Donanım Haber

Uygulama ile Aç
Kayıt

Onbaşı
25 Mayıs 2005
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
6 üye
Görüntülenme (?)
41 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
4 yıl
Kancalı diş protezi fırsatı (istanbul çapa diş)
Merhaba arkadaşlar 
İstanbul Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesinde öğrenciyim. 
Takma diş yaptırmak isteyen birine ihtiyacım var okuldaki stajım için. 
Bulacağım hastanın ağzında bir takım kendı veya sabıt protezli dişleriyle birlikte kancalı takıp çıkabilir protez kullanıyor olması veya ağzında çok sayıda eksik dişlerinin var olması gerekıyor. etrafınızda bu kriterlerde olan anneanne dede birileri varsa benimle iletişime geçerseniz memnun olurum, detayları konuşuruz. 
Öncelikle başımızdaki değerli asistanlarımız süreç boyunca bizi denetliyor ve zor durumlarda devreye giriyorlar yani yaptığımız iş gerçekten kaliteli ilerliyor. 
Her şey tamamlanınca son denetimi yine çok değerli profersörlerimiz yapıyor ve kötü bir işe onay vermiyorlar emin olun.Kısacası yapılan işin hastayı memnun etmeme ihtimali yok.Şartlar da böyle. 
Fakültemizin yeri Fatih, Çapa .5 e yakın seans hastayla görüşmemiz gerekiyor bu sebepten uzaklığı da göz önünde bulundurmanızı tavsiye ederim, teşekkürler şimdiden.
4 yıl
Kancalı diş protezi fırsatı (istanbul çapa diş)
Merhaba arkadaşlar 
İstanbul Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesinde öğrenciyim. 
Takma diş yaptırmak isteyen birine ihtiyacım var okuldaki stajım için. 
Bulacağım hastanın ağzında bir takım kendı veya sabıt protezli dişleriyle birlikte kancalı takıp çıkabilir protez kullanıyor olması veya ağzında çok sayıda eksik dişlerinin var olması gerekıyor. etrafınızda bu kriterlerde olan anneanne dede birileri varsa benimle iletişime geçerseniz memnun olurum, detayları konuşuruz. 
Öncelikle başımızdaki değerli asistanlarımız süreç boyunca bizi denetliyor ve zor durumlarda devreye giriyorlar yani yaptığımız iş gerçekten kaliteli ilerliyor. 
Her şey tamamlanınca son denetimi yine çok değerli profersörlerimiz yapıyor ve kötü bir işe onay vermiyorlar emin olun.Kısacası yapılan işin hastayı memnun etmeme ihtimali yok.Şartlar da böyle. 
Fakültemizin yeri Fatih, Çapa .5 e yakın seans hastayla görüşmemiz gerekiyor bu sebepten uzaklığı da göz önünde bulundurmanızı tavsiye ederim, teşekkürler şimdiden.
5 yıl
Çapa dişte diş protezi
-------------- İSTANBUL---------ÇAPA-------------
Merhaba arkadaşlar
İstanbul Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesinde öğrenciyim.
Takma diş yaptırmak isteyen birine ihtiyacım var okuldaki stajım için.
Bulacağım hastanın ağzında hiç diş olmaması gerekiyor.
Protez kullanıyor olup total proteze(üst ve alt takma damak diş) geçiş yapacak biri olur, protezi olup bazı nedenlerden yeniletmek isteyen biri olur etrafınızda bu kriterlerde olan anneanne dede birileri varsa benimle iletişime geçerseniz memnun olurum, detayları konuşuruz.
Öncelikle başımızdaki değerli asistanlarımız süreç boyunca bizi denetliyor ve zor durumlarda devreye giriyorlar yani yaptığımız iş gerçekten kaliteli ilerliyor.
Her şey tamamlanınca son denetimi yine çok değerli profersörlerimiz yapıyor ve kötü bir işe onay vermiyorlar emin olun.Kısacası yapılan işin hastayı memnun etmeme ihtimali yok.Şartlar da böyle.
Fakültemizin yeri Fatih, Çapa .5 e yakın seans hastayla görüşmemiz gerekiyor bu sebepten uzaklığı da göz önünde bulundurmanızı tavsiye ederim, teşekkürler şimdiden.

İlgilenen pm atabilir.
6 yıl
Redbull dota 2 turnuvası 1. takım 20.000 tl ödüllü
8 yıl
silinebilir
Silinir
8 yıl
apartmanda ortak uydu var komşuya müdahale edilebilir mi?
Merhaba başlıkta da söylediğim gibi apartmanda tek uydu kullanıyoruz, üst komşu bazen sınav dönemlerinde acımasızca sesi açıyor, aramız açık zaten komşuyla gitsek konuşsak rahatsızlığımızdan daha keyif alacak biri kendileri. Uydudan bize gelen kablo ile onun yayınını bozabilir miyim bir şekilde? Çatıya çıkma ihtimali yok gibi.
DH Mobil uygulaması ile devam edin.
Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin.
Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.