Şimdi Ara

Arka tekerleğe entegre motoruyla 1,000 Nm tork sunan elektrikli motosiklet: Verge TS

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
809
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj


  • Motosiklet dünyasının en önemli etkinliklerinden biri olan EICMA 2019 bu yıl da birbirinden ilginç katılımcılara ev sahipliği yapıyor. Bunlardan biri de, bilim kurgu filmlerinden fırlamış gibi görünen Verge TS.



    Elektrik motoru arka tekerleğe entegre edilmiş



    Verge isimli bir şirket tarafından geliştirilen elektrikli motosikletin ismindeki TS takısı, asıl tasarımcısı olan Teemu Saukkio’dan geliyor. Parlak turuncu rengi ve göbeksiz arka tekerleği ile son derece dikkat çekici görünen Verge TS, bu tekerleğin içine entegre edilmiş 80 kW (107 hp) elektrik motoruna ev sahipliği yapıyor. Elektrikli motosiklet pazarının başarılı modellerinden Zero SR/F ile aynı güce sahip bu motorun 1,000 Nm gibi etkileyici bir tork sunduğu söyleniyor.



    Ayrıca Bkz.İşte Aston Martin imzalı ilk motosiklet: 180 beygirlik AMB 001



    Eldeki teknik verilere bakıldığında etkileyici bir performans sunması beklenen Verge TS’nin resmi 0-100 km/s süresi henüz açıklanmadı. Fakat şirketin pazarlama bölümündeki yetkililer motosikletin bu değere rahatlıkla 4 saniyenin altında ulaşabileceğini belirtiyor. Henüz batarya kapasitesi de açıklanmayan Verge TS’in şehir içinde 300 kilometre, uzun yol kullanımında ise 200 kilometre sürüş menziline sahip olduğu belirtiliyor.



    CCS (Kombine Şarj Sistemi) desteğine sahip olan elektrikli motosikletin bataryası, seviye 2 şarj istasyonunda 4 saatte, seviye 3 hızlı şarjla ise 40 dakikada tam doluma ulaşıyor. Bu da hızlı şarj ile 15 dakikada yaklaşık olarak 100 kilometre menzil anlamına geliyor. Avrupa’da ön siparişe açılan elektrikli motosiklete 24 bin 990 euro fiyat biçildiği, üretimin önümüzdeki yılın ikinci çeyreğinde başlayacağı açıklandı.





    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    Arka tekerleğe entegre motoruyla 1,000 Nm tork sunan elektrikli motosiklet: Verge TS
    Arka tekerleğe entegre motoruyla 1,000 Nm tork sunan elektrikli motosiklet: Verge TS
    Arka tekerleğe entegre motoruyla 1,000 Nm tork sunan elektrikli motosiklet: Verge TS
    Arka tekerleğe entegre motoruyla 1,000 Nm tork sunan elektrikli motosiklet: Verge TS
    Arka tekerleğe entegre motoruyla 1,000 Nm tork sunan elektrikli motosiklet: Verge TS
    Arka tekerleğe entegre motoruyla 1,000 Nm tork sunan elektrikli motosiklet: Verge TS
    Arka tekerleğe entegre motoruyla 1,000 Nm tork sunan elektrikli motosiklet: Verge TS
    Arka tekerleğe entegre motoruyla 1,000 Nm tork sunan elektrikli motosiklet: Verge TS
    Arka tekerleğe entegre motoruyla 1,000 Nm tork sunan elektrikli motosiklet: Verge TS
    Arka tekerleğe entegre motoruyla 1,000 Nm tork sunan elektrikli motosiklet: Verge TS
    Arka tekerleğe entegre motoruyla 1,000 Nm tork sunan elektrikli motosiklet: Verge TS








  • Ters değil elektrikli motor olduğu için öyle. Şehir içinde duraksamalar ve hız düşüşü sık olacaktır. Bu da motorun pilden daha az enerji çekeceği anlamına gelir. Tıpkı bir akıllı telefonda 3 saat durmadan oyun oynayarak bitereceğin şarjı , aynı telefonda ara-sıra oyun oynayıp kalan zamanlarda telefonun beklemeye geçmesi ile şarjının bir günü çıkarabilmesi gibi.
  • motorun sexyliği gitmiş !

  • Tam kırmızı ışıkta kalkarken takla atmalık

  • Şehir içi 300 şehir dışı 200 km ters olmuş sanki?

  • Arka tekerlek gerçekten çok havalı ama tasarım?

