Şimdi Ara

ANTHEM [PS ANA KONU] | Rehber ilk sayfada (21. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
930
Cevap
9
Favori
43.422
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bu oyundan bir cacık olmayacak
  • melkor23 kullanıcısına yanıt
    Yaziyi okumamissiniz o zaman. Yukardaki link ile govdedeki yazı ayni değil. Alintilama yapmadim benim şahsi fikirlerim.
    Herkes oyunu begenmek zorunda degil ayrica. İcerik ile ilgili olarak bakis acisi farkı diyeyim. Destiny çıkışında kendisini konsolda zorlayan nerdeyse hic bir oyun yoktu.
    Division da Massive Studyo nun Ubisoft un masraflari karsilamasiyla birlikte oyunculari isvec e davet edip gelistirmesinden sonra dogru yolu buldu(Reddit yorumlarina itibar edip degil).
    Benim degindigim mevzu digerlerinin isterse 5 isterse 10 yillik tecrubesi olsun ki, Bu adamlar bu ise "Destiny" den bile once basladiklarini soyleme gafletinde bulundular.
    Cikisinda bu parayi niye versin oyuncular?
    Diyorum ya 30 Level in 9 u ayni seylerin bire bir kopyasi olarak gecti.
    Kisacasi bu oyunun zamana ihtiyaci oldugunu gormemek fazla iyimserlik olur.
    Beni de sizin son cumleniz tebessum ettirdi :) Sizin objektif yaniniza cok inanirdim ama artik cok da dikkate almamam gerektigini ogrenmis oldum. Yine de sizin gibi hakaret etmeyecegim :)
    "Oyun" icin adi üstünde oyun için, bu kadar pervasız olmaya gerek var midir acaba?

    Neyse ben gulup geciyorum, size de tavsiye ederim. Destiny 1-2 uzun süre oynadim,Division 1 uzun süre oynadim. Division 2 yi de uzun süre oynayacagim.

    Anthem de kendine yakisan bir cikis yapip, kendini tekrar etmeyen, biowere e yakışan iceriklerle zenginlestiginde onu da oynayacagim ama 30 Lvl endgame i icin biraz bekletecegim.
    Ha bunlari yaparken hadi bakalım, beni engelleyin :) İyi günler...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mkmdesign -- 18 Şubat 2019; 12:34:45 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: orc123456

    bu oyundan bir cacık olmayacak
    Hıyarı eksik o zaman.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mkmdesign kullanıcısına yanıt
    Kusura bakma ama bence çok talihsiz bir yazı. Destiny ve Division'ın çıkışında da doğru düzgün içerik yer almıyordu, aynı yapıdaki görevleri yıllarca oynayarak devam edildi. Bu durum Anthem'de niye sorun oluyor?

    Herkes görüyor eksiklerini, ben daha birkaç hafta önce bu oyunun en az 1 yıla ihtiyacı var, sonra ne olduğu belli olur diye bir yorumda bulunmuştum, zamana ihtiyacı olduğunu inkar eden yok ki. Üstelik adamlar twitter'da aylık içerik planlarını bile açıkladılar. Biraz sabırlı olup beklemek varken doğmamış çocuğa don biçiliyor.

    Garip olan bir diğer konu da, bu tür oyunlar Grinding kategorisine giriyor, kendini tekrar etmek zorunda türün gayesi bu zaten. Diablo'yu tekrar ediyor diye eleştirmek gibi bir şey, böyle bir düşünce kabul edilemez, oyunun türüne göre doğru beklentiye girmek gerekiyor. Bu adamların derdi Diablo 3'deki sezonlar gibi aktivitelerle oyunu sürekli canlı tutmak. Destiny, Division, Anthem bu oyunlar kendini tekrar ediyor, sürekli aynı şeyleri yapıyoruz diye eleştirilemez, kimsenin öyle bir hakkı yok.

