Donanım Haber

Uygulama ile Aç
Kayıt

Teğmen
03 Kasım 2015
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme (?)
51 (Bu ay: 2)
Gönderiler Hakkında
3 ay
150bin tl araç tavsiyesi
Merhabalar

a) hatchback kasa olmalı
b) otomatik vites olmalı
c) ağır hasar kayıtlı olmamalı
d) yıl 2014 ve üzeri olmalı
e) benzinli olmalı


bu kriterlere uygun hangi araçları tavsiye edersiniz beyler?
3 yıl
.
.
4 yıl
..
.
4 yıl
arabanın kaputuna sigara girdi
beyler misafirlikteyim evin balkonunda sigaramı bi güzel ictim. evde sigara icilmedigi icin izmariti söndürmeden camdan fırlattım yola doğru. sen git arabanın sileceklerin ordan sağ taraftan içeri gir. bisey olur mu beyler endiselenmeli miyim? :D
4 yıl
[Hangisi?]Astra hb-Megane sedan-Civic (audi a3 sedan alındı.)
evet beyler bu ay bunlardan birini alcam ama hangisi? Cok kararsızım nedenleriyle cevabınızı bekliyorum..

✓ Astra hb dizel otm. dynamic paket opsiyonsuz=> 102.000₺
✓ Megane sedan dizel otm. icon paket opsiyonsuz => 119.000₺
✓ Civic benzin+lpg otm. executive paket opsiyonsuz => 105.000₺
4 yıl
C segment sıfır arac tavsiyesi.. Bütce:110 bin lira
Evet beyler 2017 model c sınıfı otomatik vites sedan arac tavsiyesi istiyorum. en az 10 yıl kullanabilceğim ve dolu paket bi arac olmalı.
Listemdekiler:

Mazda 3
Hyundai Elantra
Honda Civic

sizce hangisi? farklı önerilere de açığım..
5 yıl
RUSYADA YAŞAYANLARR
Arkadaşlar rusyadan yüklü bi ödeme alıcaz fakat payeer yada qivi wallet a ödeme yapıyo şirket. Aranızda bunlardan birine sahip hesap kartı olan bi arkadaş var mı? Hiç yoktan Rusyada yaşasın o da yeter. Yardımlarınızı bekliyorum. O arkadaşa da hatrı sayılır bi ödeme yapacaz pm lerinizi bekliyorum..
5 yıl
Rusyadanpayeer yada qivi wallet hesap kartı olan var mı?
Arkadaşlar rusyadan yüklü bi ödeme alıcaz fakat payeer yada qivi wallet a ödeme yapıyo şirket. Aranızda bunlardan birine sahip hesap kartı olan bi arkadaş var mı? Hiç yoktan Rusyada yaşasın o da yeter. Yardımlarınızı bekliyorum. O arkadaşa da hatrı sayılır bi ödeme yapacaz pm lerinizi bekliyorum..
DH Mobil uygulaması ile devam edin.
Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin.
Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.