Donanım Haber

Uygulama ile Aç
Kayıt

Yüzbaşı
13 Mayıs 2007
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
6 üye
Görüntülenme (?)
24 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
8 yıl
iOS 7 bildirim merkezi
Arkadaşlar telefonu güncelledikten sonra bildirim merkezi ara sıra takılıyor açılmadığı oluyo sadece bendemi bu şekilde?
9 yıl
Başka numaraya tl yükleme
Kredi kartından yanlışlıkla başka bi numaraya kontor yükledim düzletme şansımız varmı?
9 yıl
Antalya-Afyon pmyo
Arkadaşlar Antalyadan Afyon pmyo nasıl gidebilirim otobüsle yardımcı olursanız sevinirim.
9 yıl
Seviyesizleşen konu dışı.
4-5 senedir aktif olarak konu dışında takılıyorum bu seneki kadar renksiz, tadsız, tuzsuz olduğunu hatırlamam her konuyla dalga geçenler seviyesiz mesajlar.Yalan, yanlış konular önceden yalan, yanlış konuda olsa eğlenirdik bkn:Edwırd şimdi 3-5 bebe beğenmiyosan çık git felan dicek dağdan gelip bağdakine artislik yapmasın kendini bilen biliyo forumda.Tek isteğim adminlerin bi sınır getirmesi artık.
Not:İmla felan yok düz yazı.
9 yıl
Canon 500 d
Arkadaşlar fotoğraf mak. alıcam fakat hiç bir bilgim yok ilk defa alıcam.Canon 500 d mp yüksek olmasına rağmen neden 1100 den daha ucuz ve hangi mak. önerirsiniz.
9 yıl
Ygs 6 Sıralama
Arkadaşlar sizden ricam geçen sene ygs 6 sıralamasında ilk 300 bine giren varsa ham puan okul puanlarını ve sıralamalarını yazarsalar sevinirim.
9 yıl
Yılbaşı ve Antalya.
Arkadaşlar Antalyada yılbaşında ne yapılır bilmiyorum bildiğiniz önerdiğiniz mekan varmı.
10 yıl
Wow'a başlamak
Arkadaşlar WoW başlamak istiyorum daha doğrusu biraz başladım şuan 1-2 sorum olucak.
Key almadan felan bahsediliyo ne için gerekli ve nerden alabilirim ve oyun ücreti aylık ne kadar.
10 yıl
Barmen
Arkadaşlar barmenlik eğitimi nerden alınabilir ve maaşları ne kadar.
10 yıl
Şehir değişikliği(İstanbul-Antalya)
Arkadaşlar 5 Temmuzda İstanbuldan Antalyaya taşıncaz Konyaaltına kimseyi tanımıyorum bütün arkadaşlarım burda kimsem yok ne yapıcam oralarda bi bildiğim yer Beach Park.
DH Mobil uygulaması ile devam edin.
Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin.
Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.