Donanım Haber

Uygulama ile Aç
Kayıt
C

Yarbay
09 Haziran 2007
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
13 üye
Görüntülenme (?)
2182 (Bu ay: 14)
Gönderiler Hakkında
C
geçen hafta
Kızla sevişcektim scooterımı evine almadı ben de rest çektim
Hala olayın sinirindeyim. İşte barda bi kız kaldırdım, sonra scooterımla evine gittik kızın, ben tuttum scooterı katladım. Dedi onunla eve gelemezsin çamurlu çamurlu. Lan dedim benim scooterım senin ağzından temiz. Öyle öyle kavga ettik. Neyse scooterımı sırtladım eve geri dönüyorum. At avrat silah demişler at yani binek daha önce gelir bizim için. İşte biz böyle Türk çocuğuyuzdur
C
2 hafta
Yetişkin olarak bakınca, okul gerçekten büyük zaman kaybı
Gerçekten öyleymiş. Hani matematik falan iyi ama, kardeşim banane stokrom c den falan? Ağır biyoloji benim ne işime yarayacak? Yok ets solunumu mu nedir bilmem ne hala aklımda. Ben kültürsüz bir adam değilim. Mezopotamya tarihini, Hint tarihini Avrupalıları iyi bilirim. Ama gereksiz çok şey öğrettiler bize. Ne öğretebilirlerdi? Daha iyi matematik ve kodlama. Kodlama insanın beynini baya geliştiren bir şey.

Tavsiyem, bir şeyleri öğrenin tabi mecbursanız ama sonra hemen unutun gereksizse. İnsan beyni sonsuz bir kaynak değil.
C
4 hafta
Deltadan farklı birçok varyant olabilir, aşıyla salgın bitmez
Zaten hastanede hangi varyant diye test yapmıyorlar. Böyle bir test muhtemelen yoktur bile. Google a yazıyorum İngilizce olarak, hiçbir şey çıkmıyor. Scholar google da da yok.

Böyle bir test varsa da muhtemelen çok pahalı olurdu. Lab ekipmanları filan, her hastanede yapamazlardı. Ee sonuç olarak, birkaç tane üni hastanesinde çıkan sonuçlara göre, nasıl delta varyantı baskın diyebiliyorlar. Bu bilinemez. Belki 50 çeşit varyant zaten vardır.

Haa, biontech ceosu da diyor ki yok deltaya karşı 100 gün sonra yeni aşı yapcaz. 100 günde zaten üretemez, sallıyor bu 1. İkincisi 50 çeşit varyant olabilir. Sen aşı üretene kadar bir sürü yeni varyant oluşur.

Saçma değil mi?
C
geçen ay
Türkmenistanlı arkadaşa sordum Afganlar geçince ne yapıyorsunuz diye, sıkıyoruz dedi

Malum onların da sınırı varmış Afganistan'a. Dedim noluyor oralarda bir şeyler var mı falan. Böyle sınırdan geçmeye çalışanlara ne yapıyorsunuz dedim. Adamlar bile sıkıyormuş gelene.Biz neden alıyoruz kardeşim? Enayi miyiz? Silmişim hümanistini. O kadar adam olsalar bir ülkeye yasadışı sığınmazlar. Arada az da yok hayvan gibi yol var, bunların bahanesi sadece sığınma olamaz. Teröristtir bunlar net.

C
2 ay
Kapanma ve aşı karşıtı NoNewNormal subredditi kapatıldı

https://www.reddit.com/r/NoNewNormal/


Bir süredir aşı ve kapanmalara karşı duran bu subreddit artık banlandı. 100 bin üyeyi geçtikten sonra kapatıldı. Sorarlarsa demokrasi var dersiniz. Onu bırak, aşıya karşı en ufak şüphesini belirten böyle 30 yıl okumuş doktor bile olsa, anında mimleniyor her yerden siliniyor, susturuluyor. Ya bu aşıyı üretenler Allah mı afedersiniz? Bu aşı Allah tarafından mı gönderildi? Buna eleştiri yapılamaz mı? Bunda hatalar olamaz mı? Ben bu kadar gerizekalının olduğu bir dünyada yaşamak istemiyorum hakikatten. Forumda da görüyoruz yok herkese zorla aşı yapılmalı diyen faşistler ortaya çıktı.


Dünya iyice koministleşmeye başladı. Bunlar hep şu lanet Çin devletinin ve küreselcilerin altından çıkıyor. Adamlar kendi çöplük devletlerinde en ufak demokrasiyi kaldıramıyor, bir de bunu dünyaya uygulamaya çalışıyor birileri. Böyle ezikçe bir hayat stili olamaz.

C
2 ay
"Hafif atlatılıyor" meselesinin bilimsel olmadığı gerçeği

Bir kişinin aşı olduğu durumu neyle veya kiminle karşılaştırıyorsun da hafif atlatıyor diyebiliyorsun? Başka birisiyle ise zaten yanlış. Zaten bir kişi x anda ya aşılıdır ya aşısızdır kendisiyle karşılaştıramazsın. Bir x kişisinin aşı olduğu durum var diyelim, ama aşı olmadığı durum yok! Paralel evrenler olsaydı mesela, bu kişi orda aşı olup burda olmasaydı ve oradan bilgi alabiliyor olsaydık bu olurdu  Bu kişi ya aşı olur ya aşı olmaz. Yani siz neyle karşılaştırıp da hafif atlatılıyor diyebiliyorsunuz? Başkalarına bakarak mı? Bu bilimsel değil çünkü başkasıyla bu kişinin bağışıklığı eşit olamaz. Aynı kişinin bile bir zamandaki bağışıklığıyla başka zamandaki bağışıklığı farklı oluyor. Mesela adam x zamanda alkoliktir sigara içer, bağışıklığı göçüktür. 2 sene sonra sigarayı bırakır bağışıklığı çok güçlüdür.


