Şimdi Ara

Apple müşteri memnuniyeti Apple Türkiye ve kıdemli departmandan Erdem beye çok teşekkür ederim

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
45
Cevap
0
Favori
3.872
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2018 mart ayında aldığım 6s 32 GB cihazım çeşitli sebeplerden 5 defa serviste onarım ve değişim gördü 1 defa ise servisin yaptığı hata sonrası garanti dışı kaldı yaklaşık 4 5 gün önce cihaz yeniden aruza verince Apple ile iletişime geçtim Kıdemli departman dan Erdem bey beni çok Harika karşıladı ve hemen işlemeler başladı bana yaşadıkları mağduriyet için iPhone 8 64 GB cihaz kapalı kutu talep oluşturdu rengini bile bana seçtirdi daha sonra onaya
    Edit cihaz geldi
    Apple müşteri memnuniyeti  Apple Türkiye ve kıdemli departmandan Erdem beye çok teşekkür ederimgönderdi 2 iş gününde onay geldi şuna gider pusulası bekliyorum
    [simage]https://store.donanimhaber.com/ce/57/7a/ce577a07b8545b574a21901e89a21979.jpeg[/

    Apple müşteri memnuniyeti  Apple Türkiye ve kıdemli departmandan Erdem beye çok teşekkür ederim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi slymngbs48 -- 15 Ekim 2019; 20:16:52 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Apple belki pahalı ve donanım olarak eskisi kadar başarılı ürünler üretmiyor ancak müşteri deneyimi gerçekten fark yarattığı için tercih ediyorum.

    Daha geçen Perşembe günü yaşadığım bir konuyu paylaşmak isterim ben de.

    Haziran'da 11' iPad Pro 256GB almıştım. Özellikle son zamanlarda dokunmatiği ile ilgili problem vardı ve muhtemelen pil ısındıktan sonra zaman zaman aksaklık yapıyordu. Bu arada bu problem yurt dışında birçok forumda var.

    Ben de randevu alıp bir şansımı deneyeyim dedim. Problem olduğu zamanlarda videosunu çekmiştim ama sürekli yapmadığı için mağazada birebir kanıtlama şansım pek yoktu.

    Apple Zorlu'da randevu saatimde Hilal isimli genç bir danışman hanım ilgilendi benimle. iPad'i bir program ile kontrol etti. Videoyu da göstermiştim bu arada. Orada ekrandan pile bir çok donanımın sağlıklı çalışıp çalışmadığını inceleyebiliyorlar. Hiçbir problem çıkmadı kontrollerde.

    Orada ve kontrollerde problem olmamasına rağmen inisiyatif kullanacağını söyledi ve "içiniz rahatsız etsin diye" cümlesini kullanarak ürün değişimi yaptı. Ben de kendisi ile ilgili Apple merkeze bir geri bildirim yazdım ve teşekkür ettim. Sonuçta ufak tefek ürünler de değil bunlar. Ciddi pahalı şeyler ve gerçekten insanın canı sıkılıyor bir problem olunca.

    Günümüzde artık müşteri deneyimi satıştan sonra başlıyor ve buna benzer bir konuyu daha önce telefonumla da yaşamıştım. Bir eğitimciyim ve bu gibi örnekleri kurumsal eğitimlerde de vaka olarak kullanıyorum.

    Hep olumsuz şeyleri paylaşıyoruz. Bu vesile ile ben de yaşadığım bu olumlu deneyimi paylaşmak istedim.
  • Gerçekten Apple'ın bu yaptığı çok güzel bir davranış. Hayırlı olsun. Sırf bu yüzden gerçekten Apple dışında telefon almam.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Apple belki pahalı ve donanım olarak eskisi kadar başarılı ürünler üretmiyor ancak müşteri deneyimi gerçekten fark yarattığı için tercih ediyorum.

    Daha geçen Perşembe günü yaşadığım bir konuyu paylaşmak isterim ben de.

    Haziran'da 11' iPad Pro 256GB almıştım. Özellikle son zamanlarda dokunmatiği ile ilgili problem vardı ve muhtemelen pil ısındıktan sonra zaman zaman aksaklık yapıyordu. Bu arada bu problem yurt dışında birçok forumda var.

    Ben de randevu alıp bir şansımı deneyeyim dedim. Problem olduğu zamanlarda videosunu çekmiştim ama sürekli yapmadığı için mağazada birebir kanıtlama şansım pek yoktu.

    Apple Zorlu'da randevu saatimde Hilal isimli genç bir danışman hanım ilgilendi benimle. iPad'i bir program ile kontrol etti. Videoyu da göstermiştim bu arada. Orada ekrandan pile bir çok donanımın sağlıklı çalışıp çalışmadığını inceleyebiliyorlar. Hiçbir problem çıkmadı kontrollerde.

    Orada ve kontrollerde problem olmamasına rağmen inisiyatif kullanacağını söyledi ve "içiniz rahatsız etsin diye" cümlesini kullanarak ürün değişimi yaptı. Ben de kendisi ile ilgili Apple merkeze bir geri bildirim yazdım ve teşekkür ettim. Sonuçta ufak tefek ürünler de değil bunlar. Ciddi pahalı şeyler ve gerçekten insanın canı sıkılıyor bir problem olunca.

    Günümüzde artık müşteri deneyimi satıştan sonra başlıyor ve buna benzer bir konuyu daha önce telefonumla da yaşamıştım. Bir eğitimciyim ve bu gibi örnekleri kurumsal eğitimlerde de vaka olarak kullanıyorum.

    Hep olumsuz şeyleri paylaşıyoruz. Bu vesile ile ben de yaşadığım bu olumlu deneyimi paylaşmak istedim.




