Donanım Haber

Uygulama ile Aç Kapat butonu
Kayıt
Arama butonu

Binbaşı
04 Kasım 2008
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
5 üye
361852 Gün Cezalı
357325 gün 7 s. 39 dk.
Gönderiler Hakkında
12 yıl
45 lira için kör ve felçli adam hapse atıldı.
13 yıl
Erken sevk alanlar
4 Aralık 2009 Tarihinde erken sevk dilekçesi verdim
Ağustos dönemimi Mayısa almak için
Bugün aradım Halıcıoğlu Askerlik Şubesini belli olup olmadığını Mayıst belli olur dedi
Böyle iş olurmu Mayısta gideceksem son anda mı haber verilecek ?
13 yıl
Turbocu Volkan.
13 yıl
selam
nasılsınız arkadaşlar
13 yıl
Samsung 3500 titreşim kapatma
Hatun telefonu yeni almış ve bir sorunu var. Titreşim kapanmıyor mu bu telefonda?
13 yıl
c.s 1.6 awp sorunu
arkadaşlar awp'nin hedefi gözükmüyor bana yardım eder misiniz?
13 yıl
x
Deneme
forumun yarısı yok
13 yıl
Bu soru hakkında bi bilginiz varmı?
komşunun oğlu sordu ben pek anlamam ama yardım etmek istiyorum,
ciddi cevap verecekler yazsın konuya.
soruyu aynen aktarıyorum;

"a" yarıçaplı bir kürenin içine yerleştirilen silindirin merkez küreninde merkeziydi peki bana "a" yarı çaplı bir küre içine yerleştirilen bir dik koninin merkezi kürenin merkezine ne kadar uzaktır ? (yani kürenin merkezi dik koninin yüksekliğini nasıl böler?
13 yıl
Bu soru hakkında bi bilginiz varmı?
komşunun oğlu sordu ben pek anlamam ama yardım etmek istiyorum,
soruyu aynen aktarıyorum;

"a" yarıçaplı bir kürenin içine yerleştirilen silindirin merkez küreninde merkeziydi peki bana "a" yarı çaplı bir küre içine yerleştirilen bir dik koninin merkezi kürenin merkezine ne kadar uzaktır ? (yani kürenin merkezi dik koninin yüksekliğini nasıl böler?
13 yıl
Acil bakarmısınız
Erken sevk dilekçesi için şubeye gittim işlemleri yaptım bir kağıt verdiler bunu fakslamam lazım
Ankara Milli savunma bakanlığı asker alma dairesi faks numarası lazım nerden bulabilirim?
DH Mobil uygulaması ile devam edin.
DH Uygulaması
Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin.
DH App Store Uygulaması DH Google Play Store Uygulaması
Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.
DH Mobil Uygulaması
Yeni bir sürüme kadar uyarıyı gizle