Bildirim
D Segment Araçlara Dair
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
bu boyut işi nereye kadar gidecek ben de merak ediyorum. Yeni nesil C sınıfı sedanlar, bir önceki nesil D sınıfıyla hemen hemen aynı boyutta. Aynı şey E-D sınıflarında da var. -
D segment evet boyutları itibari ile şehir içi kullanımda b-c sınıfı kadar pratik olmasa da eziyet falan da değil açıkçası. Park işinin segmentle çok alakası yok bence en fazla dar boşluklara değilde biraz daha geniş aralıklar aramak zorunda kalınabilir o kadar, bu segment araba kullanan biri zaten park edemeyecekse tercih etmesin bu sınıfı. Sürekli uzun yola çıkan veya arabaya iki kişiden daha fazla kişi biniyorsa sürekli rahatlık vs. açısında daha iyi oluyor. Fakat dediğiniz gibi sürekli şehir içinde tek kişi kullanıyorsa bu gereklilik değilde zevkten veya istekten dolayı oluyor buda bir tercih. -
Bu konuda mondeo tam rezalet. Dış boyutlarına bakıyorsun devasa, iç mekana bakıyorsun sınıf standartında, bagaja bakıyorsun rezalet. Kendisinden 15 - 20cm kısa araçlarla neredeyse aynı iç mekan, daha küçük bagaj.
Sedanlarda bagaja bakıyorsun, hacim olarak devasa, ama kullanımına bakıyorsun rezalet. 600litre bagaj hacmi diyor ama bebek arabasını zor atıyorsun. Biraz yüksek bir eşya olsa sığdıramıyorsun.
D segmente olan rağbet dünya genelinde azalıyor, suv'lara kayıyor eğilim. Suv'ler d segmente göre çok avantajlı. Daha yüksek, daha kısa, daha kullanışlı. Park etmesi, sürmesi kolay, bagajı kullanışlı, alt sürtme derdi yok, kapı kaldırıma sürtecek derdi daha az. İnmesi, binmesi daha kolay. -
Boyutları fazla ama dönüş çapları da o kadar kötü değil. Bu yüzden büyütüyorlar boyutları sürekli. -
Bence c segmenti bir hb cekirdek aileye yeter.Cogunun israf oldugunu dusunuyorum
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
:))Aynen bir de o var dıştan devasa içten c segment gibi( mondeo,insignia)
Suv da da katılıyorum daha fonksiyoneller kesinlikle
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bianconera -- 25 Mayıs 2017; 18:22:36 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İstanbul a gelde d segment araç kullan bide
Ben kullanacam işte
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: cazador1453
Boyutları fazla ama dönüş çapları da o kadar kötü değil. Bu yüzden büyütüyorlar boyutları sürekli.
Otoparktan çıkarken benim tek seferde çıktığım yerden d ve e segment araçlar genelde bir kere geri yaparak çıkabiliyor. Dönüş çapı iyi olsa bile boyutu kurtarmıyor. Boyut büyüdükçe de park edilebilecek yerler azalıyor. Büyük şehirlerde sıkıntı bence. -
quote:
Orijinalden alıntı: commandx
quote:
Orijinalden alıntı: cazador1453
Boyutları fazla ama dönüş çapları da o kadar kötü değil. Bu yüzden büyütüyorlar boyutları sürekli.
Otoparktan çıkarken benim tek seferde çıktığım yerden d ve e segment araçlar genelde bir kere geri yaparak çıkabiliyor. Dönüş çapı iyi olsa bile boyutu kurtarmıyor. Boyut büyüdükçe de park edilebilecek yerler azalıyor. Büyük şehirlerde sıkıntı bence.
O konuda haklısınız. -
quote:
Orijinalden alıntı: commandx
Bu konuda mondeo tam rezalet. Dış boyutlarına bakıyorsun devasa, iç mekana bakıyorsun sınıf standartında, bagaja bakıyorsun rezalet. Kendisinden 15 - 20cm kısa araçlarla neredeyse aynı iç mekan, daha küçük bagaj.
Sedanlarda bagaja bakıyorsun, hacim olarak devasa, ama kullanımına bakıyorsun rezalet. 600litre bagaj hacmi diyor ama bebek arabasını zor atıyorsun. Biraz yüksek bir eşya olsa sığdıramıyorsun.