  • Teşekkürler bende aynı düşüncedeyim varsın piyasadan pahalı olsun herzaman müşterinin yanındalar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Universia kullanıcısına yanıt
    Bence hala donanım olarakta başarılılar android camiasında ki sayların çokluğu iyi olduğu anlamına gelmiyor görüyoruz 48 60 mp kameralı telefonlar nasıl çekim yapıyor bence ne olursa olsun mobil pazarda her konuda birinciler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam benimde 6s'te kronik olan home tuşunun takılması sorunundan dolayı daha önce Apple tarafından 2 kez garanti dahili ekran ve tuş değişmişti. Sorun bu ay başında yine tekrar etti. Servise tekrar verdim ürüne yetkisiz müdahale olduğunu belirterek garanti harici bıraktılar. Daha önce 2 kez kendileri değiştirdi ekranı böyle rezillik olamaz. Hakem heyetine verdim geçen hafta.
  • Benim iPad ekran kırılmıştı götürdüm ekranı değişmek yerine ancak yenisini verebiliriz dediler bende mecburi kabul ettim som zamanlar Samsung müşteri hizmetleri daha iyi olmuş hiç değilse ekran kırıldığı zaman cüzi bir miktara ekran değişiyor yenisini parayla zorla vermiyorlar hiç değilse

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • seyhmus21 kullanıcısına yanıt
    iPad larda onarım yoktur aynı şekilde ekranınızda kullanım hatası dışında sorun olsaydı cihaz değişirdi ücretsiz Samsun un nerde okudunuz iyi olduğunu YouTube ye hwp yazıp Samsung ile ilgili servis deneyimlerine bakabilirsiniz

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • slymngbs48 S kullanıcısına yanıt
    Samsung’dan herkes yakınıyor haklısınız YouTube yerine şikayetvar sitesine girin tonlarca mağduriyet var ama geçenlerde babamın şarj soketi bozulmuştu garantisi 1 ay geçmesine rağmen hem soket hem batarya yı ücretsiz değiştirdiler o da ekranda minik bir çatlak olmasına rağmen ben iPhone X kullanıyorum daha önce 6s plus eski telefonumda hoparlör patlamıştı ve kilit tuşu içeri girmişti bana önerdikleri tek şey bekli bir miktar karşılığında yenisini önermek oldu
    iPad’i sadece örnek olarak verdim artık Apple servis politikaları eskisi gibi değil eskiden iPad ekranını ücret karşılığında değişirlerdi şimdi sadece yenisini verelim diyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sizin esas şansınız İstanbul'da oturup Zorlu'dan randevu alabilmeniz. Peki İstanbul dışında oturanlar ne yapsın? Cihaz arızalanırsa nasıl ulaştıracaklar Apple'a? Adamlar kargo kabul etmiyor. İşi gücü bırakıp İstanbul'a mı gidelim?

    Sırf bu yüzden zamanında mavi ekran verip kapanan iPhone 5s'i değiştiremedim.Elimde kaldı öylece.

    @Universia




    Edit:Ayrıca yetkili servise verseniz bile Apple buna "Yetkisiz müdahale var" deyip cihazı garanti dışı bırakıyor. Bunun gibi konular defalarca kez açıldı buraya. Adamların yetki verdiğin servise cihazı veriyorsun.Yetkili servisde ne halt dönüyorsa artık sağlam cihazı garanti dışı bırakıyorlar.

    Bu yüzden doğrudan Apple'a göndermek gerekiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-D50B08F8B -- 24 Eylül 2019; 21:47:35 >
  • Hocam her ilde nerdeyse yetkili servis var nasıl başardınız cihazı bozuk halde bırakmayı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kardeşim zahmet olmazsa sana o müşteri memnuniyetini yaşatan Erdem Bey’e bi sorar mısın?... Asla ama asla yetkisiz servise vermediğimiz halde (ki garantisi var cihazın, niye dışarıdan hizmet alalım?...) Apple niçin cihaza yetkisiz müdahale var diyip cihaza -ücreti mukabilinde bile- servis hizmeti vermiyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bundan 2 sene önce, iPhone 7 Plus cihazımın tamamen benden kaynaklı bir sorun yüzünden ekranı kırılmıştı tabi yanları, arkası falanda hasarlıydı.

    Apple'a sadece ekran değişimi için para ödedim ve verdim cihazı almaya geldiğimde sıfır cihaz vermişlerdi. Artık kıyak mı geçtiler yoksa kendileri bir hata yaptı ekran değiştirirken o yüzden mi yenisini verdiler bilemiyorum.

    Bu da böyle bir anımdır.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • geçen ay arkadaşın bozulan iphone 6 telefonun yerine kapalı kutu iphone 7 verdiler,ellerinde 6-6s stoğu yok anlaşılan
  • serefsiz yapraklar kullanıcısına yanıt
    Onarım merkezine bu işi ticaret olarak yapan telefondan parça çalan adamlar olduğunu bir arkadaş yazmıştı hala sorun devam ediyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Katibim kullanıcısına yanıt
    Swap olarak var ancak benim gibi durum yaşayanlara kapalı kutu veriyor Apple elde hangi cihaz varsa onu yolluyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu gün Ankara Ankamall GÜrgençlere gideceğim Şebeke Problemim var umarım yardımcı olurlar
  • Katibim kullanıcısına yanıt
    Elimde eski i6 ekranı çatlak ve garantisi bitti başka pil alıp takmayı denedim yine yanıt vermedi sizce tamir ücretine karşılık kapalı kutu verirler mi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • İçini siz açtıysanız vermezler
  • TulparHAN kullanıcısına yanıt
    açtım ama aynı şekilde kapattım zaten hasarlı cihaz yine şansımı deneyeyim mi
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.