettim ama mesajınızı bulamadım. Müşteri numaranızı ya da açık destek kaydı varsa kayıt numaranızı PM üzerinden paylaşmanız durumunda yardımcı olmak isterim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    PM' i kontrol ettim ama mesajınızı bulamadım. Müşteri numaranızı ya da açık destek kaydı varsa kayıt numaranızı PM üzerinden paylaşmanız durumunda yardımcı olmak isterim.




  • Zighingachu Z kullanıcısına yanıt
    Merhaba, 24.11.2020 tarihinde E-devlet üzerinden iptal başvurusu göndermişsiniz ve 25.11.2020 tarihinde hizmet iptali sağlanmıştır. Bu süreçte Kasım ayı boyunca kullanım sağlayamadığınız günler için 25.11.2020 tarihinde 28,3TL indirim sağlanmış. Son dönem faturasında Ekim ayı faturasını geç ödemesi ve hizmet açma/kapatma bedeli olan 30₺ tutar da bulunuyor. Bu sebeple paket fiyatının üzerinde. Faturayı iptalden sonrası ödemediğiniz için 90 günlük idari takip süreci bitmiş ve ATB’ye devredilmiş.

    Bugün çözüm uzmanlarımız ile yaptığınız görüşmede faturanız ile ilgili bilgi verdiler ve kullandığınız dönemde de verim alamadığınız için fatura iptalini yaparak avukatlık takipten çıkardılar. İyi günler dilerim.
  • Hocam uğraşmaya değmez. Sorun siz kafayı yesenizde çözülmeyecek. Delirdiğinizle kalırsınız. Başka iss'ye geçiş yapın kurtulun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, 24.11.2020 tarihinde E-devlet üzerinden iptal başvurusu göndermişsiniz ve 25.11.2020 tarihinde hizmet iptali sağlanmıştır. Bu süreçte Kasım ayı boyunca kullanım sağlayamadığınız günler için 25.11.2020 tarihinde 28,3TL indirim sağlanmış. Son dönem faturasında Ekim ayı faturasını geç ödemesi ve hizmet açma/kapatma bedeli olan 30₺ tutar da bulunuyor. Bu sebeple paket fiyatının üzerinde. Faturayı iptalden sonrası ödemediğiniz için 90 günlük idari takip süreci bitmiş ve ATB’ye devredilmiş.

    Bugün çözüm uzmanlarımız ile yaptığınız görüşmede faturanız ile ilgili bilgi verdiler ve kullandığınız dönemde de verim alamadığınız için fatura iptalini yaparak avukatlık takipten çıkardılar. İyi günler dilerim.

    Öncelikle Tesekkur ederim. Ama beni cok ugrastirdiniz. Bir daha sizinle calismak istememeye yemin ettirdiniz. İsterse megagigababa nette gelse Turknet almam.


    Tek sikintiniz musteri hizmetleri. Keske bu konuda daha duyarli olabilseniz


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Zighingachu Z kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız olumsuz deneyim nedeniyle tekrardan üzgün olduğumu belirtmek isterim. İyi günler
  • Bizde de tam 10 gündür internet yok.
    Sallayan da yok.
    Uzak durun. Başınıza bela almayın.
    Harbiden bunaldım artık.

    922287 no'lu para verip kullanamayan kişi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Guest-D5AF8E7A8 G kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorun nedeniyle üzgünüm. Hizmetinizi kontrol ettiğimde en son açılan destek kaydı 26.01.2021 tarihinde sonuçlanmıştır. Aktif destek kaydınız olmaması üzerine ben 41175831 numaralı arıza kaydınızı oluşturarak saha ekiplerine iş emri numarasıyla birlikte ilettim. Teknik uzmanlarımız ve saha ekipleri çalışma yaparak size bilgi verecektir. Ayrıca konuyu yakından takip ediyorum.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.