    Son olarak, kendimce doğru ve yanlış olduğunu düşündüğüm şeyleri yazan biriyim sadece, objektifim diye hiç nitelendirmedim. Sen beni öyle görmüşsün ama şimdi aynı düşünceleri paylaşmıyoruz diye görmüyorsun. Bu benimle alakalı bir sıkıntı değil. Sen istersen engelleyebilirsin ama benim kimseyi engelleme gibi bir huyum yok.




  • melkor23 kullanıcısına yanıt
    Önceki yorumumda belirttiğim gibi bahsedilen oyunların çıkış dönemlerinde konsol kısmında çok büyük rakipleri yoktu.
    Rekabet sayesinde güçlendiler biraz da ancak, "Biowere" denilince oyun online da olsa insan ister istemez iyi bir hikaye anlatımı bekliyor.

    30 Levelda tamamlanacak ilk hikaye bölümünün 3te 1'inde bu tekrara kapılınca insanlar daha dolu olan bu oyuna neden çıkışında para versin diyorum?
    (Kimseye parasını nasıl kullanacağını dayatmıyorum) içtenlikle soruyorum neden? Senin de kabul ettiğin gibi en az 1 yıla ihtiyacı varken

    ben biraz beklemeyi terc,h ederim. Bu oyunu Destiny'den önce yapmaya başladık diyen "Biowere" ise ve ben hala ilk hikaye bölümünün 3'te 1'inde
    Destiny'deki patrol görevlerini yapıyorsam ve firma bununun hikayenin parçası diyorsa en azından paramızı neden harcıyacağımızı sorabilmeliyiz.

    Kaldı ki çok da kötü bitirmedim, Uçma kaçma bunun gibi mekanikleri yapmak her oyunda çok zor iştir ve ilk kez bunu harika yapmış bir firma var ve meret müthiş eğlenceli dedim.

    Umarım Grinder'in cılkı çıkmaz, hani belli dönemler ara ara oynuyorum ama güzel dolan bir "Warframe" var hiç değilse o şekilde geliştirirlerse belli bir içerik yükünden sonra

    bende oynarım. Aksi taktirde arkadaşlarım hadi girelim dediğinde açacağım bir oyuna dönecek.
    Bu arada ilk 10 saatlik deneme de şunu gördüm "Destiny" kadar zalim olmayan bir oyun, Destiny karakter levelları ortak olmadığından çok ugrasıyorduk 600 Power olunca

    bir daha açmamak üzere kapatıyordun. Sanırım bu esnekliğinden dolayı bende anti pati yaratmayacak nasıl diyim arada başka yemekler tadarken gel beni de kaşıkla canın cektiğinde diyen bir oyun :) Umarım öyle de kalır.

    Bence talihsiz olan hala "talihsiz" olduğunu kabul etmediğin ilk mesajından ve kurusa bakma diye devam etmen. Biz bir çok MMO tarzı oyunun hikayesini senden öğreniyorduk. Sen objektif olma zorunluluğun olmayabilir zaten insanlar sana anlam yükler. Bu kez bilmiyorum ne oyuna küfretmiştim ne fanboy luk yapmıştım ama buna rağmen bu kadar korumacı gözükmen aksini hissettirdi. Herneyse, engellenecek bir durum yok altı üstü dediğim gibi "Oyun" insanlar bundan daha değerli. Bunları yazan bir Leadergame editörü de olabilirdi nasıl sen bazı kişilerin bazı oyunları oynamaya hakkı olmadığını düşünüyorsan, bende bazı kişilerin düşünceleri yüzünden hakarete hakkı olmadıklarını düşünüyorum.

    Umarım yine eskisi gibi "Bilgilendirici" ve "Naif" üslubunla yazılarını okumaya devam ederiz.




