Donanım Haber

Uygulama ile Aç Kapat butonu
Kayıt
Arama butonu

Yarbay
08 Ağustos 2006
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
8 üye
Görüntülenme (?)
42 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
3 yıl
2001 model Opel Corsa 1.4 Comfort alıcağım tavsiyeleriniz lazım
Merhaba;

İlk arabam olucak Opel Corsa 1.4 comfort tek kapı düşünüyorum hem fiyat hemde genel özellikleri olarak hoşuma gitti. Daha önceden kullanmış olan var mı yada yakınında kullanan birisi var mı alınır mı ilk araba için yada biraz daha fiyatı yükseltip 4 kappı mı tercih etmem gerekir ? Vaktinizi ayırdığınız için teşekkür ederim.
6 yıl
Ifunbox ile dosyalara erişemiyorum
Merhaba arkadaşlar.

IOS 10.1 yüklü Iphone 5S cihazımın programlarının içindekileri dosyalara erişmek istiyorum bunun için önceden Ifunbox kullanıyodum fakat şuan dosyaları göstermiyor illa JB yapman gerekiyor diyor JB yapmadan dosyalara erişmem mümkün müdür ? Herkese iyi forumlar.
6 yıl
BF 4 Kasma sorunu
Arkadaşlar sistemim intel i5 6200U 4 GB DDR3 ram Nvidia 940M ekran kartına sahibim low da bile ani kasmalar yaşıyorum. Mesela adamla karşı karşıyayız ben dürbünü açmaya çalışınca bilgisayar donuyor geri geldiğinde ölmüş oluyor e haliyle oyundanda çok zevk alamıyorum. Bunun sıkıntısı nedir yani low görüntü katilesinde bile bu kadar kasması saçma değil mi ?
7 yıl
iPhone 5s Şarj aleti değişimi hk.
Arkadaşlar öncelikle merhabalar benim şarj aletimde bir sorun yoktu telefonla konuşurken şarjım bitti arkadaşımın şarj aletini telefonuma taktım %14 civarı olduktan sonra şarjdan çektim 3 4 saat sonra iki şarj aletinide şarj etmemeye başladı bu şarj kablosu orjinal değil vs diyerek bende gittim yeni şarj kablosu aldım 15 tl'ye fakat benim kullanımımla 1.5 gün dayanan telefon yeni şarjdan sonra benim hep açık olan internet konum ervisleri ve wi-fi yi kapatmama rağmen 5 saat bile zor dayanıyor. Şarj aleti ilemi alakalı yoksa batarya mı bitti daha önce başına gelen varmı şarjdan söküp 3 saat sonra şarja takıp görmemesi batarya bitmesi saçma geliyor bana ama siz neler düşünüyosunuz var mı başınıza böyle gelen birşey ?
7 yıl
Warcraft 3 ve Frozen Throne windows 8.1 de nasıl oynanır ?
Warcraft 3 ü ve frozen theonenin camping modunu tekrar bitirmek istedim fakat sanırım uyum sorunu oluyo bunu nasıl düzeltebilirim ? Oyunu açtıgımda ekran çözünürlüğü 640x420 felan oluyor simsiyah ekranda kalıyor. Arkadaşım win 7 de oynuyabiliyor fakat ben oynuyamadım ekran kartık nvidia 640m. Çözümünü bilen var mı ? Eğer bilen varsa yardımcı olursa çok sevinirim gerçekten çok teşekkürler.

Not: uyumluluktan win xp ye ve yönetici olarak çalıştırdım yine olmadı
7 yıl
Yeni Yama ile scoreboard
Bi tek bendemi bütün ekranı kaplıor eskiden bu kadar büyük değildi ? Küçültmesini bilen yada bu sorunu yaşayan var mı ?
7 yıl
The Fall'a benzeyen oyunun adını unuttum yardımcı olabilecek
http://store.steampowered.com/app/290770/?l=turkish

tam olarak bu türe benzeyen fakat elindeki ışık gibi bir aletle klon çıkartıp o klona ışınlanarak ilerlediğin oyundu fakat ismini hatırlayamıyorum. Eğer bahsettiğim oyunu anlayabilen biri varsa yardımcı olursa sevinirim.
8 yıl
Askere giden arkadaşımı uğurluyamadım
Çok yakın bir arkadaşımın uçağına yetişemedim gelecem diye söz verdim fakat uğurlayamadan gitti askere çok üzüldüm kısa dönem burdurda askerlik yapacak şubat ayında finallerin vs bitecek burdura gidip onu görebilir miyim ? Acemi birliğinde görüş serbest mi yada yemin töreni vs ne zaman oluyor yani her ne şekilde olursa olsun bölük içi görüş yapabilir miyim askere giden arkadaşlar yardımcı olursanız çok sevinirim

Çok büyük eşşeklik ettim yapmam lazım bunu
8 yıl
nVidia ekran kartı güncellemesi
NVIDIA ekran kartımın kendi programında güncel görünüyor fakat sitesine girip güncellemelere baktığımda 3 4 versiyon altında kalıyor güncellemelerim ve buda bugün yüklediğim windows 8.1e sıkıntı çıkartıyor. İnternet sitelerinde buldugum çözümlerin hepsinde manuel olarak indirilmiş uygulama dosyasını rardan çıkartıp birşeyler yapıyolar fakat ben ilk adımda tıkanıyorum bendekiler rardan çıkmıyor. Bu güncelleştirlemeri yapmanın başka yolu yok mudur ? iyi forumlar.
8 yıl
Windows 8.1'e güncelletikten sonraki directx hatası
Arkadaşlar nedir bunun çözümünü bilen varmı Directx 11 yüklü bilgisayarımda nvidia 635m ekran akrtı var zorla bugun 8.1e yükselttikten sonra böyle bir sorunla karşılaştım çözümünü bilen var mı ?
DH Mobil uygulaması ile devam edin.
DH Uygulaması
Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin.
DH App Store Uygulaması DH Google Play Store Uygulaması
Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.
DH Mobil Uygulaması
Yeni bir sürüme kadar uyarıyı gizle