Şimdi Ara

Rocket Engine, Android için geliştirdiğim oyun

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
2
Favori
1.721
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar,

    == Güncelleme ==
    Denemek Google Play Store'a bir alpha sürümünü ekledim;
    Download Rocket Engine Alpha
    Vakit bulur da oyun hakkındaki görüşlerinizi paylaşırsanız beni çok mutlu edersiniz :) Teşekkürler
    == Güncelleme ==


    Yaklaşık iki senedir yeni bir oyun üzerinde çalışıyorum. İki sene dediğime bakıp büyük bir şey beklemeyin, haftada 3-4 saat ayırarak, bazen aylarca bakmayarak geçti bu süre :) Artık kısaca görücüye çıkabilir diye düşündüm.

    Hemen mevzuya geçeyim, oyunun şu anki adı Rocket Engine, ancak ileride daha düzgün bir isim uyduracağım. Oyunda iki motoru olan bir gemiyi(?) kontrol ediyorsunuz. Ancak aynı anda, motorlardan en fazla bir tanesini kullanabiliyorsunuz. Bu, gemiyi yönlendirmenizi sağlıyor. Amaç çeşitli engelleri aşarak bölüm sonuna ulaşabilmek.

    İlgilenirseniz, oyunun birkaç dakikalık bir video'sunu YouTube'a attım.
    Aşağıda birkaç ekran görüntüsü/gif de var, özet geç diyecekler için :)

    Oyun videosu;
    https://www.youtube.com/watch?v=hVEDCUxEZSQ

    Kısa bir önizleme;


    Birkaç ekran görüntüsü;
    http://rocketengine.driantgames.com/Screenshots/01.png
    http://rocketengine.driantgames.com/Screenshots/02.png
    http://rocketengine.driantgames.com/Screenshots/03.png
    http://rocketengine.driantgames.com/Screenshots/04.png
    http://rocketengine.driantgames.com/Screenshots/05.png

    Grafiklerin bir kısmı hala placeholder olsa da oyun bittiğinde buna yakın bir görüntü oluşmasını planlıyorum.

    Türkçe dahil birkaç dil desteği olacak, şimdilik Türkçe ve İngilizce hazırlandı.

    Severek eklediğim bir özellik, bölümü bitirdiğiniz zaman, oyunun replay'ini kaydedip istediğiniz zaman tekrar izleyebiliyorsunuz. Bunu kullanıcı inputlarını kaydedip, tekrar aynı input'larla bölümü simüle ederek sağladım.
    http://rocketengine.driantgames.com/Screenshots/06.png

    Oyunu libGDX framework'ü ile hazırladım. Fizik için Box2D kulanıyorum.

    Bitiş tarihi, bu kafa ile gidersem ufukta gözükmüyor. Gelişmeleri ara ara buraya yazmaya çalışacağım.

    Daha önceki bir buçuk oyunu da görmek isterseniz şu başlıklara yönlendireyim;
    Bricknoid: Brick Breaker
    Bricknoid 2: Brick Breaker

    Vakit ayırdığınız için teşekkür ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Driant -- 22 Kasım 2015; 2:13:56 >







  • Elinize sağlık baya güzel görünüyor.
  • Aman hocam daha önceki oyunların gibi beleş verme.
  • Libgdx box2d lights2d ile yapılmış bir şahesere benziyor. Hadi bakalım emeğine değer umarım

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • izledim ve oynamaya değer buldum, ilgi çekici. Tebrikler...
    Güya ben de oyun geliştirmeye çalışıyordum, şimdi yaptıklarımı paylaşmaya utanıyorum. .Fcan da burda, yok tüm şevkimi kırdınız benim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar,

    Yorumlarınız için teşekkür ederim, böyle güzel şeyler duyunca motive oluyorsunuz.

    Enes, hiç şevkin kırılmasın, burada hemen hepimiz amatörüz (direkt mesleği oyun geliştiriciliği olan kaç kişi var aramızda bilmiyorum). İyi kötü bir şeyler ortaya çıkarıyor olmak yeterince eğlenceli olmalı. Ben de 5 sene önceki bir oyunumu paylaşayım madem. Yalnız önceden uyarıyorum, grafikleri aşırı iyi :) Yeşilsin. Kırmızı kovalıyor. Kaç :)

     Rocket Engine, Android için geliştirdiğim oyun

    Herkese iyi bayramlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Driant -- 19 Temmuz 2015; 19:18:29 >




  • Selamlar,

    Oyunun bitmesine daha çok var, ancak iyi kötü oynanabilir bir sürümünü (Android) yükledim.

    Denemek isterseniz alpha sürümünü Google Play'den indirebilirsiniz;
    Rocket Engine Alpha

    Eğer vakit ayırabilirseniz, bulduğunuz hataları, oyun hakkında yorum, önerileri ve eleştirilerinizi benimle paylaşırsanız çok mutlu olurum.

    Teşekkürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Driant -- 22 Kasım 2015; 2:15:29 >
  • Driant D kullanıcısına yanıt
    Kısmetse oynayacağım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ich51 -- 23 Kasım 2015; 23:59:24 >
  • Çok beğendim başta zorlandım ama şuan gayet iyiyim ,özellikle puzzle kısmı çok acayip olmuş.Birde merakımdan soruyorum o en büyük ağırlığı kepçe kavrayabiliyormu? Umarım şansında yaver gider başarılar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kardesim eline saglik gercekten harika gorunuyor. Maşallah ! :) Oyun sonu cikan puan ekrani, kullanici arayuzleri falan cok profesyonelce olmus.Oyunun mantigi desen o da harika. Tebrik ederim. Basarilarinin devamini dilerim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Video'ya baktım, güzel olmuş oyun. Ama atmosferin çok karanlık olması biraz sıkıcı geldi bana. Kişiden kişiye değişir tabii bu.
  • @ich51 @tyurs @Wellenbrecher

    Merhabalar,

    Bir süre atlamışım bu başlığı, geç yanıt veriyorum kusuruma bakmayın.
    Yapıcı yorum ve eleştirileriniz için çok teşekkür ederim. Özellikle karanlık konusunda birkaç farklı kişiden aynı dönüşü aldım, ne yapılabilir bakacağım.

    Son iletimden beri birkaç yeni sürümünü yükledim, yeni bölümler, farklı görevler, ve savegame'ler için cloud sync. ayarladım.

    Rocket Engine (Alpha) download link'i (Google Play Store)

    Birkaç güncel ekran görüntüsü;

    Yeni bölüm seçim ekranı

     Rocket Engine, Android için geliştirdiğim oyun


    Hamster Tekerleği

     Rocket Engine, Android için geliştirdiğim oyun


    Kurye

     Rocket Engine, Android için geliştirdiğim oyun


    Kırın zincirlerinizi :)

     Rocket Engine, Android için geliştirdiğim oyun




    Tekrardan teşekkürler, iyi akşamlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Driant -- 25 Ocak 2016; 20:31:02 >




  • Hangi programlama dilini kullanarak geliştiriyorsunuz acaba ?
  • güzel duruyor hocam
  • Selamlar,

    Oyun motoru değil, ama libgdx framework'ü üzerinde Java ile çalışıyorum.
    2 boyutlu fizik işleyişi için box2d, ışıklandırma için hazır box2d de varken box2dlights kullandım.
    Unique oyuncu Id'si oluşturulması (ve ileride achievement'lar) için Google Play Games Services'ten faydalandım.
    Kişisel oyun kayıtlarının senkronizasyonu (ve ileride eklemek istediğim puan sıralaması, indirilebilir level'lar) gibi şeyler için veritabanı (Ms Sql Server) ve web servisler (Asmx, vakit bulursam WCF'e geçireceğim) bulunuyor. Aradaki etkileşimi ksoap2 kütüphanesi ile gerçekleştirdim.
    Faydalandığım birkaç ıvır zıvır daha var, vakit bulabilirsem ne nedir'i biraz daha derli toplu yazmak istiyorum bir yerlere.

    Çizimleri gerektiği yerde satın aldım (arka plan gibi), kendi çizimim olan yerlerde, vektör grafikleri Inkscape, raster grafikleri de GIMP aracılığıyla hazırlıyorum.

    Teşekkürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Driant -- 28 Ocak 2016; 19:58:46 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Driant

    Selamlar,

    Oyun motoru değil, ama libgdx framework'ü üzerinde Java ile çalışıyorum.
    2 boyutlu fizik işleyişi için box2d, ışıklandırma için hazır box2d de varken box2dlights kullandım.
    Unique oyuncu Id'si oluşturulması (ve ileride achievement'lar) için Google Play Games Services'ten faydalandım.
    Kişisel oyun kayıtlarının senkronizasyonu (ve ileride eklemek istediğim puan sıralaması, indirilebilir level'lar) gibi şeyler için veritabanı (Ms Sql Server) ve web servisler (Asmx, vakit bulursam WCF'e geçireceğim) bulunuyor. Aradaki etkileşimi ksoap2 kütüphanesi ile gerçekleştirdim.
    Faydalandığım birkaç ıvır zıvır daha var, vakit bulabilirsem ne nedir'i biraz daha derli toplu yazmak istiyorum bir yerlere.

    Çizimleri gerektiği yerde satın aldım (arka plan gibi), kendi çizimim olan yerlerde, vektör grafikleri Inkscape, raster grafikleri de GIMP aracılığıyla hazırlıyorum.

    Teşekkürler

    Güzel bir iş çıkarmışsınız gerçekten öyle görünüyor.Artık Türkiyemizin de mobil oyun sektörüne yavaş yavaş girdiğinin somut kanıtı bu.İnsan gururlanıyor.Başarılarınızın devamını dilerim.




  • Oyunu Steam Greenlight'a ekledim, bakalım ne olacak.

    https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=762735769
  • Steam'lık oyun değil ki bu. Tam tabletlere ve flash oyun sitelerine göre. Neden App Store'da veya Google Play'de yayınlamıyorsun?
  • Selam, oyun Google Play Store'da yayımlı, ilk mesajımdan beta sürümüne erişebilirsin. Steam'e gelince; 1-2 sene önce sanırım Greenlight'a üye olmuştum, hazır üyelik varken atayım dedim. Onaylanmayacak olsa bile süreci tecrübe etmiş olmak istedim.
  • Elinize sağlık güzel calişmalar olmuş. Fakat bu oyun biraz zor geldi bana :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.