Şimdi Ara

DADG2 | Tavsiyelerinize İhtiyacım Var [Coil Whine | Yeni GPU Yollanacak] (22. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
462
Cevap
4
Favori
22.630
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2021222324
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • CCaaNN kullanıcısına yanıt
    Ben olması gerekenleri söylüyorum. Çok iyi para kazandıklarına eminim. Sadece dönemlik de olsa bir kaç eleman fazla çalıştırmak o kadar da masraflı olmayacaktır onlar için, kazandıkları paranın yanında diye düşünüyorum.

    Ben müşteriyim. 15 gün sabırla sistemimi bekledim. Geldiğinde sorun yaşamak istemiyorum bu kadar basit. Kusurlu ürün yüzünden teslimattan hemen sonra geri gönderiyorsam bir zahmet hızlıca kontrol edilip geri dönüş sağlansın. 1 ay kullanmış sonra donanım arızası yaşasam neyse. Bizzat senin taktığın kusurlu ürün bu. Tamam ürünleri sen üretmiyorsun ama yollamadan önce bir test et bari.

    Kasa geldiğinde pek iyi bir montaj yapılmamıştı. Anakartın çeşitli vidaları takılmamış, SSD'nin kablosu anakarta bağlanmamıştı bile. Bunu atlamış olamazlar diyerek ihtimal vermemiştim. Saatler sonra durumu farkettim. Ya ben bu kadar bile bilgisi olmayan birisi olsaydım ne olurdu? Kasa "bozuk" diye geri giderdi değil mi? Ayrıca siparişten farklı marka model bir RAM takılıyor fakat durumun anlatılması, onaylamam için aranmıyorum bile. Ben özellikle Gskill istedim Corsair takmışlar. Bazı arkadaşlar aramışlar "o model yoktu biz de muadil başka bir ürün taktık" demişler. Profesyonellik mi bu? Benim onayımı aldın mı sen bileşen değiştirirken? Üstelik şaka gibi ama faturaya da böyle işlemişler.

    Sadece ben olsam neyse, Telegramdaki grupta çeşitli başka sıkıntılardan bahseden arkadaşlar var. Demek ki bazı şeyler doğru yapılmıyor.

    1 AYDIR bu şeyle uğraşıyorum çok doluyum daha fazla yazmayayım. Komple sistemlerin iadesi mümkün olsa "gönderdim, sizde kalsın" diyeceğim o derece.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XanthiN -- 2 Temmuz 2019; 16:42:36 >




  • XanthiN kullanıcısına yanıt
    Hocam montaj yapilirken windows kurulumu secmemis miydiniz? O durumda kurup test ediyorlar sistemi, SSD nin takili olmamasi olayini anlayamadim o yuzden tam.

    Gecen aylarda bi arkadasim intentus'tan aldi sistemi. Oyundan atma sikintisi yasadiginda sirtlandi kasayi gitti dukkana ve hemen inceleyip cozduler, bazen kargo sureci bu tip islemler icin zorluk yaratiyor, imkaniniz olsa keske oyle yapsaydiniz siz de. Sehir disindaysaniz diyecek birsey yok tabi.
  • CCaaNN kullanıcısına yanıt
    Yok gaming boost acik degil oradaki ayarlarla falan oynamadim. Prizleri degistirdim yine sonuc alamadim.

    https://youtu.be/rYK0lIPobZ8

    Bu da sorunun videosu itopya ve donanim arsivine mail attim bakalim ne olacak. Yardimlarinizi bekliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Okadar dedim itopya dan almayın diye bile bile lades bu ben şahsen itopyanın bu kadar gecikme yaşatması aklıma şunu getiriyor. Parayı alıp faize atıyorlar parayı dönderiyolar bence

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ne muhabbetler dönmüş burada yahuu !!!
  • Vizyonu olmayan bir şirket ne yazıkki. Umarım sorununu bir an önce çözerler hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • soulflyyy kullanıcısına yanıt
    Arkadaslar ben ram i 16 degil 8 gb aldim ondan dolayi llabilir mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni aldığım 2K MSI monitörde de aşağıdaki gibi 3 tane ölü piksel çıktı.

    DADG2 | Tavsiyelerinize İhtiyacım Var [Coil Whine | Yeni GPU Yollanacak]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XanthiN -- 26 Haziran 2019; 16:56:46 >
  • Amazon ile görüştüm isterseniz iade edin dediler fakat etmeyeceğim, yıldım artık kullanacağım böyle.
    Monitör tamam, kasayı bekliyorum. Günlerdir haber yok. 20 iş günü ekstra bekleyebilirsin dediler, şaka gibi.
  • Bugün işten izin alıp saat 3te cıktım, gidip kasayı ekrani ve bonuslari aldim eve geldim. Kurdum calismadi, ustune bide biseyler yandı içinde çektim fişi direk, cpu fan wraith max baya oynuyordu yerinden, oynattikca hata ışıkları yanıp duruyordu. Tepem atti en son, son dakikada goturdumkasayı itopyaya. Ama çok hevesim kırıldı söylemem lazım 12 sene laptiptan seyyarliktan sonra tekrar sabitliği seçmişken bu olanlar hevesimi çok kırdı. Hayal kuruyordum oyun falan şuan 8 saatlik bir stresli surunmeceden sonra eve yenk geldik. Daha sifir urunu servise biraktik yine. Kagitta 20 is gunu + 3-5 gun ekstra olabilir diye yaziyor..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • yaklaşık 10 gündür bilgisayar araştırıyorum dadg2 o kadar mantıklı bir sistem ki... ama o zamandan bu yana da başlığı takip ediyorum. son yaşanan olaylar bir kaç yüz lira için bu riski almamam gerektiğini gösteriyor. 5k bağlayıp acaba ile beklenmez diye düşünüyorum. bu noktada sizlere sormak istediğim bir şey var. vatan bilgisayarın oem sistemleri alınır mı? peşin fiyatına taksit olduğundan aradaki fark tolere ediliyor.
  • https://www.teknobiyotik.com/oyuncu-pc-gamer-pc/haziran-kampanyasi/amd-ryzen-tm-5-2600-3-4ghz-gtx1660ti-6gb-8gb-ram-480gb-ssd-oyun-bilgisayari.html

