Donanım Haber

Uygulama ile Aç
Kayıt

Binbaşı
14 Ağustos 2006
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme (?)
42 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
11 ay
55-60 Bin Tl Hatchback Tavsiyesi.
Slm Arkadaşlar İSTANBUL da ikamet ediyorum Kaç zamandan beri Sahibinden olsun Arabam olsun sitelerden Araç bakıyorum Beğendiğim modeller Volkswagen Polo-Golf 5 2005 ve sonrası - Fiat Punto - Alternatif Panda olabilir - Nissan Almera 2006-2007 - Peugeot 206 - 206+ -207 -307 - Citroen C1 yada C4 - Seat Leon - İbiza da olabilir.
5 yıl
İŞKUR destekli Ön muhasebe eğitimi verip Kasiyer Sertifikası verme :D
S.a arkadaşlar.Bugün işkur destekli mesleki eğitim kursu muhasebe ve kasiyerlik için mesaj geldi ve

görüşmeye gittim bana forum doldurtup kimilk fotokopimi çektiler sonra açıklama yaptılar.Ön muhasebe

kursu veriyoruz üç ay boyunca kurusun sonunda sınava girip 45 ve üstü puanla sertifikaya hak

kazanıyorsunuz ama sertifikada ön muhasebe değil kasiyer yazacak dediler.Dedim ne işime yarayacak bu

sertifika diye kasiyer şefi yada kasiyerlikte kullanırsınız yada buradan öğrendiğiniz ön muhasebe ile ön

muhasebe işine girersiniz dediler.Şimdi kasiyerlik sertifikası işime yaramaz ben onu görmedim ön muhasebe

gördüm sertifikası olmadan eğitimini görmüş olacam.Sizcede saçma değilmi?İşkuru aradım kursun içinde

hem kasiyerlik hemde muhasebe olduğu için öyle sertifika veriyorlarmış dediler bende sadece ön

muhasebe verip kasiyerlik sertifikası veriyorlar dedim ozaman kestirip gitmek zorunda değilsiniz başka

kursa gidin dediler.Sonra tekrar kurs verilen yeri aradım saçma değilmi bu durum dedim bir şey

diyemediler.Dedim ben ön muhasebe sertifikası alamazmıyım dedim.Biz kendi özel sertifikamızdan

verebiliriz dediler o sertifikada resmidir dediler ama M.E.B onaylı sertifika veremeyiz dediler.Siz bu olaya

ne diyorsunuz?
6 yıl
Cevap: HDMI ÇIKIŞLI USB GİRİŞLİ TABLET ÖNERİSİ.
quote:

Orijinalden alıntı: unlovedman

ses aktarma

hdmi kablo

otg kablo

Birinci resimdekini sonradan gördüm.Bunda birde kulaklık çıkışı vardı dimi?resimdeki otg kablosu usb2.0 olan ucunu dişiye çevirmemiz lazım galiba.Ama bu tablette hem şarj hemde diğer donanımları aynı anda yapamıyor galiba öyle birşey oku
6 yıl
HDMI ÇIKIŞLI USB GİRİŞLİ TABLET ÖNERİSİ.
fiyat 200-300 arası hdmı yada av çıkışlıda olabilir tv ye bağlamak için ayrıca usb den gamepad bağlayıp emülatör yükleyip konsol olarak kullanmayı düşünüyorum.gittiğim yerlerde eğlence amaçlı yer kaplamayan hafif kullanışlı tablet arıyorum.
6 yıl
zenfone2 mi t60 mı?
Arkadaşlar ikisi arasında kaldım zenfone2 ye bakma şansım oldu ilk akıllı telefonum olacak t60 a bakamadım.Kamera bakımından olsun işlemci bakımından olsun güncellik bakımından olsun bütün yönleriyle hangisi daha iyidir? Yada o fiyat bandında daha iyi önerisi olan varmıdır?
6 yıl
Cevap: Grand Theft Auto V PC Sürümü - 14 Nisan 2015 (Ana Konu)
Beyler bu play storeden aldığımız oyunun keyini steam e girsek olurmu rgsc den indiriyorum şu günlerde?Birde oyunu indirirken nete bağlanmıyor çözüm
6 yıl
Oyunu aldık oynayamıyoruz
Arkadaşlar Allah rızası için biri yardım etsin üç gün sürdü oyunu indirmek şimdi oyuna giremiyoruz.Ne yaptıysak olmadı.Pc ye türkçe karaktersiz yeni hesap açtık,Son sürücüleri indirdik yok olmuyor retry safemode ekranında kalıyor.
6 yıl
GTA 5 benim sistem kaldırırmı?
phenom ıı x4 965
gskill ripjaws 2x4gb 1333mhz ram
asus hd 7850

kısaca bu sistem var sisce gta 5 almalımıyım?
6 yıl
Çamaşır makinesi bozuldu.ACil yardım
Merhaba arkadaşlar bu işten anlayan arkadaşların yardımına ihtiyacım var.6-7 senelik beko marka makinemiz bozuldu şimdi annem bosh olsun diyor ama bende bosh ve profilo arasında kaldım aeg ler çok pahalı.Bu işten anlayanlar alman üretimi olsun diyorlar piyasada çok çeşit makineler var dayanıklı gözümüz kapalı alabileceğimiz bir makine lazım.bütçe 1200max üstüne bir miktar esneme yapabilirz.
7 yıl
500-600 tl aralığında akıllı telefon tavsiyesi?
Arkadaşlar bütçe max 600tl kadar sizce alınacilecek eniyi akıllı telefon hangisidir.
DH Mobil uygulaması ile devam edin.
Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin.
Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.