  • Arkadaş şu oyun bir bitse de Mass Effect ve Dragon Age'ye geri dönse Bioware. Mass Effect Andromeda sırf bu oyun için köşeye atıldı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nano6824

    Arkadaş şu oyun bir bitse de Mass Effect ve Dragon Age'ye geri dönse Bioware. Mass Effect Andromeda sırf bu oyun için köşeye atıldı.
    O oyunların devam edebilmesi için bu oyunun iyi olması gerekiyor yoksa Bioware'ın geleceği parlak değil hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ilk incelemeler gelmeye başlamış galiba şimdi gördüm.

    TechRadar: 3/5

    VG247 - No Score

    Boomstick Gaming: 6.9/10
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kennnn

    ilk incelemeler gelmeye başlamış galiba şimdi gördüm.

    TechRadar: 3/5

    VG247 - No Score

    Boomstick Gaming: 6.9/10
    Düşük gibi bakalım ortalaması ne çıkacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

  • < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Oyundan memnun olmayan başka bir inceleme daha.

    ...

    Anthem Review: 4 Ups & 9 Downs - A spectacular disappointment.

    https://whatculture.com/amp/gaming/anthem-review-4-ups-9-downs

    ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kennnn -- 19 Şubat 2019; 3:57:22 >
  • Anthem Day One Update Details:

    High level fixes

    Improved loading times

    Fixed many infinite loading screens

    Fixed multiple challenges not tracking properly

    A number of issues have been fixed that were causing players to disconnect or crash

    Weapons and gear now have numbers present for modifiers

    General Fixes and Improvements

    Loot Reveal and Expedition Summary now correctly play during the end of expedition screen.

    The gather party mechanic has been made more lenient in a number of situations

    At the end of expedition screen players will no longer get stuck on "Recording Victories" or "Skipping All".

    Game no longer hangs in Javelin menu when unlocking the second, third or fourth javelin

    During the mission “What Freelancers Do” dying after killing Junkmaw & freeing Arcanists leaves you unable to progress, this has been fixed

    Challenges now unlock for players at the correct levels

    Fixed some camera issues during cutscenes

    Legendary Contracts can now be accepted from the Social Hub contract board

    Some enemies have had their shield values decreased

    Loot now properly drops for players who are downed

    The texture quality on the NPC Prospero has been improved

    Final boss of strongholds now drop loot instead of only being shown on the end of expedition screen

    Fixed the time outs on echoes and relics to prevent griefing and to handle disconnections properly

    Players can no longer fall through the floor during the 3rd trial in the Fortress of Dawn

    Completing the tutorial expedition will now show the correct Ranger appearance

    After disconnecting, rejoining an expedition will now place you back into a squad if you were in one previously

    Corrected an issue where players could not interact with each other in the launch bay in certain circumstances

    Corrected an issue during the Mission "Bad Deal" where outlaws won't spawn, blocking progress

    The start of expedition screen has been improved

    Addressed a variety of situations where killing enemies does not properly progress world events

    Opening a chest now increments Tomb of the Legionnaire progress for all squad members present

    Scar snipers can no longer shoot through Storm Shield

    Corrected an issue where players would get stuck on the end of expedition screen in some situations

    Players will no longer get disconnected if joining the "Finding Old Friends" mission while the cinematic is playing

    Addressed a number of situations where players can get stuck on the environment in the launch bay

    Increased the damage of the electric status effect

    Corrected an issue where the Shield of Dawn could be crafted with less materials then intended in some situations

    The Platinum Mission feat now grants completion as intended

    Status effects can more reliably be applied to Titans

    Strongholds

    Fixed an issue that would cause a Stronghold server crash after defeating the last boss

    Temple of Scar - Players can no longer get stuck in the mined tunnel in the explosives room

    Temple of Scar - Players can no longer be blocked from entering the explosives room due to fog wall

    Fixed Tyrant Mine so people that join the stronghold in-progress do not end up locked away from their team

    Adjusted lighting in Tyrant Mine underwater section to make it easier to navigate to the exit

    The Swarm Tyrant will no longer get stuck in the side cave entrances in some situations

