Uygulama ile Aç Kapat butonu
Kayıt
Arama butonu
M

Teğmen
14 Şubat 2008
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
1 üye
Görüntülenme (?)
105 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
M
9 ay
Vodafone hattı kullaniyorum. Beni arayan numara listesini nasıl bulabilirim
Merhaba arkadaşlar mahkeme durumum varda beni arayan numaralarin listesini nerden bulabilirim.

Cep telefonumda aradiklari gorunuyor ama mobil operatorden istedigimde vermediler vodafone vermedi.

Nasil bir yol izlemeliyim
M
9 ay
2. El araç sattım Beni mahkemeye vermiş ne yapmaliyim
Arkadaşlar merhaba yaklasik 1 ay önce birine araç sattim araçta 2 parca değisen ve 2 parca boya olduğunu yazmıştim ilana malum sitedeki ilana
Ve bir arkadaş aradi computeste goturmedi
Ben sanayi bölgesinde buluşmuştuk istersen bari ustaya goster abi dedim onada gerek yok ben anlarim dedi.
Ve incelerken 1 oarca daha boya oldugunu soyledi.
Fiyattan dustuk ve araci sattim arkadaşa.

Gittiginin bir kac sonrasi beni aradi bu

arabanin kapilari degismis..
motor enjektorleri arizaliymis..
Enjektor masrafi 15-20 bin tl ve daha fazlasi tutar ben araci iade edicem dedi

Bende malum nakit ihtiyacindan satmistim borclarimi odemistim boyle biseyin mumkun olmucani soyledim. Enjektor masrafi okadar tutmaz ford focus dizel motor 2010 yilinin tutmamasi lazim dedim. Ve yalan soyledigini anladim ki aracimin kapilari degismesi mumkun degildi.

Ve bugun bi ihbarname geldi.
Ben satarken arkadasa
aracim degisensiz boyasiz demisim
hiçbir masrafi yok demisim

Masraf cikarsa tarafima aittir demisim.
Ben oyle birsey demedim ve sarı siteyede yazmistim olan biteni arac hakkinda.


Sizce bu durum ne olur nasil bir yol izlemeyim. Yardim ederseniz sevinirim..

Adam birde demiski telefonlarima bakmadi ulasamadim demis. Çaldigi her an actim telefonu. O da yalan
M
10 ay
Lenovo ideapad3 - 15IML05 touchpad çalismiyor
Arkadaşlar merhaba 2. El olarak arkadaşımdan almis oldugum
Notebook touchpad çalismiyor.
Alır almaz format çekmiştim.
Almadan önce çalışıyordu.
Simdi sadece mouse taktıgımda devreye giriyor imleç.
Mouse çıkardıgımda imleç pc ekranin kayboluyor.
Ve touchpad ne mouse takiliyken nede değilken çalışmiyor.
Şuan pc de win11 home kurulu.
Lenovo sitesinde touchpad driveri bulamadim.
Win10 icin var ama 11 icin görünmüyor.
M
2 yıl
Tatile gidemiyorum
Evet arkadaşlar 16-17 yaşımdan bu yana kendi imkanlarimla bile tatile giderdim evlenmeden önce arkadaşlarımla giderdim asgari ücretle çalışırdım aileme çok para verme yukum yoktu. Senede 2 kere giderdim genelde 4 yıldızlı otele giderdik.5 gün kalır gelirdik.

evlendikten sonra
(Maaşım asgari ücretten daha yüksek)
ve eşim ve çocuklarım gidiyordum.
Evlendikten sonra hem otel hemde kampa giderdim.
5 gün otel 4 gün kamp şeklinde..
Taa ki bu güne kadar

2. Çocuk küçük olduğundan dolayı kampa gidemiyoruz.

2 sene önce gittiğimiz otele baktım 1800 e gittiğim otel 10 bin TL olmuş.

Ve eşimle karar aldık.

TATİLE GİTMİYORUZ. FİYATLAR COK YUKSEK OLDUGU İCİN.
ARTİK MEDYADAN SURİYELİ KARDEŞLERİMİN TATİLİNİ İZLİYEREK YİLLİK İZNİMİ GECİRECEGİM.

M
2 yıl
Hanemize hayırlı olsun %15 zam
M
2 yıl
😊
Silinsin pek ilgi olmamiş 😊
M
2 yıl
Küçük esnaf batmayı hakediyor
Dün akşam eşimle birlikte bir giyim mağazasına gittik Ankarada böyle küçük esnafın bol olduğu bir yer.

