Donanım Haber

Uygulama ile Aç
Kayıt

Onbaşı
04 Ocak 2014
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
3 üye
Görüntülenme (?)
24 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
6 yıl
En mantikli internet ve tv kampanyasi
Arkadaslar yeni ev kuruyorum ve internetle tv paketi birarada olan bi kampanyaya girmek istiyorum.var midir onerebileceginiz bir kampanya?

Aklimda superonline ve digiturk var
6 yıl
Buz hokeyi hakkinda bilgisi olanlar iceri
Buz hokeyine baslamak istiyorum.ya oyuncu olarak ya da hakem olarak.bilgisi olan var mi?
6 yıl
Sihhi izin hakkinda
Arkadaslar merhaba 357/1 ksd olarak manisada gorev yapmaktayim.suan safak 61 hic istirahat ve normal izinlerimden kullanmadim.Askerligimin bitmesine 11-12 gun kala normal iznimden 2 gun kullanip evime gitmek istiyorum.daha sonra da orada rapor alip bunu sihhi izine cevirerek askerligi 11-12 gun once tamamlamak istiyorum.Bu olay nasil yapiliyor tam olarak boyle mi?Kimlerin onayi gerekiyor?Raporu illa acilden mi almam lazim muayene ile alsam da olur mu?Devlet/ozel farkeder mi?Simdiden tesekkurler.
7 yıl
hesap satmak
arkadaşlar hesabı satıcam ama kendi gc hesabımı vermeden nasıl yapabilirim?
7 yıl
1500-2000 tl arasi oyun bilgisayari
Arkadaslar soyle bir sistem toplamayi dusunuyorum ama sizce bu sistem stabil bir sistem olur mu?

Harddisk 3,5" barracuda sata 1 tb 7200 rpm : 142₺
Islemci core i5 4400 soket 1150 3.1 ghz 6mb cache 22nm : 472₺
ekran karti gtx 760 twin frozr gaming o.c. gddr5 2gb 256 bit : 727₺
Anakart h87 plus intel soket1150 : 299₺
Ram 120gb hyperx 3k serisi : 224₺
Kasa cooler master k280 500w : 227₺

Birde varsa onerilerinizi almak istiyorum.Kasa icin seffaf kasa da olabilir yorumlarinizi bekliyorum.Tesekkurler
7 yıl
Askerlik yapanlar iceri lutfen
Arkadaslar okul bu haziranda bitiyor kasimda askere gitmek istiyorum.ne zaman askerlik subesine gidip islemlere baslamaliyim ne islemler yapmam gerekiyor ne kadar suruyor bilgisi olanlardan rica ediyorum aydinlatirsa sevinirim
7 yıl
Yakin zamanda askerlik yapmislar iceri lutfen
Arkadaslarim abilerim okulum haziranda bitecek insaAllah kasimda askere gidebilmek icin tecili bozdurucam simdi burda 2 onemli soru var.

1- kasim celbine yetisebilirim ama onlar alirlar mi?
2- kasima yetistim diyelim askerlik subesine ne siklikla gidicem ve ozellikle kasimda asker olucaksam ekim ayinda subeye git-gel isim olacak mi cok merak ediyorum?

Simdiden tesekkurler
7 yıl
Sizce katilim bankalarinda calismak caiz midir?
Arkadaslar soru basit katilim bankalari faizsiz bankalardir en azindan beyanlari bu yonde.Bankacilik duzenleme ve denetlwme kuruluna tâbi olduktan sonra merkez bankasi tarafindan faiz islemi gerceklestirildigini biliyorum.ancak bu kurumlarda calismak faiz karismis olma suphesinden dolayi sizce ne hukumdedir?Calisilir mi Calisilmaz mi?
DH Mobil uygulaması ile devam edin.
Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin.
Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.