Şimdi Ara

Volkswagen'den Tesla'ya mesaj: 'Gelecek yıl rekabet çok daha güçlü olacak'

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
39
Cevap
0
Favori
1.169
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj


  • Tamamen elektrikli Volkswagen ID.3 ile pazara güçlü bir giriş yapmaya hazırlanan Alman üretici, en büyük rakibi Tesla’ya meydan okudu.



    Tesla’nın popüler elektrikli otomobili Model 3, sonuçları Aralık ayının başında açıklanan yarışmada yeni BMW 3 Serisi gibi güçlü rakipleri geride bırakarak “İsviçre’de Yılın Otomobili 2020” ödülünü kazandı. Bunun yanı sıra “İsviçrelilerin favori otomobili” ve “İsviçre’nin en temiz otomobili” ödüllerini de topladı.



    Ayrıca Bkz.Tesla dünyanın en büyük elektrikli araç üreticisi oldu



    Alman üretici de yeni Volkswagen ID.3’ün İsviçre’deki reklamlarında Tesla’nın bu başarısına yer vererek hem rakibini kutladı hem de gelecek yıl rekabetin daha güçlü olacağının sinyallerini verdi. Volkswagen’in yayınladığı reklamda, “Sevgili Tesla Model 3, seni galibiyetinden dolayı kutluyorum. Fakat önümüzdeki yıl rekabet çok daha güçlü olacak. Gelecek yıl görüşürüz! ID.3’ten sevgiler.” ifadeleri yer aldı.



    Tesla Model 3’ün İsviçre’deki başlangıç fıyatı 41 bin euro civarında. Bu fiyata 409 kilometre menzile sahip standart versiyon satın alınabiliyor. Geçtiğimiz haftalarda Zwickau fabrikasında üretime giren Volkswagen ID.3 ise 2020’nin yaz aylarında satışa çıkacak. 300 ila 500 kilometre arasında menzile sahip farklı versiyonlarla sunulacak aracın Avrupa’daki başlangıç fiyatı 30 bin euro olacak.





    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    Volkswagen'in elekrikli hatchback modeli ID.3 resmi olarak tanıtıldı
    Volkswagen'in elekrikli hatchback modeli ID.3 resmi olarak tanıtıldı
    Volkswagen'in elekrikli hatchback modeli ID.3 resmi olarak tanıtıldı
    Volkswagen'in elekrikli hatchback modeli ID.3 resmi olarak tanıtıldı
    Volkswagen'in elekrikli hatchback modeli ID.3 resmi olarak tanıtıldı
    Volkswagen'in elekrikli hatchback modeli ID.3 resmi olarak tanıtıldı
    Volkswagen'in elekrikli hatchback modeli ID.3 resmi olarak tanıtıldı
    Volkswagen'in elekrikli hatchback modeli ID.3 resmi olarak tanıtıldı
    Volkswagen'in elekrikli hatchback modeli ID.3 resmi olarak tanıtıldı
    Volkswagen'in elekrikli hatchback modeli ID.3 resmi olarak tanıtıldı
    Volkswagen'in elekrikli hatchback modeli ID.3 resmi olarak tanıtıldı
    Volkswagen'in elekrikli hatchback modeli ID.3 resmi olarak tanıtıldı
    Volkswagen'in elekrikli hatchback modeli ID.3 resmi olarak tanıtıldı
    Volkswagen'in elekrikli hatchback modeli ID.3 resmi olarak tanıtıldı
    Volkswagen'in elekrikli hatchback modeli ID.3 resmi olarak tanıtıldı
    Volkswagen'in elekrikli hatchback modeli ID.3 resmi olarak tanıtıldı
    Volkswagen'in elekrikli hatchback modeli ID.3 resmi olarak tanıtıldı
    Volkswagen'in elekrikli hatchback modeli ID.3 resmi olarak tanıtıldı
    Volkswagen'in elekrikli hatchback modeli ID.3 resmi olarak tanıtıldı
    Volkswagen'in elekrikli hatchback modeli ID.3 resmi olarak tanıtıldı
    Volkswagen'in elekrikli hatchback modeli ID.3 resmi olarak tanıtıldı
    Volkswagen'in elekrikli hatchback modeli ID.3 resmi olarak tanıtıldı
    Volkswagen'in elekrikli hatchback modeli ID.3 resmi olarak tanıtıldı
    Volkswagen'in elekrikli hatchback modeli ID.3 resmi olarak tanıtıldı
    Volkswagen'in elekrikli hatchback modeli ID.3 resmi olarak tanıtıldı
    Volkswagen'in elekrikli hatchback modeli ID.3 resmi olarak tanıtıldı
    Volkswagen'in elekrikli hatchback modeli ID.3 resmi olarak tanıtıldı
    Volkswagen'in elekrikli hatchback modeli ID.3 resmi olarak tanıtıldı
    Volkswagen'in elekrikli hatchback modeli ID.3 resmi olarak tanıtıldı
    Volkswagen'in elekrikli hatchback modeli ID.3 resmi olarak tanıtıldı
    Volkswagen'in elekrikli hatchback modeli ID.3 resmi olarak tanıtıldı
    Volkswagen'in elekrikli hatchback modeli ID.3 resmi olarak tanıtıldı
    Volkswagen'in elekrikli hatchback modeli ID.3 resmi olarak tanıtıldı
    Volkswagen'in elekrikli hatchback modeli ID.3 resmi olarak tanıtıldı
    Volkswagen'in elekrikli hatchback modeli ID.3 resmi olarak tanıtıldı
    Volkswagen'in elekrikli hatchback modeli ID.3 resmi olarak tanıtıldı
    Volkswagen'in elekrikli hatchback modeli ID.3 resmi olarak tanıtıldı
    Volkswagen'in elekrikli hatchback modeli ID.3 resmi olarak tanıtıldı
    Volkswagen'in elekrikli hatchback modeli ID.3 resmi olarak tanıtıldı
    Volkswagen'in elekrikli hatchback modeli ID.3 resmi olarak tanıtıldı
    Volkswagen'in elekrikli hatchback modeli ID.3 resmi olarak tanıtıldı