    Corrected an issue where players would spawn into different areas of the Tyrant Mine in certain situations

    Gear and Weapons

    After having 1st pilot unlock suit after tutorials, creating a new pilot and going to forge no longer causes load screen hang

    Ice damage bonuses are now correctly applied on ice gear

    Suit-wide bonuses from inscription are now functioning properly

    Players can no longer salvage equipped items

    Javelin specific gear and/or weapons are no longer able to be used on javelins they aren't intended for

    Corrected an issue where in some circumstances Masterwork Components do not have any inscriptions

    The Endless Siege Masterwork Autocannon no longer displays a damage increase of 0% in its tooltip

    Javelins

    The Colossus javelin is now able to activate its shield more quickly after using an ability or firing a weapon

    The Storm javelin now reacts to getting hit when its shields are up

    Fixed an exploit that allowed the Storm's ultimate attack to be used more times than intended

    The Colossus javelin can now shield and revive at the same time

    Interceptor Combo Aura has been increased in power and now has a damage over time component

    Crafting

    Non-Masterwork materials purchased from the crafting store now show as their proper rarity instead of incorrectly showing as Masterwork

    Controls

    Additional Mouse and Keyboard control improvements have been made

    UI

    Some conversations were not popping up the reputation points post conversation completion, this has been fixed

    The squad screen now displays the correct information for each player

    Fixed a number of issues where subtitles will no longer get stuck on the screen after dialogue has finished as often

    Settings should no longer reset upon exiting and restarting the game on Xbox One

    Motion blur can now correctly be turned off

    The Electric Status Effect now shows scaled damage properly

    An option has been added to hide the Squad Member HUD

    The edge of the compass will now pulse to indicate enemy locations

    A notification has been added in Fort Tarsis if a player's vault is at the cap of 250 items

    On the "Repair the Strider" step of "A Cry for Help" the search radar has been adjusted to correctly lead the player to all 4 tools

    Primer and Detonator icons have been added to all Interceptor gear

    Corrected a user interface issue where a player’s ultimate would show as available when it isn't

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • evet oyunda şuan çok çok fazla eksiklik var.
    ancak yakın gelecekte bunları toparlayacaklarını düşünüyorum.
    ayrıca 22 Şubat'ı beklemek gerekiyor bence.
  • Yapımcı ekip loot düşürme oranında biraz bonkör davranmış, özellikle freeplay'de, bu konuda epey bir eleştiri vardı. Bunun üzerine loot düşürme oranları aşağı çekilmiş, resmi çıkış ile beraber değişecek şeylerden biri de bu. Grandmaster zorluk seviyesinde sandık farmlamaya da el atmışlar, orada da bazı değişiklikler olacakmış.

    En büyük eleştirilerden biri de Tethering sistem ile ilgili, freeplay'e coop olarak giren oyuncuları birbirine bağlıyor bu mekanik. Tamamen bağımsız olamıyorsunuz, eğer gruptaki diğer bir oyuncu herhangi bir göreve, mağaraya vs. girdiğinde bu sistem sizi de o oyuncunun yanına gönderiyor ve yapmakta olduğunuz şey yarıda kalıyor. Bu sistemin kaldırılması için ciddi bir baskı var.

    Bir başka eleştiri bombardımanı da freeplay'de harita üzerinde world event noktaları gözükmediğinden world event'e denk gelebilmek için haritada boş boş dolanmak zorunda kalıyor oyuncular. Bu da çok sıkıcı bir durum olduğu için sistemin değiştirilmesi isteniyor, ancak bununla alakalı hala değişiklik bilgisi yok.

