Donanım Haber

Uygulama ile Aç
Kayıt

Yarbay
02 Kasım 2009
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
6 üye
Görüntülenme (?)
119 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
2 yıl
Emar sonucu yorumlayacak?
Ölüyom mu pıhtı falan var galiba

Sağda periventriküler derin beyaz cevherde yaklaşık 8 mm ve solda 3 mm çapında T2 ve FLAIR sekansta hiperintens nonspesifik sinyal değişiklikleri
mevcuttur (iskemik odak ?). Takibi önerilir.
Sol temporal polde 21x9 mm boyutunda genişlemiş BOS mesafesi mevcuttur.
Her iki serebellar hemisfer, pons ve medulla oblongata homojen sinyal intensitesinde izlenmiştir. IV. ventrikül normal konum ve boyutlardadır. Bazal
sisternalar tabiidir. Her iki internal akustik kanal genişliği ve 7-8. sinir kompleksi normal olarak değerlendirilmiştir.
Bazal ganglionlar ve talamuslar normaldir. Korpus kallozum ve pineal bez tabiidir. III. ve lateral ventriküller normal konum ve boyutlardadır. Kitle etkisi
saptanmamıştır ve orta hat yapıları yerindedir.
Sella genişliği ve hipofiz bez yüksekliği normal olarak değerlendirilmiştir. Kavernöz sinüsler simetrik görünümde ve homojen sinyal intensitesindedir.
Willis poligonu arterlerinde ve dural sinüslerde özellik yoktur.
Her iki bulbus oküli, oküler kaslar, optik sinir ve retrobulber yağ dokusu normal olarak görüntülenmiştir.
Mastoid sellüllerin ve paranazal sinüslerin aerasyonu tabiidir.
Her iki orta konka lameller bölümü pnömatizedir. Sol alt konka hipertrofiktir.
Kemik yapıda patoloji saptanmamıştır.
2 yıl
Yurtiçi kargo elektronik aleti şubeden alamiyorsunuz dedi?
Beyler selam telefon siparişi vermiştim dağıtım yerine ulaşmış p.tesiye kalmasın diye gelip ben alayım dedim arayıp veremiyoruz öyle adrese teslimat olması gerekiyor dedi ne alaka dedim? Güvenlik sebebi bla bla geveledi böyle bir şey mi var? Anlamadım
2 yıl
20 yaş dişimi çektirdim ama?
Beyler dün 20 yaş dişimi çektirdim normal çekim oldu ucu çıkmıştı. Ama dişim çekildiğinden beri boğazımda yanma vs var. Acaba iltihaplı diş mi çekti bu herif ? İltihaplı diş uyuşmazmis sanırım ama benim öyle bir derdim de olmadı çekerken hiç acı bile çekmedim nerdeyse. Yoksa grip olucam da denk mi geldi acaba anlamadım.
2 yıl
Beyler kuşun cinsini bulamadım yardım
Babam yakalamış çözemedim ne olduğunu





2 yıl
Acıkınca kötü hissetme ?
Merhaba arkadaşlar belki fikri veya bilgisi olan vardır çok az aciksam bile, vücudum uyuşuyor ve karincalisiyor ruhum çekilir gibi oluyor. Kan şekerime bakıyorum o an 140-150 vs çıkıyor kan sekerinden değil gibi görünüyor durum. Bunun başka ne etkeni olabilir fikri olan var mı acaba ?
2 yıl
Acıkınca kötü hissetme ?
Merhaba arkadaşlar belki fikri veya bilgisi olan vardır aciktigim zamanlar çok az aciksam bile, vücudum uyuşuyor ve karincalisiyor ruhum çekilir gibi oluyor. Kan şekerime bakıyorum o an 140-150 vs çıkıyor kan sekerinden değil gibi görünüyor durum. Bunun başka ne etkeni olabilir fikri olan var mı acaba ?
3 yıl
Intel grafik ayarları kayboldu
Merhaba arkadaşlar. Sağ tık yaptığımız zaman intel grafik ayarları menüsü gitti. Nasıl geri getirebilirim bunu ?

Kurduğum güncelleme bu. Aygıt yöneticisinde ekran kartı kurulu gözüküyor
https://downloadcenter.intel.com/download/28567
3 yıl
Beyler kız arkadaşım buluşmak istemiyor ?
Merhaba arkadaşlar. Kısaca hemen bir özet geçeyim. Kız arkadaşım bu p.tesi yaz okuluna başlayacak. 25 ağustosa kadar yok. Bizde sözde bu geçtiğimiz salı buluşcaktık yani 4-5 gün önce işte.
Geçen pazar durduk yere dediki bişi dicem sana . Buyur söyle dedim. Bu salı bulusmasak olur mu ? Niye dedim. Zaten yaz okulu var diye stresliyim yine şehir dışına gidicem diye bı ton uğraş vs vs saydı. Seninle buluşup vedalaşmak istemiyorum daha kötü oluyorum dedi. İyi peki dedim sustum. Sonra saçma bı sebepten kavga ettik daha sonra buluşalım dedim bu böyle olmaz oturalım konuşalım kendimizi yenileyelim dedim. En az 100 kere teklif etmisimdir daha düne kadar pazardan ibaret yok kabul etmiyor. Hani düşmanım olsa bile çıkar gelir kabul ederdi. Bak diyorum 60 gün gorusemicez az bı zaman değil git akşamında üzülüyor musun ağlıyor musun napiyosan yap yokluğuma alışcaksin yine zaten diyorum. Acı yerini yine özleme bırakır diyorum. Yok kabul etmiyor arkadaşlar ne dediysem.

Ben de evham yapıyorum şimdi acaba bişi mi saklıyor falan diye yoksa gerçekten kötü hissettiği için mi buluşmak istemiyor ? Fikrinizi almak istedim.
3 yıl
Garip bir sorun ?
Edit..
4 yıl
Usb'den format atmaya calisirken karsima cikan sorun
Merhaba arkadaslar evdeki laptop bozuldugundan dolayi cok eski masaustume format atayim idare edeyim biraz dedim. Rufus ile usb'ye yazdirdim ama şôyle bir hata aliyorum. Daha once 2-3 defa usb ile format attigimda bu sorun cikmamisti. Fikri olan var mi ?


DH Mobil uygulaması ile devam edin.
Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin.
Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.