Şimdi Ara

Rage'in Grafikleri Pc de Çoşacak (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
43
Cevap
0
Favori
3.119
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: POLATAGA

    id Software pc de grafikleri çoşturmuş hakkaten yerinde duramıyo grafikler

    Güzeldi
  • O değil Crysis 2 çıktığında cryengine 3'ü tam kullanmadılar konsollara göre yaptılar diye o kadar çınlatmıştım adamların kullaklarını günahlarını almışım
    Aslında aklıma takılan bir şey daha var bu oyunlar test edilmiyormu piyasaya verilmeden önce yani bu hataların farkında olmaları gerekmiyormuydu




  • biz oyunu bitiricez adamlar yama cıkarıcak
  • Oyunun boyutu baya küçük ondan kötü sanırım texturelar (!)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: POLATAGA

    id Software pc de grafikleri çoşturmuş hakkaten yerinde duramıyo grafikler

    hahaha çok iyiydi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: POLATAGA

    id Software pc de grafikleri çoşturmuş hakkaten yerinde duramıyo grafikler

     Rage'in Grafikleri Pc de Çoşacak  Rage'in Grafikleri Pc de Çoşacak





  • Oyunun finali süper ya bittim yani
  • Şimdilik grafikler , animasyonlar, ışıklandırmalar Doom'dan bile eski gibi geldi bana.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ama=neden

    Şimdilik grafikler , animasyonlar, ışıklandırmalar Doom'dan bile eski gibi geldi bana.

    abarttığını düşündün mü bir an olsun ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: m-99

    quote:

    Orijinalden alıntı: ama=neden

    Şimdilik grafikler , animasyonlar, ışıklandırmalar Doom'dan bile eski gibi geldi bana.

    abarttığını düşündün mü bir an olsun ?

    Düşündüm, ama çok kötü geldi, update iniyor bakalım ne olacak
  • quote:

    Orijinalden alıntı: m-99

    quote:

    Orijinalden alıntı: ama=neden

    Şimdilik grafikler , animasyonlar, ışıklandırmalar Doom'dan bile eski gibi geldi bana.

    abarttığını düşündün mü bir an olsun ?

    Çok da abartı değil aslında, oyundaki çoğu nesnenin kaplamaları 10 sene öncesi gibi
  • Ben Doom'da ne yapacaklar onu çok merak ediyorum.İkisininde geliştirici takımı ayrıydı ancak kullandıkları motor aynıydı.
  • Ben rage ten sonra açıkçası doomdan pek umutlu degilim. Adamlar onuda id5 ile yapacağız demişlerdi. id 5 in durumu ortada. Ümitli olmak içn bu nedenle ben birşey göremiyorum ortada.
  • doom 4 kötü olursa ... carmack ve ekibi
  • Su "mega texture" sacmaligindan derhal vazgecmesi gerek bence Carmack'in. Yoksa Doom 4, 30 GB olur ve texture kalitesi Rage gibi olur, dusuk cozunurluklu bulanik 2003 lerden kalma grafikler gibi... Neymis "mega texture" ile her seyin kaplamasi degisikmis kaplamalar kendini tekrar etmiyormus, dedikleri bu... Keske texture lar kendini tekrar etse ama Quake 1 deki gibi rezalet bulanik detaysiz texture lar olmasa... Mega texture i derhal cope atmalari gerek. Yoksa Unreal Engine 4 cikinca Carmack ve ekibi bu isi birakmak zorunda kalabilir bu arada bence Tim Sweeney>John Carmack



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi trident02 -- 17 Ekim 2011; 6:07:46 >
  • AMD'nin Rage için ekran kartlarına gönderdiği güncelleme de bir işe yaramadı zaten. Hoş olmasaydı daha da berbattı ama çok keyifsiz oldu oynanabilirliği maalesef.
  • oyun o kadar soruna ragmen gayet iyiydi 2 yi sabırsızlıkla bekliyoruz
  • Abicim eşyaların afedersiniz götünün dibine girerseniz tabi kötü görünür texturelar. 1 metre uzaktan bakınca bile öyle kötü görünmüyor. Açık alanlar falan çok güzel görünüyor hatta. Amma abarttınız. Ben de kabul ediyorum texturelar iyi değil ama çok dibine girmedikçe oldukça güzel görünüyor, bunu yapmak da kolay değil o yüzden IDyi tebrik ediyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Metalwrath -- 17 Ekim 2011; 13:56:57 >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.