Şimdi Ara

[ÇÖZÜLDÜ]Amazon.com.tr'den alınıp iade edilen kasada kalan SSD'yi geri göndermiyor.

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
1.313
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 403-3986961-1724361 numaralı siparişimde aldığım bilgisayar kasasında fiziki hasar olması sebebiyle iade ettim. Kasada SSD harddiskimi unuttuğumu ürünü kargoya verdikten sonra fark ettim, kargo şubesine gittim cumartesi 18:00 gibi fakat kargo kapalıydı. Durumu amazon.com.tr'ye ilettim, dönüş yapacaklarını bildirdiler fakat bir geri dönüş olmadı. Amazon.com.tr üzerinden canlı sohbetle ve müşteri hizmetleriyle durumumu anlattım depoyla irtibatlarının olmadığını harddiskimi gönderemeyeceklerini söylediler.

    SSD kasanın içinde gitti arkadaşlar, amazon da herhangi bi şey yapamayacaklarını söylüyor. Nasıl bir yol izleyemeliyim? Daha önce böyle bi durumla karşılaşan oldu mu?

    GÜNCELLEME: Biraz önce amazon.com.tr'den Hamdi Bey aradı. Sorunumun çözümü için yardımcı oldu. Önümüzdeki hafta SSD'yi göndereceklerini belirtti



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi md3likan -- 19 Eylül 2019; 14:42:43 >







  • güncel. var mı arkadaşlar yardımcı olacak.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.