MİNİ SÜRÜM

Donanım Haber

Uygulama ile Aç
Kayıt
A

Binbaşı
02 Nisan 2008
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
19 üye
Görüntülenme (?)
91 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
A
5 gün
Whatsapp Dışa Aktarma Sorunu

Merhaba arkadaşlar. Bir konuşmamı dışarı aktarmak istiyorum fakat medya ile yaptığımda belli bi tarihten sonrasını ve medyanın bir kısmını aktarıyor. medyasız yaptığımda bile konuşmanın başından yedekleme yapmıyor. Bu sorun nasıl çözülebilir? Tamamını bir türlü dışarı aktaramıyorum...

A
4 hafta
EN UYGUN F/P Ansys, SolidWorks Pc Tavsiyesi

Arkadaşlar en uygun fiyata gördüğünüz, çift haneye çıkmayan fiyatlarda bu programları çalıştırabilecek bi pc tavsiyesi rica ediyorum. Sistem gereksinimlerinde en az 8gb ram isteniliyor, yeterli olur mu emin olamadım ama

A
2 ay
lmgrd.exe silmek

arkadaşlar çalışıyor gözüktüğü için silemiyorum. görev yöneticisinde de bulamadım. nasıl kaldırabilirim bunu ben?

A
2 ay
Yasak saatleri içinde Havaalanından yolcu almak ve sokağa çıkma yasağı

Arkadaşlar selam. Arkadaşım akşam uçağıyla Sabiha Gökçen'e iniş yapacak ve onu İzmit'e bırakmam gerekecek. Yasak saatleri içerisinde havaalanına gidip, İzmit'e bırakabilmek için bir belge mi almam lazım ya da bunun için nasıl bi imkan var çözülebilecek?

A
5 ay
Catia P3 V5-6R2017 Crack sorunu

Arkadaşlar bu programı kurdum fakat crack işlemini windows 10'un 2004 sürümünden kaynaklı bi sorunla yapamıyorum. Önceki sürüm Win10-1909'a geri dönüş olarak gösteriliyor tek çare olarak. Buna gerek kalmadan bu sorunu çözebilen aranızda oldu mu acaba? Ya da en kötü 1909 sürümüne nasıl döndürebiliriz tekrar bilgisi olanlar lütfen yardımcı olabilir mi? Bu şekilde ne yazık ki aktif bi buton yok döndüremiyorum.


https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/cb/02/c8/cb02c8399693372f1a662ea3ec6925aa.png&t=0&width=480&text=1
A
5 ay
Windows 10 - 1909 Sürümüne Geri Döndürmek

Arkadaşlar benim şu an win10 güncel 2004 sürümünde fakat bu sürümle beraber çizim programım catia'nın crack işlemini yapamıyorum. Tek çözüm önerisi olarak da eski win10 sürümüne geri döndürülmesi gibi duruyor şu aşamada. Görseldeki şekilde geri döndürülme mümkün diye okudum fakat bende aktif değil buton :/. Bilenlerin yardım etmesini rica ediyorum.



https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/b4/54/7e/b4547edb637f784adfc3e0aa7d0345c8.png&t=0&width=480&text=1
A
6 ay
Huawei Watch GT Pro 2 vs OPPO Watch 46 mm

Arkadaşlar normalde gt2 pro'yu gözüme kestirmiştim bugün almayı düşünüyordum hatta ama şimdi oppo'yu ve yapabildiklerini görünce aklım karışmadı değil. Oppo'nun en büyük avantajı wear OS sanırım. Birçok şeyde Huawei'nin önüne geçiyor gibi. Huawei daha çok tasarımsal olarak öne çıkıyor. Çok kararsız kaldım. Sizin fikirlerini neler? Hangi ürünü ne için tercih ederdiniz acaba? Huawei'de asistan, mesaja cevap verme gibi gibi bir çok özellik yok. Oksijen ölçme var ama çok kullanılan özellikler de değil şahsen. Oppo'da full fonksiyon 36 saat gittiğini, kıstıkça 14 güne kadar dayandığından bahsedilmiş bu noktada ne kadarlık bi kısmadan bahsediliyor bilmiyorum ama ana birkaç fonskiyonun uyku takibi gibi birkaç özellik açık olsa bariz fark olur mu aralarında şarj götürme açısından bilmiyorum.

A
6 ay
Tarihinin ne kadar geçtiğini bilmediğim çayı içersem problem olur mu?

Evet başlık açık beyler. Evde içecek bir şey yok ben de Lipton'un Yaban Mersini sallama çayını buldum. İşin doğrusu tadını da çok merak ettim. Ama şöyle bir sıkıntı var tekli pakette son tüketim tarihi yazmıyor, kutusunda yazıyordu muhtemelen ama kutusu falan yok. Satışına baktım üretimi durmuş bir ürün zannedersem... Ekşi'de de bu çayla ilgili son gönderim 2014 yılında yapılmış. Temizinden belki de 4-5 senesi vardır bu çayın. Genelde de 2 yıllık raf ömürleri oluyor, yani en rahatından 3 senesi vardır stt'nin bitmesine... Ne dersiniz beyler içilir mi? İçenler oldu mu böyle 3-4 senelik geçmiş çayları, bok yoluna gitmeyelim şimdi?

https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/b3/ae/c1/b3aec1a3f74a9517cfb41dd28567e307.jpeg&t=0&width=480&text=1
A
7 ay
Babama Pc Tavsiyesi acil
Merhaba arkadaşlar. Babamın 10 senedir kullandığı Sony Vaio pc'ei artık ömrünü yitirmiş durumda. Kullandığı programlar ofis programları ve de Autocad ama aldığında da 10 sene kullanmak istiyor. 10-11 bine pc tavsiyesinde bulunur musunuz bu koşullara uygun i7 işlemcili
A
7 ay
BABAMA PC TAVSİYESİ (ACİL)

Arkadaşlar merhabalar. Babama pc bakıyoruz bi tane Sony Vaio'su var 10 senedir onu kullanıyor artık ömrü tükendi. Bize donanımsal açıdan sağlam bir pc önerir misiniz?

Kendisi işinde Autocad kullanıyor. Çok bi programlık işi yok yani oyun gibi bi derdi de yok  ama aldı mı da eski bilgisayarı gibi 10 sene kullanmak istiyor. Çok 10-11 bini geçmeyecek bir pc önerirseniz sevinirim.

DH Mobil uygulaması ile devam edin.
Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin.
Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.