MİNİ SÜRÜM

Donanım Haber

Uygulama ile Aç
Kayıt

Binbaşı
18 Ağustos 2008
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
9 üye
Görüntülenme (?)
35 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
5 yıl
3ds dijital oyunlar hesaba mı?
Arkadaşlar Gg'den new 3ds sattım. Ama eshoptan 80 eur.luk oyun almıştım. Makineyi resetleyip satacağım için, oyunların makineye mi hesaba mı eklendiğini ögrenmek istedim. Eskiden makineye yüklüyormuş. Ileride yeni bir 3ds aldığımda oyunları hesabımdan indirebilir miyim tekrar?
İnternetten hesabıma girdiğimde, alışveriş tarihcesi kısminda oyunlarımı görüyorum.
Sabaha kadar acil cevap bekliyorum. Teşekkürler şimdiden
5 yıl
Ekran kartı tavsiyesi


Arkadaşlar sistemim yukarıdaki gibi. Artı olarak windows 7 Ultimate kullanıyorum.
800 TL'ye kadar bir ekran kartı almak istiyorum. Ama son çıkan oyunları da oynamak istiyorum (uzun bir süre). mesela Battlefield 1..
Nvisdia serisinden hangisini önerirsiniz?
Ve ucuza bulabilme durumu nedir?
Şimdiden herkese teşekkürler.
7 yıl
İki soru!
1) Transmog nedir? Legendary'lerde new transmog yazıyor..
2) Elemantal dmg nedir? Nerden anlaşılır, yani nerde yazar oyunda??
Şimdiden teşekkürler!
7 yıl
İki soru!
1) Transmog nedir? Legendary'lerde new transmog yazıyor..
2) Elemantal dmg nedir? Nerden anlaşılır, yani nerde yazar oyunda??
Şimdiden teşekkürler!
7 yıl
EN İYİ POP-OUT'A SAHİP FİLMLER??
3-D tutkunları.. Seyrettiğiniz en iyi pop-out'a sahip 3/D filmleri paylaşır mısınız?
Herkes yararlansın...
8 yıl
AH'ye Giremiyorum
Az önce oyundayken 1-2 kez AH'ye baktım, hemen, limitiniz doldu gibi bişey dedi..
Şimdi giremiyorum. Yeni mi çıktı bu yaa
8 yıl
Diablo 3 1 yaşında!
Oyunumuz 1 yaşına bastı.. Blizz amca da MF ve Exp hediye etmiş! Yaşasın
8 yıl
Bu Haftasonu Samsung/LG alıcam, sizce hangisi?
Arkadaşlar ne zamandır, bütün donanımhaber'i hatmettim, artıları eksileriyle 2 televizyon arasında hala kararsızım?
Bana bir yön verin de kararıma yardımcı olun..
Alacağım tv 46/47 inch... 3D..
8 yıl
En iyi 3D Film Hangisi sizce?
Arkadaşlar, izlediğiniz en iyi 3D film hangisi?
Tavsiyelere göre 3D Bluray koleksiyonu yapmayı düşünüyorum da...

OLANLAR:
AVATAR
PROMETHEUS
SILENT HILL
PI'S LIFE
MIB 3
8 yıl
İphone'da gönderdiğim mesajlar kendime de geliyor!!
Arkadaşlar, eşimde ve bende 3GS var. Ona mesaj gönderiyorum, aynısı bana da geliyor? Nedendir?
İnterneti araştırıyorum, bulamadım 1 saattir. Uyuz olmaya başladım..
DH Mobil uygulaması ile devam edin.
Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin.
Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.