  • Ussuz kullanıcısına yanıt
    Ters değil elektrikli motor olduğu için öyle. Şehir içinde duraksamalar ve hız düşüşü sık olacaktır. Bu da motorun pilden daha az enerji çekeceği anlamına gelir. Tıpkı bir akıllı telefonda 3 saat durmadan oyun oynayarak bitereceğin şarjı , aynı telefonda ara-sıra oyun oynayıp kalan zamanlarda telefonun beklemeye geçmesi ile şarjının bir günü çıkarabilmesi gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ussuz kullanıcısına yanıt
    Yüksek hızda rüzgar direnci nedeniyle daha yüksek enerji harcıyor elektrikli araçlar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bilgisayar kasası zannettim önce. Sonra girince gördüm, motormuş. Hem de motoru lastiğe gömülü bi motor... Arka harika olmuş ama

  • Ayna YOK. Sinyal YOK. Daha son tasarıma ulaşamamışlar...

  • Bisikletleri elektrikliye yükseltmek için takılan 750 watt lık mid-drive (pedal yerine takılan elektrikli orta motor) motorların tork gücü 160 nm, ve bu tork gücüyle bisiklet %40 eğimli yokuşları elektrik gücüyle tırmanabiliyor.
    1000 nm lik tork gücünü düşünemiyorum bile.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kayamtky -- 7 Kasım 2019; 12:8:46 >
  • Arka tekerleğe entegre motoruyla 1,000 Nm tork sunan elektrikli motosiklet: Verge TS


    abi??

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ferrari porşun cenazesine suzuki kawasakide katılmış oldu

  • Bu kadar torkla motor gotumuzun altından kayar gider

  • kayamtky K kullanıcısına yanıt
    Yüzde 40 eğim abartı birazcık yüzde 7 bile yeterince fazla hadi 10 olsun yüzde 20 araba bile çıkamaz duvar gibi olur rampa

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atisaca

    Yüzde 40 eğim abartı birazcık yüzde 7 bile yeterince fazla hadi 10 olsun yüzde 20 araba bile çıkamaz duvar gibi olur rampa
    Kardeş, öyle bir konuştun ki, genelleme yapıp, sanki herkes %7 veya %10 eğime sahip az yokuşlu yerlerde oturuyor. Keşke öyle olsa, ama herkes için öyle değil. Öte yandan, anladığım kadarıyla derece ile eğimi birbirine karıştırdığınız anlaşılıyor, ikisi aynı şey değil.

    Diğer sorun, insanların tahminle konuşmaları.
    insanların bir kısmı, bir yokuşa baktıkları zaman, yokuşun eğiminin % kaç olduğu konusun da herkes bir tahminde bulunuyor. Kimisi %10, kimisi 7, kimisi 15 diyor, ve tabii ki hiç biri gerçeği yansıtmıyor.
    Bu işler tahminle olmaz, matematikle, bilimle, ölçmekle olur.
    Ve matematik yalan söylemez.

    Bulunduğum yerde yaya yürümeyle insanı yoran bir yokuş var. Mahalle den bir tanıdık, araştırmadan Volta Vsc marka elektrikli bisiklet aldı ve bu bisiklet bu yokuşu çıkamıyor. Bu durumu araştırdım. Bu yokuşun gerçek eğimini merak ettim. Android market den cep tel' e indirdiğim "clinometer" eğim ölçme aracı ile bu yokuşu ölçtüm, tam %21 eğim çıktı, bu da 12 derece yapıyor.

    Aldığı e-bisikletin özelliklerini inceledim, eğim çıkma kapasitesi %17, aslında üretici dürüstçe yazmış. Tabii ki % 21 lik bir yokuşu çıkamaz. Bu e-bisiklet sadece %17 eğim ve altında ki yokuşları çıkabilir.

    İlerde elektrikli bisiklet alırsam aynı hatayı ben yapmayacağım. Araştırmalarım neticesinde "Bafang 750 watt mid-drive" motorların tork güçleri bakımından yokuş çıkmada en başarılı motorlar olduğunu öğrendim. 500 watt da olabilir. Ve satış özelliklerinde %40 eğimi çıkabilir yazıyor. Hadi %40 değil de, %30 olsun ona da razıyım, önemli değil.

    Yani, oturduğum semte göre, bana %21 (12 derece) eğim çıkacak güçte bisiklet motoru gerekiyor. Sizin dediğiniz gibi %7, %10 değil.

    Ayrıca gördüğüm kadarıyla, herhangi bir en düşük güçte otomobil %21 lik yokuşu rahatça çıkıyor, söylediğiniz gibi rampa duvar değil yani, bilginiz olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kayamtky -- 8 Kasım 2019; 23:31:20 >




  • kayamtky K kullanıcısına yanıt
    Amma yazmışın üşenmeden. Zaten yorumu yazdıktan sonra pişman oldum üşendim siteye girip silmeye kaldı öyle. isterseniz yüzde bin eğime tırmanın bana zarar ziyanı yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • UçAr bu kanat gerek

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.