Eşime dedim gel boşver alalım AVM den falan dedim. Gerek yok basit bişey alicam zaten dedi.

Durum böyle olunca bastık gittik Ankara da mağazaların bol olduğu semte demetevler e

Eşim girdiğinde dükkana bir bayan karşıladı.

Hoşgeldiniz efendim vs. İlgi güzeldi
Sonrasında istediğimiz üründen tek çeşit varmış marka olarak. Başka marka satmiyorlarmış. Bize fiyat olarak yüksek geldi gösterdiği ürün biz yarı fiyatını nerdeyse bütçe olarak ayırmıştır.

Eşimde nazik bir dille abla bizim bütçemizi çok aştı Dedi.
Ablada patrona sordu oda 10 TL daha almama güzelliği yaptı.
Bende abla malesef bizim bütçemizi aştı dedim

Tam cikiyorum arkamdan bı ses patron beyefendi yanındaki arkadaşına bu araba sitelerinde yazıyorlar ya ölücü diye bu adam onlardan.

Diye bir ses duydum.

Bize söylediği gayet netti. Ama arkamı dönüp sormadım çünkü kabul etmeyeceği netti. (Başıma geldiği için biliyorum.)
Millet bunların verdiği fiyata almak zorunda mı.

Sen millete iki katına geçir sonra ölücü de.

Boş yere başımı ağritmak istemedim.
Ürünü şuan internetten aldım yarı fiyatına gerçekten yarı fiyatı arkadaşlar.

Şimdi ben bu kişiliklerin dükkanına nasıl gidiyim.

Bidaha küçük esnafa hayatta gitmem. Koskoca demetevler çarşısına zaten gitmezdim iyice bı adam yüzünden gözümde bitti.
M
2 yıl
Silinsin
Silinsin
M
2 yıl
Aynı güne 8 kaza tramer
Arkadaş aracimda aynı güne 8 adet hasar kaydı girilmiş. Ben ilkkez böyle birşey gördüm.
Sebebi nedir?
Düzeltilebilir biseymi bu acaba ?

(kazayı ben yapmadım bu şekilde aldım aracı).
Aynı güne 8 kaza tramer

sigortacimida aradım ilkkez böyle bir şey gördüm diyor ☺️
M
2 yıl
Beyler bu hak mı ? kaza yaptim
Arkadaşlar yaklaşık 10 gün önce trafik kazası yaşadım.

Öyle kendini bilmez bir şoför olduğumu düşünmüyorum ama kaza yaptığım yerin resminide paylasacagim
Megane sahibi benim
Şahin in sahibide bı arkadaş
İkimizde kazayı yaptıktan sonra birbirimize baktık sağlığımız gayet iyi ama ikimizin sebebi de kaza yapmamızın
Yanda park halinde duran araba onun yüzünden yoldan gelen görünmedi ikimizde aynısını söyledik. Kaza olduktan sonra arkadaşa söyledik.
polis çağıralım park halindeki araç yüzünden kaza oldu diyelim dedim
CevremizDekiler polis çağırınca bize ceza yazacagini söyledi. Dedim ben kabulum yeterli bu araba yüzünden kaza yaptığımi bildiriyim. Ama bi anda çevredekilerden adam (avukatmis) uzar bizim iş muhabbeti oldu.

Falan filan derken raporumuzu tuttuk.

Ve araştırdım o aracın sahibi arkadaşı kaç kez uyarmislar ve aracını cekmemis.

Bazı kişiler orayı kamera gördüğü için aracını sürekli oraya koyduğunu söylüyorlar.


Ve buda kazaya sebebiyet veriyor.
Koca koca yollar dururken o yolu daraltıyor bu arkadaş.
Şimdi ben bunu hatalı park diye bildiremiyormuyum .?

İlla tabelami lazım yolu tek serite dusuyor adam.
halada arabasi orda duruyor kaza olduğunu bile bile Beyler bu hak mı ? kaza yaptim

(Not:Kaza yaptığım kişi tanidikti yoksa kesinlikle polis çağırmayı düşünüyordum bu şekilde bilinçsiz park ettiği için)

Not2 :ben kendimi suçsuz göstermek değil derdim yolu tek serite düşüren birini hatalı park diye bildirmeye hakkım yokmu onu soyluyorum
Çünkü o araç oraya konulup günlerce duruyor. Her zaman kaza riski doğuruyor bence
DH Mobil uygulaması ile devam edin.
DH Uygulaması
Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin.
DH App Store Uygulaması DH Google Play Store Uygulaması
Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.
DH Mobil Uygulaması
Yeni bir sürüme kadar uyarıyı gizle