Yani buradaki ince çizgiyi görmek için çok bilmek yetmez, çok ince bir akıl yürütme lazım. Bizim geometri hocamız vardı, derdi ki öyle kitabı bilgiyle ezberle geometri çözemezsiniz. Geometri ezber işi değildir. Değişik patternlar arayacaksınız. Hakikatten en çalışkan insanlar, kitabi çalışkan insanlar geometride çok zorlanıyordu. Görmek çok başka bir şey.

C
2 ay
Dünya yangınlarını çıkartanlar ile aşıyı çıkartanlar aynı kişiler mi?

Yine bir komplo teorisiyle karşınızdayım  Farkındaysanız sadece Türkiye değil her yerde yangın var. Hadi Akdeniz de yangın olabilir, çok kuru ortam ve sıcak. Havalar çok sıcak falan diyorlar, küresel ısınma mısınma falan, son 10 senenin en sıcak yazı bu değil bir kere. Birkaç sene önce hatırlarsınız çok fazla sıcak olmuştu, İtalya'da sıcaktan ölenler olmuştu. O zaman çok daha sıcaktı. Hadi bir iki yer yanar, her yer nasıl yanabilir? Amerika falan bile yanıyor. Hem de şu aşıların insanların çoğu tarafından reddedildiği bu zamanda? Aaa ne tesadüf   Bunu birileri yapıyor: küreselciler. Bununla ilgili birkaç teori var:


1) Elon Musk'ın spaceX'i aslında güçlü bir lazer silahı veya mercek içeriyor, bunu uzaydan odaklıyor ve yangınları bu çıkarıyor. Böyle sistemler zaten ABD'nin savaş gemilerinde var. Enerji sorunu vardı, onu da çözmüşlerdir muhtemelen. Mercekle yangın çıkarma da 2000 yıldır olan bir şey, İskenderiye'de kullanılmış. Lazer silahı da olabilir tabi. Oraya o uyduları sadece internet için çıkardıklarına inananlar gerizekalıdır.


2) Birtakım örgütler yakıyor. Fakat bununla ilgili çok geniş, kapsamlı kanıtlar yok.


Kısaca şu ki, bizim hocamız vardı şöyle derdi: bilim askeri kültürden gelmedir. Askerlerin işine yararsa o bilim gelişir. Ve askerler de malum her bulduğunu da paylaşmaz  En basitinden bakın Mit Libya'daydı birkaç sene önce, orada olduğunu kimse bilmiyordu. Tezkere falan çıkınca açığa çıktı. Veya atom bombası örneği. Atılana kadar kimse bilmiyordu böyle bir şeyin olduğunu.

C
2 ay
Dünyada ormanları küreselci çeteler mi yakıyor?

Farkındaysanız sadece Türkiye değil her yerde yangın var. Hadi Akdeniz de yangın olabilir, çok kuru ortam ve sıcak. Havalar çok sıcak falan diyorlar, küresel ısınma mısınma falan, son 10 senenin en sıcak yazı bu değil bir kere. Birkaç sene önce hatırlarsınız çok fazla sıcak olmuştu, İtalya'da sıcaktan ölenler olmuştu. O zaman çok daha sıcaktı. Hadi bir iki yer yanar, her yer nasıl yanabilir? Amerika falan bile yanıyor. Hem de şu aşıların insanların çoğu tarafından reddedildiği bu zamanda? Aaa ne tesadüf. Bunu birileri yapıyor: küreselciler. Bununla ilgili birkaç teori var:


1) Elon Musk'ın spaceX'i aslında güçlü bir lazer silahı veya mercek içeriyor, bunu uzaydan odaklıyor ve yangınları bu çıkarıyor. Böyle sistemler zaten ABD'nin savaş gemilerinde var. Enerji sorunu vardı, onu da çözmüşlerdir muhtemelen. Mercekle yangın çıkarma da 2000 yıldır olan bir şey, İskenderiye'de kullanılmış. Lazer silahı da olabilir tabi. Oraya o uyduları sadece internet için çıkardıklarına inananlar gerizekalıdır.


2) Birtakım örgütler yakıyor. Fakat bununla ilgili çok geniş, kapsamlı kanıtlar yok.


Kısaca şu ki, bilim askeri kültürden gelmedir. Askerlerin işine yararsa o bilim gelişir. Ve askerler de malum her bulduğunu da paylaşmaz  En basitinden bakın Mit Libya'daydı birkaç sene önce, orada olduğunu kimse bilmiyordu. Tezkere falan çıkınca açığa çıktı. Veya atom bombası örneği. Atılana kadar kimse bilmiyordu böyle bir şeyin olduğunu.

C
2 ay
Neden devletin ve aşı firmalarının söylediğine otomatikman güveniliyor?
Devletler aşı olun diyor. Ama ne demiş Atatürk, iktidar sahipleri ele geçirilebilir, hatta vatana hıyanet içinde bile olabilirler. Uyanın demiş ey gençlik. Aklınızı kiraya vermeyin. Devlet aşı olmayın zararlı deseydi yine inanır mıydınız? Neden aşı üreticileri ve devlet otomatikman doğru söylüyor oluyor? Sakalı mı var bu adamların da güveniyorsunuz?
C
3 ay
Akbanka 1000 tl yatırdım, ortada yok
Kredi kartına yatırmıştım. Görünmüyor. Geri gelen para da yok. Ne olcak bu böyle? Telefon bankacılığı da çalışmıyor.
DH Mobil uygulaması ile devam edin.
Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin.
Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.