Şimdi Ara

(ÇÖZÜLDÜ) Turknet beni durduk yere VDSL'den ADSL'e postaladı!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
1.050
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • ÖNEMLİ GÜNCELLEME
    biraz evvel müşteri hizmetleri bana ulaşarak sorunumu çözdü, tekrar vdsl'e döndüm, teşekkürler.

    (ÇÖZÜLDÜ) Turknet beni durduk yere VDSL'den ADSL'e postaladı! (ÇÖZÜLDÜ) Turknet beni durduk yere VDSL'den ADSL'e postaladı!



    Merhaba arkadaşlar. Turknet ile ilgili araştırma yapanlar için, bu servis sağlayıcıya geçmek isteyenler için ibret olması amacıyla yazıyorum bunları.

    İlk faturamı ödedikten 1 gün sonra internetim kesildi, sonraki gün hattımın VDSL'den ADSL'e çevrildiğini gördüm.

    Tam 35mbit internet hızım varken adsl nedeniyle 16 mbit hıza düşürüldüm. Hemde ilk faturamı ödedikten bir gün sonra. Vdsl deneme sürümü mü verdiler bana, anlamadım gitti.

    ŞİMDİ ASIL MESELEYE GELİYORUM;
    Turk.net'te hiçbir şekilde ulaşamıyorsunuz! Ne buradan, ne twitter'dan, ne de kendi online işlem merkezinden... Sorun olunca demek ki saklanıyorlar. Destek kayıtlarım sorun çözüldü diye kapanıyor üstelik.

    Haydi bakalım iptal için kolları sıvama vaktidir, sağlıcakla kalın.

    SOL TARAF ADSL - SAĞ TARAF BİR ZAMANLAR VDSL İKEN
    (ÇÖZÜLDÜ) Turknet beni durduk yere VDSL'den ADSL'e postaladı!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MesutBY -- 13 Ağustos 2018; 14:46:33 >







  • Online işlemlerde Teknik Bilgiler kısmına bakın YAPA aktif olmuş olabilir YAPA alt yapısında santral mesafesine göre size en uygun bağlantıyı sunmak adına portunuzu ADSL moduna almış olabilirler. Size verebilecekleri en yüksek hız da budur maalesef.
  • plusnettr P kullanıcısına yanıt
    Yok hocam, yapa'da değilim. Bana kalırsa yeni bir aboneye vdsl vermek için beni adsl'e aktardılar... Bu kabul edilemez, kabul etmem.

    (ÇÖZÜLDÜ) Turknet beni durduk yere VDSL'den ADSL'e postaladı!
  • MesutBY kullanıcısına yanıt
    O kadar basit hesaplar yapacaklarını sanmıyorum. Her şeyin günah keçisi diyemem ama alt yapı sahibi Türk Telekom da birşeyler olmuş olabilir.
  • plusnettr P kullanıcısına yanıt
    Aslına bakarsan bende ttnet'in bulunduğum bölgede tekel olması nedeniyle kafasına göre at koşturduğunu düşünüyordum. Kendi abonesine vdsl verdiğinden şüpheleniyordum ama... Az evvel sorunumu müşteri hizmetleri çözdü. Konuyu güncelliyorum.
  • MesutBY kullanıcısına yanıt
    Çözüldüğüne sevindim geçmiş olsun diyelim umarım sadece ufak bir karışıklık olmuştur. Yoksa bu şekilde bir düşürülme kabul edilebilir birşey değil. İyi günler.
  • DSLAM cihazlarının idarecisi şirket TT'dir. Kısacası Turknet'in bir hatası değil TT'nin bir hatası ama düzeltildiğine sevindim. Bazen kendilerine yeni vdsl portu lazım olduğunda eski cihazlarda seni adsle atıp çakallık edip kendi müşterilerini vdsle almış olabilirler sen şikayet ettiğinde de yeni cihaz eklemişlerdir.
  • tweenietomatoes kullanıcısına yanıt
    Aslında çözüme şöyle ulaştık;

    ADSL olarak internetim çalışmaktaydı, müşteri hizmetleri aradı, durumu anlattım, kontrol etti ve ben hızınızı ayarlıyorum dedi. Sonrasında ben 2 dk içinde modemi tekrar vdsl için ayarladım ve gördüm ki hattım normale döndü.
    Yani port değişmeden oldu nasıl olduysa...
  • MesutBY kullanıcısına yanıt
    he hizmeti daha güncel bi cihazdan veriyolar o zaman. hem ttnin hem turknetin pppoe sunucuları var galiba arada bir ttninkiler devreye giriyor bende internet hızımı 10 mbit'e düşürüyor bi kere 35-3 oldu. yedek olarak devrede galiba.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.