Donanım Haber

Uygulama ile Aç
Kayıt

Yüzbaşı
28 Aralık 2001
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme (?)
11 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
7 yıl
300 watt power ile 7870 çalıştırıyorum. İlerde problem olabilir mi?
fujitsu bilgisayarım var.4570 işlemci 2 tb harddisk falan ama 300 watt powerı var(oda fujitsu). çalıştırmaz dediler ama 300 wattlık power ile 7870i çalıştırdım ve problemsiz oyunları oynuyorum. sadece ekran kartını overclok yaptım mı ekran kartı cevap vermedi olayı oluyor, oda normal sanırım.
şimdi sorum şu: bu şekilde bilgisayarı çalıştırmam herhangi bir problem çıkartır mı? sonuçta kasam yansın istemiyorum:) birde powerın zorlandığını anlama gibi bir imkanım var mı?

powerı değiştiremiyorum çünkü gene fujitsu almam gerekiyor 500 wattı 600 tl:)(değişik bir kart, powerdan sadece anakarta kablo gidiyor. anakart üstünden diğer power çıkışları oluyor. powerdan ve anakart üstünde sadece 16 pin ve 8 pin giriş var.böyle bir power ilk defa görüyorum, hiç bir yerde de bulamadım.)
7 yıl
FUJİTSU BİLGİSAYAR POWER ÇIKIŞI
Arkadaşlar merhaba,
Fujitsu bilgisayarım var. ancak power çıkışları çok enteresan. sadece anakart'da 8 pinlik bir çıkışı var ve diğer bütün bileğenler powerlarını bu kabloadan alıyorlar. başka bir power takmak istediğimde bu 8 pinli anakart girişi uymuyor. bu konu hakkında bilgisi olan var mı? üstünde 300 wattlık power var sanırım 7870 ekran kartı çalıştıramam. powerını değiştirmek istiyorum ama bu seferde anakart ile uyum sağlamıyor.
10 yıl
6750'yi 350 watt everest power ile çalıştırıyorum. Problem olurmu
ati 6750 ekran kartı aldım.Everest 450w power ile çalışmaz dediler(80 tllik kasa). Problemsiz çalışıyor gibi ama performans düşüklüğü power yüzünden yapar mı? Kapanma kitlenme falan yapmıyor. Hatta atinin kendi programı ile overcloğu fullüyorum problemsiz çalışıyor(performansı problem saymazsak). Sorum şu: Aşağıdaki linkteki kasayı alsam performans artışı yaşarmıyım(powerdan ötürü) yoksa çalışıyorsa power yetiyordur birşey yapmama gerek yok mudur? Yada bu power ile 6850'yide çalıştırabileceğimi nerden anlarım?
12 yıl
audiodg.exe işlemciyi sömürme problemi
windows7de bu dosya filmizlerken yada oyun oynarken bilgisayarın ortalama 1 dkda 10 snye falan kitlenmesine sebep oluyor sonra düzeliyor.winxpde böle bi problemim yoktu.en son driverıda denedim.internettde çözüm olarak yazılanlarıda yaptım(efektleri iptal et.microfonu devre dışı bırak.ses kalitesini düşür gibi)genede olmadı.ses kartı realtek hd audio .notebukun kendi sitesindeki driverıda denedim genede olmadı.çözebilen varmı_?
16 yıl
QAKE 4 ü internet açık iken açınca şifre hatası veriyor
interneti kapatıp açınca seriali kabul ediyor.daha sonra interneti açık iken oyunu açınca serial geçersiz diyor(single player oynasana bile).bunu nasıl çözdüğünüzü söylerseniz sevinirim(ben oyunu internetden indirdim)
16 yıl
sublication ne demek
sami yusufun yeni kasetinin adı buymuş sanırım.manasını aradım sözlüklerden bulamadım.bilen varmı
16 yıl
lineage oynamak istiyorum.yardım edermisiniz
oyunwww.lineage2.com dan indirdim(full clientida, betayıda). ve update yaptım(yani oyunu çaşlıştırdım o kendini otomatik update etti.1 saat falansürdü).şimdi ne yapmam gerekiyor .yardımcı olursanız sevinirim.
17 yıl
solops2.com karın ağrısının winrar şifresini bilen varmı
ya mortalcomtaı bide tekkeni indirdim.ikisinin isminin yanında bu web adresi var ve winrar şifresi soruyor.bilen varmı arkadaşlar ben bulamadım bi türlü.tşk.
17 yıl
arşiv yapalım.olmazsa olmazlar lütfen
ya şöyle sağlam bi arşiv yapsak.herkes arşivde olmazsa olmazını söylese ve böylece en iyi arşiv listelerinden birine ulaşsak.aynı filmleri yazmak fena olmaz.mesela benim aklıma gelenler
godfather
Brevaheart
Toystroy
incredible family
terminal
shrek
last samurai
titanic
oceans eleven
kan sporu
matrix:D
17 yıl
low level format faydalımı
ve ne işe yarıyor.mesela harddisklerden birine low level format attım.5 cluster da bad sector buldu.şimdi bunlar düzeldimi yoksa ne?ve şimdi ne yapmam lazım(garantisi var hardsikin)
DH Mobil uygulaması ile devam edin.
Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin.
Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.