Donanım Haber

Uygulama ile Aç
Kayıt

Yüzbaşı
04 Temmuz 2013
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
1 üye
Görüntülenme (?)
104 (Bu ay: 3)
Gönderiler Hakkında
geçen yıl
Hepsijet hk.
Bugün hepsiburadan bir ürün aldım, kargo adresine aras kargo şubesi yazmıştım.(satıcı kendi sitesinde aras ile gönderiyor diye.) Fakat ürünü hepsijet ile kargoladıklarını gördüm, şimdi bu kargo bana nasıl ulaşacak? Hepsijet kargo(hepsiburada kargosu) gidip aras kargoya teslim yapabilir mi? Aras kargoyu alakadar eder mi anlamadım valla..

Ve tahmini kargo teslime 28 aralık yazmışlar, inşallah doğru değildir, daha önce gelir dimi :( çünkü hepsijet şikayetlerine baktığımda tonlarca dağıtıma çıkarmıyolar şikayeti gördüm.

Konu hakkında bilgisi olan varsa yardımcı olursa çok sevinirim.
2 yıl
.
.
2 yıl
Fps yuksek oldugu halde kasma sorunu..(apex, çözüldü oyun serverleri ile alakalıymış)
.
2 yıl
.
.
2 yıl
.
.
2 yıl
Bilgisayar İlk Açıldıktan Sonra Kapanıyor Sonra Çalışıyor
RYZEN 5 1600 IŞLEMCI
GTX 1060 6GB EKRAN KARTI
8X2 CORSAIR VENGEANCE 3000MHZ RAM
240GB SSD
ASUS PRIME B350M-A ANAKART
NAGAS 500W 80+ POWERSUPPLY
kullanıyorum. Bilgisayarda sadece RAM'eri OC yaptım, 2993'e çektim. Geri kalan her şey default zaten. RAM'leri OC'lemeden önce de yapıyordu bunu.
Bilgisayarı açıyorum 2 dakika falan takılıyorum sonra çat kapanıyor. Yeniden açıyorum normal standart 10 saat falan açık kalıyor. Arap atı gibi sonradan açılıyor. Ona anlam veremedim. Power supply yetersiz olabilir mi bu sisteme?
Eğer öyle ise ne almam lazım veya bu sorunu ortadan kaldırmak için ne yapmam lazım?
3 yıl
Sigaradan iğrenç tat gelmeye başladı 2 3 haftadır
Sebebini bilen var mı? Var mı daha önce başına gelen? İçme demeyin derdimiz var ki içiyoruz
3 yıl
Sigara Kaçıncı İçişte Öksürük Gider?
4-5 gün önce 1 paket aldım. Ilk 3 tanesini falan içime çekmeden içtim ama sonraki 3-4 tanesini içime çekerek içmeye çalıştım lakin felaket öksürüyorum öyle böyle değil acaba benim bünye mi zayıf anlamadım. Ya da yanlış mı çekiyorum içime bilmiyorum valla içen arkadaşlara da sormuyorum boş yapmasınlar diye.
3 yıl
.
.
3 yıl
Ankarada Zowie mouse deneyebileceğim bir yer
Var mı bu zowie markasının modellerini deneyebileceğim bir yer? Başka markalar da olur
DH Mobil uygulaması ile devam edin.
Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin.
Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.