    Teknobıyotıktekı urun +500 tl farkı var ancak taksıt yapılmak ıstenmesı durumunda itopya ıle aynı fıyata gelıyor, malum sıtede yasanan sorunlar hayli fazla ve teslımat surelerı uzun.
    yukarıdakı atmıs oldugum link degerlendırılebılır,ilave 2 oyunda hedıyesı var kullanılmayacaksa 2. elde 200 tl ye satılabılır .




  • sırf kargolatmanın vereceği zararlardan arınmak ve sistemin gözümün önünde toplanmasını istediğim için zamanında 500-600 lira fazla verip vatandan toplamıştım sistemi. ucuza kaçtıkça,konu sahibi arkadaş gibi aşırı pimpirikli oldukça insanın başına bu gibi şeyler çok geliyor. bir sistemi sağlam toplarsanız ortalama 5 yıl kullanacaksınız zaten,nedir bu üçün beşin davası.
  • Geçmiş olsun hocam Bende bu belaya bulaştım maalesef Thermaltake Contac Silent 12cm AM4, İntel LGA 1151 Uyumlu CPU Soğutucu ve Thermaltake TG-4 Termal Macun siparişini 22/06/2019 14:30:37 gibi sipariş verdim ürün hazırlanıyor diye bekletip durdu bende siparişi bugün iptal ettim. Bir daha bu itopya sitesinden ürün almak mı 200 300 tl fazla verir başka yerden alırım daha iyidir. Artık para iadesi ne kadar sürecek bilmiyorum umarım çok uzun sürmez başka yerden sipariş vereceğim paranın iadesini bekleyeceğim artık Ürün alacak arkadaşlar bir kaç kez daha düşünsün 200 tl daha fazla koysun başka yerden alsın bu lanet firmaya bulaşmayın canınız sıkılmasın
  • vermiş olduğunuz linkteki anakart ve ekran kartı markalarına güvenebilir miyiz?
  • Palit ekran kartı iyidir ancak asrock anakartla alakalı bilgim yok malesef, sıte anakart farklılastır kısmındada sadece asrock anakarta müsade ediyor.
  • itopya da bu konuda rakipsiz malesef. sistem olarak akılda soru işareti kalmıyor. bu defa da satış sonrası kalitesizliği almayı engelliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: XanthiN

    Amazon ile görüştüm isterseniz iade edin dediler fakat etmeyeceğim, yıldım artık kullanacağım böyle.
    Monitör tamam, kasayı bekliyorum. Günlerdir haber yok. 20 iş günü ekstra bekleyebilirsin dediler, şaka gibi.
    İade imkanı verilerse bence değiştirin hocam. Monitör bu sonuçta, göze batar. Bizim 4K TV'de de var ama izleme mesafesi birkaç metre olduğu için belli olmuyor ama monitörde yakın olacaksınız.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: XanthiN

    Konuya yazmayı unutmuşum; kasa içine taktıkları RAM siparişimden farklı marka model bir RAM idi. Onun da değişimi için talepte bulundum.


    Kasam ellerine dün sabah ulaştı. Az önce müşteri hizmetleri ile görüştüm:

    "Ne zaman bakarlar?" diye sordum. "Çok yoğunuz, 21 iş günü içinde bakılır en geç 1 aya gönderilir" dedi. "Zaten kasayı günlerce bekledik, takılan kusurlu ürün yüzünden size hemen geri yolladım, bir de onun için mi haftalarca bekleyeceğim?" dedim. "Çok yoğunuz kem küm" dendi. "Adres değiştireceğim acil bakılması için not alın" dedim geçtim.

    Bir de "8 gün önce mail attım, 30 haziranda hediye oyunların kullanım süresi doluyor hala cevap bile gönderilmedi" dedim. "Günde yüzlerce mail alıyoruz, maillere 1 kişi baktığı için normaldir" dedi. İyi de bu benim sorunum mu? Kodların son kullanma tarihi bitmek üzere.

    Telefonla müşteri hizmetlerine bağlanmak 1-1,5 saat, sipariş versen gelişi 10-15 gün. Servise yollasan 20 güne kadar bekle diyorlar. Bu yoğunluk benim problemim mi? Deli gibi sipariş alıyorsun bu dönemlerde al yanına madem ek eleman. Zaten iş yapan bir şirketsin, daha büyük bir yere taşın. Daha çok müşteri temsilcisi çalıştır ne bileyim...

    Yıldım artık beklemekten ve sorunlarla uğraşmaktan. Sipariş verdiğime de bin pişman oldum...

    Ayın 6'sında sipariş vermiş biri olarak hala düzgün çalışan sorunsuz bir kasa teslim alamadım.
    Bu rezalete İtopya yetkilisi cevap verir mi acaba?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    Dün akşam itopya tarafından arandım. Sistemimde bir arıza tespit edildiği, onarıldıktan sonra kargolanacağı söylendi. Muhtemelen bugün kargoya verilecek. Bekliyorum.
  • 
Sayfa: önceki 2021222324
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.