  • Bekleyip göreceğiz ne kadar başırılı olacak. Tesla benim bildiğim ilklerden ve ne kadar çok verisi olan bir adım öndedir. Kazalar ,kat edilen yollar, önemli geri dönüş sağlıyor. Test arabası farklı son kullanıcının kullandığı geri dönüşler daha farklı oluyor. Rekabet tabiki iyidir ama Türkiyede değişen bişey olmuyacak. Doğru dürüst istasyon yok. Hadi var diyelim hızlı şarj yok.
    Türkiyede daha engelli park yerine aldırmadan park eden öküzler varken. Bir baktın elektirikli araç için ayrılmış alana park yapılmış.
    Avm de adamın teki güvenliğe bağırıyordu aracımı şarj edicem burada benzinli araç park etmiş diye.
    Kısaca Türkiye bir 10 sene hibritler ile yola devam eder sonrası Allah kerim. Zaten bu döviz kuru ve ötv lerle nereye kadar araç alınır oda muamma.
  • TİTRE TESLA

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu tiple ancak nissan micranın rakibi olur

  • DSG düzelmiş mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tesla arabayı iyi yaptı ama reklamını daha iyi yaptı bence farkı burda.

  • Bekleyip göreceğiz ne kadar başırılı olacak. Tesla benim bildiğim ilklerden ve ne kadar çok verisi olan bir adım öndedir. Kazalar ,kat edilen yollar, önemli geri dönüş sağlıyor. Test arabası farklı son kullanıcının kullandığı geri dönüşler daha farklı oluyor. Rekabet tabiki iyidir ama Türkiyede değişen bişey olmuyacak. Doğru dürüst istasyon yok. Hadi var diyelim hızlı şarj yok.
    Türkiyede daha engelli park yerine aldırmadan park eden öküzler varken. Bir baktın elektirikli araç için ayrılmış alana park yapılmış.
    Avm de adamın teki güvenliğe bağırıyordu aracımı şarj edicem burada benzinli araç park etmiş diye.
    Kısaca Türkiye bir 10 sene hibritler ile yola devam eder sonrası Allah kerim. Zaten bu döviz kuru ve ötv lerle nereye kadar araç alınır oda muamma.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: neronidas

    bu tiple ancak nissan micranın rakibi olur
    ID.3 iç hacim olarak passat ile aynı.
  • loutrec_ kullanıcısına yanıt
    Ceyranlı arabalarda dsg vami?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türkiye’de ucuz olan kazanır.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hilesiz hurdasız nasıl rekabet olacak görelim bakalım

  • Tesla'ya dis atmak için 7 yıl geç kalmak daha traji komik olmuş bence. Adamlar 2012 yılında Model S'i piyasaya sundu ;)

  • Şu elektrikli araçlar bir önce ucuzlasın da sanayideki çakallardan kurtulalım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: labtek38

    Türkiye’de ucuz olan kazanır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-A50721E71

    ID.3 iç hacim olarak passat ile aynı.

    Alıntıları Göster
    abartma sende daracık arkası
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-A50721E71

    ID.3 iç hacim olarak passat ile aynı.

    Alıntıları Göster
    İç hacmi için dememişki, tipini söylemiş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    abartma sende daracık arkası

    Alıntıları Göster
    Abartma diye cevap vereceğine keşke bir araştırma yapsaydın. ID.3 yeni passata göre aks mesafesi 2.1 cm daha kısa genişlik olarakta 2.3 cm daha dar. Ama yükseklik olarak 6.9 cm daha yüksek.
    https://ev-database.org/car/1127/Volkswagen-ID3-Standard-Range

    Volkswagen'den Tesla'ya mesaj: 'Gelecek yıl rekabet çok daha güçlü olacak'




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sml_akyz

    İç hacmi için dememişki, tipini söylemiş.

    Alıntıları Göster
    Tipi için söylediğini biliyorum, bende içi passatın rakibi dedim.
  • yomu?

  • Darknesia kullanıcısına yanıt
    olay orda ya zaten adamlar 7 yılda üstüne pek bir sey koymadan bu zamana kadar iyi geldi ama artik bu şirketler teslaya yetisti ya da yetişiyor. madem 2012 de inovasyon yaptı bu 7 yilda da üstüne fazlasıyla koyup bir 7 yil daha fark yaratması gerekiyordu

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ferrari091

    olay orda ya zaten adamlar 7 yılda üstüne pek bir sey koymadan bu zamana kadar iyi geldi ama artik bu şirketler teslaya yetisti ya da yetişiyor. madem 2012 de inovasyon yaptı bu 7 yilda da üstüne fazlasıyla koyup bir 7 yil daha fark yaratması gerekiyordu
    Orada haklısın SpaceX biraz meşgul etmişe benziyor
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.