Son bir aydır kopmalar yaşanıyordu hız azalmaları dikkate almıyor gelip geçicidir diyerekten taki Şikayetvar.com Twitter daki yorumlari görene dek şuan ayın 4 unden beri 3 gündür internet hizmeti alamıyorum.musteri hizmetleri mail ile cevap veriyor telefonla destek yok verilen cevaplar otomatik hazır metinler büyük ihtimalle parayı ödeyemedi Telekom biletini kesti yada beceriksiz it managerler yüzünden böyle bir duruma düştük elimiz kolumuz bağlandı yardım istiyoruz btk ya gidecek yolumuz sanırsam
Aynı sorun 1 hafta 10 gün de bir arıza kaydı açıyorum.100 MB olan yıllarca ttnette kullandığım hat türknette geçtikten sonra haftada bir hız düşürülerek kademli olarak 50 mb indirildi.Ve nasıl oluyorsa artık hattım max 50 mb destekliyor.Bu arıza kaydı başvurularım hepsi internette bağlanamama sıkıntısı hız ile ilgili şikayetler bu sayfada çıkmıyor bile çünkü dikkate almıyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Alkımm -- 8 Ocak 2020; 14:36:33 >
Alkımm
kullanıcısına yanıt
Sorma hocam 5 oldu internet yok ve muhatap da yok başka firmaya geçiyorum inşallah bu kurtulsam
marmara_kazımM
kullanıcısına yanıt
Merhaba, öncelikle yaşamış olduğunuz sorun nedeniyle üzgün olduğumuzu bilmenizi isterim. Arkadaşlarım Online İşlem Merkezimiz üzerinden açmış olduğunuz destek kaydınızı incelemeye devam ediyorlar. Yaşanılan sorunu en kısa süre içerisinde çözüme ulaştırmaya çalışıyoruz. Bazı durumlarda tüm müdahale imkanı bizim elimizde olmadığı için süreç biz hiç istemesekte uzayabiliyor. Ben şimdi bu durumu uzman ekip arkadaşlarıma tekrar öncelikli olarak iletiyorum. Bize biraz daha zaman vermenizi rica ediyorum. Konuyu takip edip size elimden geldiği kadar yardımcı olmaya çalışacağım.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme