MİNİ SÜRÜM

Donanım Haber

Uygulama ile Aç
Kayıt
B

Teğmen
21 Mart 2018
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme (?)
93 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
B
2 hafta
LOL'de aşırı fps drop mu var?

Herkese selam.


LOL oynarken aşırı derecede fps drop oluşuyor. Bu yüzden dolayı oyun oynanamaz hale gelmiş durumda. Hiçbir şekilde zevk vermiyor.


Bu sorun sadece bende mi yoksa genel olarak mı bi sorun var?

Oyun oynarken oyunculara sorduğum zaman bazıları olmadığını söylüyor bazıları ise yeni yama ile birlikte oluştu düzeltirler diyor.


Not: Bu arada diğer oyunlarda çok nadir fps drop yaşanıyor. Bilgisayarla alakalı olsaydı tüm oyunlarda bu şekilde olurdu diye düşünüyorum.

B
2 hafta
Odamın penceresine "güvenlik kamerası" bakıyor!

Merhaba.


Biz yeni yapılan bir apartmana taşındık. Alt katında dükkan olan bu apartmanın 1. katındayım, yani normalde 2. kat diyebiliriz. Apartman toplamda 10 katlı.

Apartmanın alt tarafında da müstakil evler var yerle birleşik şekilde tek katlı olarak.


Bu müstakil evlerin bir tanesinin üst kısmında açısı yere doğru hafif eğrilmiş bir güvenlik kamerası mevcut. Yıllar önce taktırılmış muhtemelen. Kameranın yanına gittim baktım bu tarafa doğru baktığı için penceremi de net olarak gördüğünü düşünüyorum. Hatta belki üst katımdaki komşumun penceresini bile görüyor olabilir.


Bu binada yaşlı bir amca oturuyor. Bu kameranın kötü bi amaçla takıldığını düşünmüyorum ancak;


Bu durum beni aşırı derecede rahatsız ediyor. Ne penceremi tamamen açabiliyorum ne penceremde rahat rahat sigara içebiliyorum ne de dışarı bakıp hava alabiliyorum. Tamamen perde örtük şekilde içeride yaşıyorum. Aşırı derecede kafama taktığım için de çözümsüz olmak beni daha da kötü yapıyor ve şu raddede yaşama isteğim bile kaçıyor diyebilirim. Saatlerce kameraya bakıp çökmüş şekilde pencere önünde durduğum günler zamanlar dakikalar oluyor.


Çevremdeki insanlarla durumu paylaştığımda olayı çok abarttığımı ve takıntı yaptığımı söylüyorlar. Bu durum onları zaten rahatsız etmiyor ve genellikle çeşitli yerlere sorduğumda da biz olsa fark etmezdik bile gibi cevaplar alıyorum.

(Uzun bir süre obsesyon tedavisi aldım bu arada)


Kameranın konumunu görsel olarak yüklüyorum.


Not: Komşu amca ile hiç konuşmadım. Herhangi bir yere şikayet de etmedim. Belki konuşsam çok iyi niyetli olarak davranacak ve istersen açısını tekrar değiştirelim felan diyecek ama sanmıyorum. Ciddiye alınmayacağımı umursanmayacağımı düşünüyorum ve bu olay çözümsüz şekilde kalacak ve ben bu özel hayatın ihlaline ömür boyu maruz kalacağım diye hissediyorum..


https://i.hizliresim.com/L3ovef.jpg


Şimdi size soruyorum?

Ne yapmamı önerirsiniz?

İçinden çıkılamaz bir duruma girdim diye hissediyorum. (Yıllardır her durumda hissettiğim gibi...)

Bunu çözmeden ne yemek yiyebiliyorum ne de rahat nefes alabiliyorum ve fiziksel hastalıklarım oluşmaya başladı.

Ya da şöyle sorayım sizin başınıza böyle bir durum gelse ve bunu fark etseniz nasıl hissederdiniz? Ne gibi adımlar atardınız? Detaylı olarak anlatabilirseniz çok minnettar olurum.

Allah rızası için yardım edin.


Lütfen yargılamayın ve yaşı kücük arkadaşlar da dalga amaçlı yazmasınlar. Hepinizin başına bu tarz şeyler gelebilir. Özellikle "obsesyon" illetini Allah düşmanıma dahi vermesin.

B
geçen ay
Fiber internette jitter kaç olmalıdır?

Ben FTTH altyapısına sahip Türk Telekom'un fiber internetini kullanıyorum.


Jitter değerlerinin de göründüğü Türk Telekom'un hız testi sayfasından en yakın sunucuya test yapıyorum. (Türk Telekom'un test sayfası zaten speedtest.net üzerinden veri sağlıyor.)


Jitter değerlerim genellikle 0(sıfır),1 veya 2 ms çıkıyor.


fiber internette bu jitter değerleri normal mi?


Bir de kablolar cam olduğu için jitter değerlerinin yüksek olmasının sebebi Türk Telekom'un sunucularından mı kaynaklanır? (Şikayetvar'a baktığımda fiber altyapıya sahip olmasına rağmen bazı kullanıcıların jitter değerlerinin yüksek olduğunu gördüm.)

B
geçen ay
Kaygılarım yüzünden nefes alamıyorum!

Allah rızası için dalga felan geçmeyin zaten psikolojik tedavi felan alıyorum. Zaten sık sık intihar düşünceleri oluşuyor. Dalga geçeceklere diyeceğim sadece şudur: Başınıza böyle psikolojik rahatsızlıkların ileride gelmeyeceğinin garantisi yok. Bu yüzden bir nebze olsun insanlığınız varsa dalga geçmezsiniz.


Kimsem olmadığı için buraya paylaşmak bir fikir bir çıkış yolu aramak istiyorum.


~~


Kısaca anlatacağım. Ben sosyal medya üzerinden bir kızla tanıştım. Bu kıza inandım daha doğrusu sinirli biriydi ve konuşma bitmesin diye de dediklerini yaptım daha doğrusu basiretim bağlandı o anlarda. İstediği şey olmayınca bi anda küfürler yağdırmaya başlayan bir kızdı diyim. Daha sonra telefon numaramızı felan aldık ve beni evine davet etti.


Bana uçak bileti felan aldırdı. Ben de aldım ilk başta inanmadı dürüst ol felan dedi ben de dürüstüm aldım dedim. O zaman PNR kodu olacak felan dedi ben de bana gelen SMS'in fotoğrafını kendisine gönderdim. PNR kodu olan linkte soyismim felan da yazıyordu. Bilenler zaten bilir. (Ben kişisel bilgilerimin PNR kodundan ortaya çıkabileceğini bilmiyordum. PNR kodunu tarattığım zaman ismim soysimim, telefon numaram ve e posta adresim görünüyor.)


Neyse bizim aramızda müstehcen videolar felan gönderiyorduk ancak şöyle diyim ben bu kıza güvenmediğim için zaten uçak biletini felan da daha sonradan açığa aldım. Bileti aldıktan sonra numarasından felan aradığımda da ulaşılamıyordu hep bi bahaneler ve terslemeler vardı.


Şimdi sorun da şu: Ben yüzümün göründüğü müstehcen videolar felan gönderdim ve benim de her türlü kişisel bilgime ulaşabilir. En önemlisi de ismime ve soyismime. Ben daha önce ismimi felan da değiştirmiştim yani ismim ve soyismim Türkiye'de bi benzeri yok. Örneğin Ufuk Kılıç felan gibi ismim olsa endişe eder miydim bilmiyorum. Çünkü binlerce ufuk kılıç vardır.


Şimdi ise aşırı derecede kaygılarım var.

Her gün saçma sapan şekilde ifşa sitelerinde geziyorum. Yemek yiyemiyorum, hayattan keyif alamıyorum. Herhangi bir işe dahi giremiyorum. Sanki başıma kötü şeyler gelmiş gibi hissederek hayatı kendime zehir ediyorum ve bu durumdan ötürü de fiziksel sağlık sorunlarm oluştu. Ameliyat felan olmam gerekiyor ama hastaneye bile gidemiyorum.


Kız da bana yüzü görünen müstehcen videolar atmıstı. Ben hiçbirini kaydetmedim vs. ayrıca daha sonra kendisine sordum "endişe etme hiçbir şekilde bende videon felan yok" dedi ve konuşmayı sonlandırdık ama PNR kodundan ve videolardan dolayı rezalet hissediyorum.


Nolursunuz bana bi akıl yolu gösterir misiniz? Ben bu zamana kadar hep kendimi korudum, ismimi hiçbir yere vermedim felan ama şu an içim o kadar kötü ki. Cidden yaşamıma son vermeyi dahi düşünüyorum.


Lütfen bir çıkış yolu :(


Umutsuzca yazıyorum şimdi uyumaya calısacagım mutsuz şekilde.


Konuyu daha detaylı merak edenler özel mesajdan da konuşabiliriz.


~~


Tedaviye ihtiyacım olduğunu düşünebilirsiniz ben de düşünüyorum zaten ama dediğim gibi inanılmaz şeyler hissediyorum. Aslında çekineceğim bir durum yok. Ne evliyim ne itibar sahibi bi insanım ne de zengin bi insanım. Çevremde de hiçbir insan yok ama aşırı derecede mükemmelliyetçi bi insanım. En ufak şekilde başıma böyle bir olayın gelmesi beni rahatsız ediyor. Nefes dahi alamıyorum.


Ne kadar yazsam da boş. Hissettiğim şeyleri anlayacağını da düşünmüyorum sadece belki bir çıkış yolu bulurum diye yazdım.


NOT: Kurgu felan değildir. İnandığım en kutsal şeyler üzerine yemin ederim. Eğer kutsal olarak gördüğünüz bir şey varsa onların adına bana yardım edin. (Bu kutsal şey anneniz olabilir veya sevdiğiniz olabilir, veya her şey olabilir...)

B
geçen ay
Türk Telekom saha ekipleri başka firma diye eve gelmiyorlar!

Evimde ftth altyapı oldugu için herhangi bir elektrikçiden de yardım alamıyoruz. Sorumluluk tamamen Türk Telekom'a aitmiş ancak saha ekiplerine sorduğum zaman "Neden gelelim zaten başka firmadasınız." yanıtını alıyoruz.


Daha önce başka TT altyapısında başka iss kullanırken fiber optik kablo kopmuştu. 1 ay bekledik kimse gelmedi(bilerek).

Mecburen şu an TT kullanıyorum ancak hiç memnun değilim.


4 ay sonra taahhütüm bitiyor başka firmaya geçersem yine mi başıma aynı şeyler gelecek veya böyle bir şey gelmesi durumunda nereye şikayette bulunabilirim?


@TurkNetDestek


Aranızdaki anlaşmayı nasıl yapıyorsunuz bilmiyorum ama sizde de diğer TT altyapısı kullanan firmalarda da bu durum aynı bu anlattığım gibi. İnanmazsanız birkaç şikayetvar linki atayım sadece 1 hafta içerisinde açılmış.


https://www.sikayetvar.com/turk-telekom/turk-telekomun-baska-saglayicilarin-problemlerine-vurdumduymazligi

https://www.sikayetvar.com/turk-telekom/turk-telekomun-saha-ekibi-hastaligindan-kurtulmasi-gerekiyor


bunun gibi 100lerce şikayet var.


Şu anda bende ftth altyapı olmasına rağmen ping dalgalanması mevcut. TürkNet'e geçersem bu sorunun çözüleceğinin garantisini veriyorsanız ve saha ekiplerini gerçekten yönlendirme yapabiliyorsanız TürkNet'e abone olmak istiyorum.


Cevaplarınızı bekliyorum.

B
3 ay
Saçartohum, keşif çiçeği, can eriği?

merhaba arkadaşlar..


bu saçartohum, keşif çiçeği ve can eriklerinin oyundaki önemi sanırım yüksek ama ben hiçbirinin ne kadar sürede ortaya cıktıgını nerelerde oldugunu felan ezbere bilemiyorum.


örneğin ezbere bilsem o yöne dogru kaçarım veya can eriğine dogru gidip hemen can doldururum felan ama


bazen haritadaki orman kamplarında da saçartohum ortadan kalkıyor anlamıyorum..


bunların süreleri, neye göre nerede ortaya çıkıyorlar felan detaylı bilgi verebilecek var mi?

B
4 ay
Evimin penceresine güvenlik kamerası bakıyor

Merhaba.


Biz yeni yapılan bir apartmana taşındık. Alt katında dükkan olan bu apartmanın 1. katındayım, yani normalde 2. kat diyebiliriz. Apartman toplamda 10 katlı.

Apartmanın alt tarafında da müstakil evler var yerle birleşik şekilde tek katlı olarak.


Bu müstakil evlerin bir tanesinin üst kısmında açısı yere doğru hafif eğrilmiş bir güvenlik kamerası mevcut. Yıllar önce taktırılmış muhtemelen. Kameranın yanına gittim baktım bu tarafa doğru baktığı için penceremi de net olarak gördüğünü düşünüyorum. Hatta belki üst katımdaki komşumun penceresini bile görüyor olabilir.


Bu binada yaşlı bir amca oturuyor. Bu kameranın kötü bi amaçla takıldığını düşünmüyorum ancak;


Bu durum beni aşırı derecede rahatsız ediyor. Ne penceremi tamamen açabiliyorum ne penceremde rahat rahat sigara içebiliyorum ne de dışarı bakıp hava alabiliyorum. Tamamen perde örtük şekilde içeride yaşıyorum. Aşırı derecede kafama taktığım için de çözümsüz olmak beni daha da kötü yapıyor ve şu raddede yaşama isteğim bile kaçıyor diyebilirim. Saatlerce kameraya bakıp çökmüş şekilde pencere önünde durduğum günler zamanlar dakikalar oluyor.


Çevremdeki insanlarla durumu paylaştığımda olayı çok abarttığımı ve takıntı yaptığımı söylüyorlar. Bu durum onları zaten rahatsız etmiyor ve genellikle çeşitli yerlere sorduğumda da biz olsa fark etmezdik bile gibi cevaplar alıyorum.

(Uzun bir süre obsesyon tedavisi aldım bu arada)


Kameranın konumunu görsel olarak yüklüyorum.


Not: Komşu amca ile hiç konuşmadım. Herhangi bir yere şikayet de etmedim. Belki konuşsam çok iyi niyetli olarak davranacak ve istersen açısını tekrar değiştirelim felan diyecek ama sanmıyorum. Ciddiye alınmayacağımı umursanmayacağımı düşünüyorum ve bu olay çözümsüz şekilde kalacak ve ben bu özel hayatın ihlaline ömür boyu maruz kalacağım diye hissediyorum..


https://i.hizliresim.com/L3ovef.jpg


Şimdi size soruyorum?

Ne yapmamı önerirsiniz?

İçinden çıkılamaz bir duruma girdim diye hissediyorum. (Yıllardır her durumda hissettiğim gibi...)

Bunu çözmeden ne yemek yiyebiliyorum ne de rahat nefes alabiliyorum ve fiziksel hastalıklarım oluşmaya başladı.

Ya da şöyle sorayım sizin başınıza böyle bir durum gelse ve bunu fark etseniz nasıl hissederdiniz? Ne gibi adımlar atardınız? Detaylı olarak anlatabilirseniz çok minnettar olurum.

Allah rızası için yardım edin.


Lütfen yargılamayın ve yaşı kücük arkadaşlar da dalga amaçlı yazmasınlar. Hepinizin başına bu tarz şeyler gelebilir. Özellikle "obsesyon" illetini Allah düşmanıma dahi vermesin.

B
4 ay
Fiber fiber diye ağlamayın. Türk Telekom'dan cacık olmaz.

yaklaşık 15 sene ADSL kullandım.(superonline),,, 15 sene boyunca ne stabilite sorunu ne de ping sorunu yaşadım.


ev taşınması sebebiyle mecburen de Türk Telekom denen tekelleşmiş, müşterilerine hiçbir önem vermeyen, hiçbir problem ile ilgilenmeyen, sadece kopyala yapıştır cevaplar vererek insanları başından savmaya çalışan firmaya bulaşmış oldum. (FTTH fiber altyapısı türk telekom denen firmaya ait oldugu için başka firmaya da geçemiyorum)


yaklaşık olarak 6 aydır aboneyim.


1 gün bile internetim stabil olmadı.


şu anda da sinirimden mobil internetimden yazıyorum..


10 gün düzgün 20 gün bozuk. 150 kez aradım arıza kaydı oluşturdum artık arıza kaydı oluştururken kapatıyorlar. şu anda tüm ping değerlerim yüksek ve bağlantı kalitesiz oldugu icin oyun felan hiçbir şey oynanmıyor. (hızım normal cıkıyor ama o da dalgalı hız testinde de belli oluyor kasıla kasıla çıkıyor değerler)


alın size yeni Türkiye'nin fiber teknolojisi

B
5 ay
Ping sebebiyle Tüketici Hakem Heyeti'ne başvurabilir miyim?

Arkadaşlar Türk Telekom'un bu işi çözeceği yok.


Gördüğüm kadarıyla da binlerce hatta milyonlarca insan aynı sıkıntıyı yaşıyor.


Üstelik son teknoloji olan ftth(eve kadar fiber) altyapım bulunmasına rağmen internet aşırı derecede sağlıksız.


Ping değerleri çok yüksek her platformda sıkıntı çıkarıyor.


Evde internet var ama kullanmıyorum bile o derece.


Evde Türk Telekom'un altyapısı oldugu icin başka bir firmaya da geçemiyorum. Başka firmaya geçince de sorun olunca yetki Türk Telekom'da oldugu için ilgilenmiyorlar bile.


Ben internetimi tamamen iptal ettirmek istiyorum ama taahhüt bedeli çıkarıyorlar.


Bu problemden dolayı Tüketici Hakem Heyeti'ne başvurabilir miyim? Daha önce başvuran oldu mu? Ne gibi sonuçlar alınır sizce. Ben sadece taahhüt ceza bedeli ödemeden iptal ettirmek istiyorum. Böyle internetim olacağına olmasın daha iyi en azından kafam rahat olur.

B
6 ay
Kedicik gibi bir kızı reddettim? Evine davet etti gitmedim?

Merhaba arkadaşlar. 1 haftadır garip bir işin içerisindeyim. Anlatarak biraz olsun içimi rahatlatmak istiyorum.


Ben bir uygulama üzerinde başka birinin fotoğrafını kullanarak üyelik açmiştim. Orada rastgele kızlara yazarken "H...." ismini söyleyen bir kızla tanıştım daha kızın sorduğu soru da cinsel içerikli bir soru idi. Yani erkek çekmek içindi diyebilirim. Daha sonra ben cinsel amaçla yaklaşmadım ve sohbet ilerledi,


Sonra snapchat'e geçtik. Bana söylemiş olduğu isimden farklı bir snapchat adresiydi. Herneyse sorun etmedim olabilir dedim sonuçta sanal ortam.


Ancak bu benim fake olduğumu anladı daha doğrusu şüphelendi. Ben de ısrarla öyle olmadığıma ikna etmeye calıstım. Ve açık fotoğraflar atmaya başladı snapchat üzerinden. Seni istiyorum, yanıyorum felan fistan tarzında. Ben şehrimi felan da sallamıştım oraya geleyim felan dedi. Uçak bileti baktı bulamadı felan derken daha sonra cinsel yazışmalar olurken telefon numarası istedi. Ben ilk başta biraz güvenemedim, vermeyecektim ancak ısrar etmesi sonucu numaramı verdim. Sonra whatsapp üzerinden konusmaya basladık.


Daha sonra benim fotoğrafını kullandıgım kişiyi bulmuş ve beni aradı bomba haberlerim var. Senin resmini kullandığın kişi şu ve senle yasal yollarla iletişime geçecek dedi. Ben de kapattım hemen. Tabi biraz da korkmuştum cünkü bu zamana kadar hiçbir mahkemelik işim olmadı çok şükür.


Sonra tekrar aradı bana dedi ki neden doğruyu söylemedin? Ben onu istesem zaten onla olurdum seni istiyorum felan dedi. Ben de ona güvenerek kendimi ve ne gibi sıkıntılarımın oldugunu felan her şeyimi anlattım. Nerdeyse evlenelim diyecek durumdaydı, her türlü cinsel ihtiyacını ben karşılayacağım felan dedi. İstersen ben gelirim istersen sen gelirsin felan dedi. Ama konusmanın sonunda bende biraz kaygı olduğu için yalan söylemiyorsun dimi bana dedim. Çünkü rüyada gibi hissediyordum ve telefonu yüzüme kapattı.


Daha sonra engelledi felan aramaya ulaşmaya calıstım ulaşamadım. Annemin telefonundan aradım yalvarttı beni yine yüzüme kapattı.


Çok berbat bi geceydi. Hem işsiz bi insanım bana iş felan ayarlayacağını felan da söylemişti ama beni en son gördü. Abartmışsın aşırı cirkin felan değilsin demişti.


Neyse ertesi gün engellediği için ulaşamıyordum ve mesaj attım konuşmayacak mısın felan dedim. Hayır dedi.


Peki dedim ben de "hakkını helal et" bi daha rahatsız etmem dedim. Numaramı silersen ederim dedi. Ben de tamam dedim ve arından yeni bi mesaj geldi. Cinsel ihtiyacın olursa ben yardımcı olurum yine sana dedi.


Sonra snapchat üzerinden tekrar yazmaya basladı ve benden de yüzümü göstermemi özel fotoğraflar felan atmamı istedi. Ben de malesef güvenerek attım. O da gönderip duruyordu zaten. Yüzünü gönder dedigimde de gönderdi ancak kameralı olarak konuşmaya calıstıgımda siyah bi ekran vardı yüzünü göremedim.


Bu sırada tabiki numaralarına hala ulaşılamıyordu. Annemden aradıgımda da ulaşılamıyordu genelde zaten. Engellemesi ile alakası yoktu yani. Whatsapp üzerinden zaten engellemişti.


Neyse ben dayanamıycam dedim ve İstanbul'a bilet alacağım görüşmek istiyorum dedim. O da tamam dedi ona da inanmadı felan bileti aldım PNR kodunu felan yolladım.


Ben seni İstanbul'dan havalimanından alırım dedi. Ama bu süreçte yine numarasına ulaşamadım. Bileti ben pazartesi günü almıştım. Gelince şunu yaparız bunu yaparız felan habire anlatıp duruyordu. (istersen eşcinsel erkek ve kız arkadaşlarım var onlarla da yaparsın, istediğin fantazileri yaparız, yeni kostümler aldım felan) Araban ney dedim öyle sohbet olsun felan diye "Mercedes AMG" felan dedi.


Ama içimde hep bi huzursuzluk vardı. Pazartesi bilet almıştım whatsapp'tan engelimi kaldırmamıştı, telefonlarına ulaşamıyordum. Ve konuşmak istediğimde de sürekli azarlıyordu senle konuşmak zorunda mıyım felan tarzında bağırıp duruyordu sadece.


Bi keresinde de bi elbisenin fiyatı 900'den 250'ye düşmüş sen alır mısın ben sana geldiginde vereyim dedi. (Bu da ikinci şüphe oldu bende)


Son olarak bugün de benim engelimi kaldırmıcak mısın sonuçta taa nerden nereye geleceğim dedim. Bana snaptan de ulaşırsın ne gerizekalısın sen felan diyerek hakaret etti. Sen numaramı tamamen sil mesajlardan, whatsapptan ve arama kayıtlarından sonra tekrar kayıt et dedi. Ben de tamam siliyorum dedim sildim ve numarayı istedim bu sefer başka bi numara verdi. Aynısı değildi dedim. 2 tane numaram var biri şirket adına felan dedi.


Sonrasında verdiği numaraya hiçbir şekilde ulaşılmıyordu benim şüphelerim içim içimi yemeye başladı.


En son dayanamayıp dedim ki sen nerde oturuyorsun dedim evin nerede dedim hangi şirkette calısıyorsun felan dedim. Beykoz Acarkent dedi. Ben biriyle yatacaksam da korkak olsun istemem diyerek küfür edip engelledi beni. Altı üstü se.. yapacaktık felan dedi.


Ben de bileti açığa aldım ve buraya girdim ve olan bitenleri yazdım. Ancak bana gelen PNR kodunu ona yolladığım için isim soyisim, telefon numarası ve e mail bilgilerim açıkça bilet ekranında görünüyor ve ben hala ona güvenmiyorum. Ne planladı ben hala anlamadım?


Gitmeyeceğim için içim biraz rahat ama bilgilerimi felan bildiği için de hala bir kaygım var.


Yorumlarınızı almak isterim.


~~~


Bu zamana kadar doğru düzgün kız arkadaşım olmamısken üstelik de penis boyum felan kücüktür yani ben gösterdikce ben böyle seviyorum bayılıyorum felan diyip duruyordu. Çirkinler bile beni beğnmezken bu derecede güzel bi kızın bana ilgili olması beni aşırı derecede şüpheye soktu.


~~~


Şu an ise hala endişeliyim. Vermiş olduğu numaralardan hiçbir bilgiye ulaşamadım internette arayınca. İsmini soyismini felan arayınca da hiçbir şey bulamadım. Ancak benim vermiş oldugum PNR numaramı kaydetmiş ise benim her türlü kişisel bilgilerime felan ulaşabiliyor kendisi şu an. Ne yapmam gerekir içim hiç rahat değil.


:(

DH Mobil uygulaması ile devam edin.
Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin.
Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.