|
Bildirim
Tesla özelinde kendince sıkıntıları var ama süreci baştan beri takip eden biri olarak çok uzun hikaye. Gene de ben en bırakın 6 ay, 1 yıl gecikme bile Tesla ölçeğinde bir firma için başarı. Batarya paketleme temel sorun oldu bu modelde, bilemediğimiz başka darbogazlar da.
Ama şu aşamada sadece Tesla değil tüm firmaların EV üretiminde sıkıntı var. Mesela jaguar İ-pace TR de 300 adet satış on siparişi alıp bıraktı. Fabrika büyük oranda Norveç e çalışıyormuş. Tesla eğer bu hedefi koyup (35 bin e model 3) ön sipariş almasaydı bu sipariş ve toplam satışa ulaşamazdi. Bu arada ürün çok iyi olacak o kesin. Bir süredir BMW i3 kullanıcısi olarak ve 2-3 gün uzun mesafe Tesla kullanmış biri olarak dönüşümün çok hızlı olacağına inanıyorum. Sadece giderler olarak değil, aynı maliyetlerde bile (kullanım maliyetleri) bence Elektrikli araba çok daha iyi. Kullanıcı kabullenmesi çok hakim. Ve 2025 e kadar hayatımıza giriş hızı akıl almayacak. Kısaca durum böyle ;) |
Çünkü Teslanin Fabrikası yeni kuruluyordu. Genelde Otomotiv sektöründe planlar tutmaz. Gelecek ve kurulacak yüksek teknoloji makineler karmaşık olur. Onu çalıştıracak işçi tecrübe kazanana kadar sorun çıkar. 6 yıldır Mercedes fabrikasında çalışıyorum onlarca yeni makina geldi hiçbiri planlanan tarihte tam randımanli çalışmadı.
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Feyzuli -- 2 Temmuz 2018; 18:58:29 > |
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|