    Ölümcül sıkıntılardan biri de Stronghold'lara girip ilk sandık açıldıktan sonra ayrılan insanlar yüzünden görevi tamamlayamamak. Amaç iyi bir loot düşürmek olduğu için bazı insanların kafası çakallığa gidiyor hali ile, boss'a kadar uğraşıp zaman kaybetmek yerine ilk sandığı açıp çıkma işlemi daha pratik durduğu için böyle bir farm yolu uygulayanlar var. Ancak bu da oyun zevkini öldüren bir durum, o yüzden görevden düşen eşyaları görev tamamlanmadan almayı engellemesi gerekiyor yapımcının.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mkmdesign

    Anthem Day One Update Details:

    High level fixes

    Improved loading times

    Fixed many infinite loading screens

    Fixed multiple challenges not tracking properly

    A number of issues have been fixed that were causing players to disconnect or crash

    Weapons and gear now have numbers present for modifiers

    General Fixes and Improvements

    Loot Reveal and Expedition Summary now correctly play during the end of expedition screen.

    The gather party mechanic has been made more lenient in a number of situations

    At the end of expedition screen players will no longer get stuck on "Recording Victories" or "Skipping All".

    Game no longer hangs in Javelin menu when unlocking the second, third or fourth javelin

    During the mission “What Freelancers Do” dying after killing Junkmaw & freeing Arcanists leaves you unable to progress, this has been fixed

    Challenges now unlock for players at the correct levels

    Fixed some camera issues during cutscenes

    Legendary Contracts can now be accepted from the Social Hub contract board

    Some enemies have had their shield values decreased

    Loot now properly drops for players who are downed

    The texture quality on the NPC Prospero has been improved

    Final boss of strongholds now drop loot instead of only being shown on the end of expedition screen

    Fixed the time outs on echoes and relics to prevent griefing and to handle disconnections properly

    Players can no longer fall through the floor during the 3rd trial in the Fortress of Dawn

    Completing the tutorial expedition will now show the correct Ranger appearance

    After disconnecting, rejoining an expedition will now place you back into a squad if you were in one previously

    Corrected an issue where players could not interact with each other in the launch bay in certain circumstances

    Corrected an issue during the Mission "Bad Deal" where outlaws won't spawn, blocking progress

    The start of expedition screen has been improved

    Addressed a variety of situations where killing enemies does not properly progress world events

    Opening a chest now increments Tomb of the Legionnaire progress for all squad members present

    Scar snipers can no longer shoot through Storm Shield

    Corrected an issue where players would get stuck on the end of expedition screen in some situations

    Players will no longer get disconnected if joining the "Finding Old Friends" mission while the cinematic is playing

    Addressed a number of situations where players can get stuck on the environment in the launch bay

    Increased the damage of the electric status effect

    Corrected an issue where the Shield of Dawn could be crafted with less materials then intended in some situations

    The Platinum Mission feat now grants completion as intended

    Status effects can more reliably be applied to Titans

    Strongholds

    Fixed an issue that would cause a Stronghold server crash after defeating the last boss

    Temple of Scar - Players can no longer get stuck in the mined tunnel in the explosives room

    Temple of Scar - Players can no longer be blocked from entering the explosives room due to fog wall

    Fixed Tyrant Mine so people that join the stronghold in-progress do not end up locked away from their team

    Adjusted lighting in Tyrant Mine underwater section to make it easier to navigate to the exit

    The Swarm Tyrant will no longer get stuck in the side cave entrances in some situations

    Corrected an issue where players would spawn into different areas of the Tyrant Mine in certain situations

    Gear and Weapons

    After having 1st pilot unlock suit after tutorials, creating a new pilot and going to forge no longer causes load screen hang

    Ice damage bonuses are now correctly applied on ice gear

    Suit-wide bonuses from inscription are now functioning properly

    Players can no longer salvage equipped items

    Javelin specific gear and/or weapons are no longer able to be used on javelins they aren't intended for

    Corrected an issue where in some circumstances Masterwork Components do not have any inscriptions

    The Endless Siege Masterwork Autocannon no longer displays a damage increase of 0% in its tooltip

    Javelins

    The Colossus javelin is now able to activate its shield more quickly after using an ability or firing a weapon