D segmente olan rağbet dünya genelinde azalıyor, suv'lara kayıyor eğilim. Suv'ler d segmente göre çok avantajlı. Daha yüksek, daha kısa, daha kullanışlı. Park etmesi, sürmesi kolay, bagajı kullanışlı, alt sürtme derdi yok, kapı kaldırıma sürtecek derdi daha az. İnmesi, binmesi daha kolay.
kesinlikle katılıyorum hocam
Nissan qashqai aracımla şehir içinde ne kadar rahat ediyorsam, bmw 3.20i aracımla o kadar eziyet çekiyorum
yoldaki kasisler dert, çukurlar dert, park ettikten sonra kapıyı açarken yandaki kaldırım dert, önde yüksek araba varsa yolu okumak dert, u dönüşü yaparken dönüş çapı dert, bozuk yollara girmek dert.
suv/crossover araçlar gerçekten çok rahat araçlar. rahatlığına alıştın mı diğer araçlar eziyet geliyor
-
En verimli kasa türü station wagondur arkadaş.
Güzel tasarım
Suv kadar büyük ve kullanışlı bagaj
Sedan kadar iyi yol tutuş
Suvdan daha az yakıt tüketimi
Gibi özelliklere sahip fakat hakettiği değeri görmüyor neyazkki
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Şahsen D segment araçların boyutundan dolayı dezavantajları hiç umrumda değil. Heybetli duruşu her şeye değer -
quote:
Orijinalden alıntı: Efective
D segment evet boyutları itibari ile şehir içi kullanımda b-c sınıfı kadar pratik olmasa da eziyet falan da değil açıkçası. Park işinin segmentle çok alakası yok bence en fazla dar boşluklara değilde biraz daha geniş aralıklar aramak zorunda kalınabilir o kadar, bu segment araba kullanan biri zaten park edemeyecekse tercih etmesin bu sınıfı. Sürekli uzun yola çıkan veya arabaya iki kişiden daha fazla kişi biniyorsa sürekli rahatlık vs. açısında daha iyi oluyor. Fakat dediğiniz gibi sürekli şehir içinde tek kişi kullanıyorsa bu gereklilik değilde zevkten veya istekten dolayı oluyor buda bir tercih.
Dediklerinize katılıyorum hocam.
Benim için D sınıfı kalite ve konfor, büyük motor da sürüş zevki demektir.
E sınıfı araçlara ulaşabilsem onlarla dolaşacağım. Fluence gibi bir kütük sayesinde değil uzun yol, şehiriçindeki bozukluklardan bile tiksinir oldum.
Beceremeyen adamın aracı değil D ve üst segment araçlar. Hatchback araçlara alışanlar için zaten ölüm gibi oluyor bizim segment :) Ben açıkçası şehiriçinde kullanırken zevk alıyorum. Park yeri sıkıntısı dışında bir problemim olmuyor. Dönemediğim yer sayısı çok az. O da nizami park edemeyen embesiller yüzünden.
-
http://www.sekizsilindir.com/2017/01/fiat-egea-dodge-neon.html
okuyun bilgi, fikir edinin. Bu yeni bir konu değil... -
quote:
Orijinalden alıntı: guyverland
http://www.sekizsilindir.com/2017/01/fiat-egea-dodge-neon.html
okuyun bilgi, fikir edinin. Bu yeni bir konu değil...
Abd deki şehir merkezi planlaması cok farklı bizde merkez tıkış tıkış plansz yapılanma var.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Fakat siz global sanayide herhangi bir etkisi olmayan türkiye üzerinden yorumluyorsunuz. Yazıda yeni olmayan bu konuyla ilgili global bir örneklik var. Güvenlik anlayışı ilgisinde ki değişimlerde o sitede başka yazılarda mevcut. -
Benim yorumum şu açıdan da var salt araç boyutu olarak bakmıyorum olaya ; zaten plansız düzensiz şehir merkezi planlamamız var üstelik trafik almış başını gitmiş ve bunlara rağmen sedan cenneti olmamız.Hatta hiç ihtiyacı olmayan yılda 1 sefer tatil dışında tatile çıkmayan dahi alıyor D segmenti.Neyse saygı duymak lazım herne kadar mantıklı gelmese de.. -
Valla benim astra h kasa HB aracım var ve satıp insignia almayı düşünüyorum. İçinin rahatlığı, konforu bence yeterli -
quote:
Orijinalden alıntı: K@sToR
bu boyut işi nereye kadar gidecek ben de merak ediyorum. Yeni nesil C sınıfı sedanlar, bir önceki nesil D sınıfıyla hemen hemen aynı boyutta. Aynı şey E-D sınıflarında da var.
Bu olay özellikle 2000'lerin başında başladı. E36 - E46 kasalar, Vectra B-C kasalar bunun en güzel örnekleri aslında.
Benzer içerikler
- kloroform far temizleme ömrü
- benzinli araçlarda turbo olur mu
- marşpiyel düzeltme
- engelli raporuyla araç alanlar yorumları
- 185 65 r14 ile 175 65 r14 arasındaki fark
- en iyi suv araçlar
- tiggo 9 pro
- 1848 actros l özellikleri
- golf r kaç beygir
- byd suv
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X