Şimdi Ara

2020 Volkswagen Polo Highline - kampana fren (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
61
Cevap
0
Favori
5.408
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • kizashi kullanıcısına yanıt
    Kampana neden ayara ihtiyaç duyar? Balata sıfır halinde etlidir ama kullandıkça balatalar inceldiği için sıfırken 8mm hareket edince tambura deyen balata aşınınca 11mm hareket etmesi gerekir ama daha fazla basamazsan edemez bu sebepten ayar gerektirir. Rakamlar sallamasyondur. Ayara ihtiyaç duyması aşınması ile alakalıdır yani. Karbüratör değilki basınca göre ayar istesin. Her 2 bakımda bir açar temizlersin gerekiyorsa ince ayarı yapılır veya el freni ayarı sonra bas gaza devam et.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Egealardada mı kampana vardı?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • DeliCingene kullanıcısına yanıt
    1.4 easylerde var, diğer hiçbir versiyonda yok diye biliyorum. Çıktığı dönemde öyleydi şuan nasıl bilemem.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Polo b sınıfı bir araba kampana olması kanul edilebilir fakat c sınıfı olan egea da kampana olması rezalet bence

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • DeliCingene kullanıcısına yanıt
    En bazında var düzgün oku.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • FurkanNoyan4134 F kullanıcısına yanıt
    Polonun her versiyonunda mı var sanıyosun ?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • FurkanNoyan4134 F kullanıcısına yanıt
    Polonunda düşük motorlu seviyelerinde kampana var diyorum yüksek motorda disk var böyle değil diyorum arkadaşım ! Ayrıca egea baz versiyonuda olsa c sınıfı bir arabada kampana komik oluyor fakat bir çok b segmenti arabada kampana normal karşılanıyor. O yaptığın hakareti aynen iade ediyorum !

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • DeliCingene kullanıcısına yanıt
    Poloyu gti almadığın sürece arka kampana, egeanında sadece en baz sürümünde kampana var. Kampana yerine ufacık disk koysalar da sizin gibi salakları avlasalar keşke. Egeanın bazıyla o fren yetmiş ki onu koymuşlar demekki. Neresi komik oluyorsa artık... Kampana fren ayıp bir şey sanki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Frenlemeyi ön frenler yapar, arka frenler sadece dengeleyicidir. Kimse b sınıfının bir numarasını boşuna burdan vurmaya kalkmasın. Bu sınıfta gereksiz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    Forumun en meşhur vag savunucusu da gelmiş

    Nick mesaj uyumu

    Bari kendine güzel bi Nick bulsaydın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ara bul koy mesajı buraya. Forumu bırakırım o kadar da büyük konuşuyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ara bul koy mesajı buraya. Forumu bırakırım o kadar da büyük konuşuyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 100hp altı kampana , üstü disk çoğu firmada

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 156 bin liradan çıkan corolla hb'e pahalı diyenler vardı.
  • 160000 lira olan bir aracın arka lastiklerinin kampana olması tek kelimeyle rezalet.Bu marka kullanacılarını öyle bir hale getiriyor ki hepsi de malının kölesi olup çıkıyor.Geçenlerde konunun birinde golf 6 tredline alan birisi aracında dijital klima olmadığını zaten fazla gerek olmadığını direksiyonda tuşlar olmadığını ama sorun olmadığını jant kapaklı olduğunu ve daha iyi olduğunu sis farına gerek duymadığını esp olmadığını ama zaten ihtiyaç duymadığını söylüyordu Neredeyse ön cam olmasa sıkıntı değil diyecek yani.İşte böyle kör ediyor bu marka.Kampana 100000 km gidiyor disk çabuk değişiyor diyenlere söyleyim;140000 km deki bravomda halen orjinal disk ve balata var.Balata sürekli ayar sorunu çıkarır.Bir defa kurcalarsan bir daha düzen tutmaz.Frene basınca ses yapar.El freni doğru düzgün tutmaz.Yüzeyi pas tuttuğu için boya ister bijonları paslandırır.Disk kolay kolay sıkıntı çıkarmaz.Kampanadaki sorunların hiçbirisi yoktur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Utanmasa AT ARABASI imal edip WV amblemi takıp satacak

    Bence bunu yapan ithalatçı malûm firma,
    Daha çok kazanmak için Vw den bu şekilde maliyeti ucuzlatılmış araç istyor

    " Nasıl olsa Türk müşteri keriz, Ne verirsen onu yer "

    Mantığındalar, Aslında haklılar da ...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yav daha düne kadar bu sınıftaki araçların disk freni ile övünüp yere göğe sığdıramayanlar şimdi bir anda kampanada olur cu olmuş. Yani A sınıfına Disk fren takan adam bilmiyor kampana ne kadar bereketli bir sistem cahilliğinden arkaya disk takmış mal adamlar. Arkaya kampana takmak maliyet esaslıdır adamlar fiyatı aşağı çekebilmek için pek kimsenin dikkatini çekmeyecek yerden eksiltmiş, ha buna benzer görünmeyen yerlerde kimbilir neler eksiltiliyor. Adamların bir zamanlar Bora lara taktıkları pencere motor dişlisi naylondu ilk sıkışmada ezilip cam düşüyordu ama arabanın içindeki süs püs al beni o biçimdi zamanına göre. Yani üretici daima önce karlılığını düşünür ister Mercedes olsun ister RolsRoyce kimse kazanamayacağı malı üretmez biri kazanıyorsa birileri de biraz kaybedek demektir.
  • Yav ne çok kampana takıntınız var anlamıyorum açın tamirat tadilat izleyin. yeni üretilen kampana balataları eskilerden 2-3 kat daha iyi frenleme sağlıyor geçen bir araca balata değişimi yaptılar 1950 model Volvo b18 motor mesela disk gibi performans veriyordu. Yani takılacak birşey değil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 20000 Euro Luk arabadan ne bekliyorsunuz ki...?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.