    The Storm javelin now reacts to getting hit when its shields are up

    Fixed an exploit that allowed the Storm's ultimate attack to be used more times than intended

    The Colossus javelin can now shield and revive at the same time

    Interceptor Combo Aura has been increased in power and now has a damage over time component

    Crafting

    Non-Masterwork materials purchased from the crafting store now show as their proper rarity instead of incorrectly showing as Masterwork

    Controls

    Additional Mouse and Keyboard control improvements have been made

    UI

    Some conversations were not popping up the reputation points post conversation completion, this has been fixed

    The squad screen now displays the correct information for each player

    Fixed a number of issues where subtitles will no longer get stuck on the screen after dialogue has finished as often

    Settings should no longer reset upon exiting and restarting the game on Xbox One

    Motion blur can now correctly be turned off

    The Electric Status Effect now shows scaled damage properly

    An option has been added to hide the Squad Member HUD

    The edge of the compass will now pulse to indicate enemy locations

    A notification has been added in Fort Tarsis if a player's vault is at the cap of 250 items

    On the "Repair the Strider" step of "A Cry for Help" the search radar has been adjusted to correctly lead the player to all 4 tools

    Primer and Detonator icons have been added to all Interceptor gear

    Corrected a user interface issue where a player’s ultimate would show as available when it isn't
    bu nasıl patch bildiğin oyunu yeniden yapmışlar galiba




  • İlk gün yamasının büyük bölümü bağlantı, server, yükleme ekranı ve çeşitli hataları giderme üzerine olmuş.

    En dikkat çekici değişiklikler,

    Boss'lar öldükten sonra anlık olarak düşen loot'ları göremiyorduk, görev bitiş ekranında karşımıza geliyordu. Artık boss öldükten sonra loot'lar direk düşüyor ve topluyorsunuz.

    Colossus'un en büyük sıkıntısıydı kalkanı efektif olarak kullanamamak, şimdi birini yerden kaldırırken artık kalkan kullanılabilir olacak.

    Legendary contract görevleri artık sosyal alandan da alınabiliyor olacak, diğer türlü uğraştırıcı oluyordu.

    Interceptor'ın aura kombosu çok zayıf kalıyordu diğerlerine göre, gücünü arttırmışlar.

    Titanlar elementlerden çok az etkileniyordu, artık daha etkili olacak.

    Elektrik hasarı da yine çok etkisiz olan elementlerden biriydi, bunun da vurduğu hasar arttırılmış.

    Bazı düşmanlar için nerf gelmiş, kalkan seviyeleri düşürülmüş bir de aynı anda hem sniper kullanıp hem de kalkan açan bir manyak vardı, artık ateş ederken kalkan açamayacak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi melkor23 -- 19 Şubat 2019; 11:48:7 >




  • melkor23 kullanıcısına yanıt
    Bu saydıklarının çoğunu yaşamış biri olarak ben de düzelene kadar bıraktım zaten oyunu. Origin premier almıştım zaten. Üyelik bitince de hiç bakmayacağım bir oyun benim için.
  • Dost Kayaoğlu'nun dün oyuna giriş aşaması,bekleme süresi,kullanıcı dostu olmayan arayüzü, ve görev buglarıyla gerçekten oynanacak gibi değil.

    Çok sağlam bir güncelleme ile anca kendine gelir oyun.
  • Başka bir kötü inceleme daha geldi. Oyun gömüldükçe gömülüyor.

    Gadgets 360 : 10/5
    https://gadgets.ndtv.com/games/reviews/anthem-review-xbox-one-x-pc-1995697

    Güncelleme :

    Bu sefer ki inceleme bizim Türk oyun basınından.

    Leadergamer : 5/3
    https://leadergamer.com.tr/anthem-inceleme/

    ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kennnn -- 19 Şubat 2019; 15:29:34 >




  • mkmdesign kullanıcısına yanıt
    Bu nasıl bir güncelleme o zaman en az 20gb güncellemeye hazır olmalıyız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.