Donanım Haber

Uygulama ile Aç
Kayıt

Yüzbaşı
12 Mart 2013
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme (?)
20 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
6 yıl
Kızları Cozemıyorum Beyler
Kızla sosyal bı program uzerınden tanıstım,ankaraya kuzene gelmıstım kızla tanıstım cart curt bıde baslarda trolledım bu guzel kız ayarlayamam dıye.Kıza dedım bulusalım takılalım ankamalldayım gel ıstersen yazdım.Kız tamam dedı la daha dün tanıstık benı heyecan sardı,ıste kız sonra benden tel no falan ıstedı whatsapp dan ekledim falan.Kız beni ekti arkadasa gittim falan isim coktı yazdı.Bugunde kıza yazdım sevgılın varmı var dedı.Kız bana foto falan bile attı.İste madem sevgilin var niye bunca sey konustuk tel no verdin.Ya benim amacım arkadas edınmek dedı(yedek sevgılı) bende tamam arkadasız o zaman dedım.Neyse yarın kızılaya gelcem bulusalım dedı.Kuzende sen istanbulda yasıyon git okuldan bul dedi,sevgili olamıcan zaten dedi.Kızı ek dedi siz ne diyorsunuz.


Özet:Kızın sevgilisi var ama bana tel nomu istedi bulusalım dedi.İlk gün ekti yarın bulusalım dedi.Tatilde olduğum yerde.Sürekli görüsme imkanım yok.Ekiyimmi kızı napıyım.
6 yıl
Sevgili İçin Çok Para Gerekmezmi?
Hele şu devirde heryer pahalı baba parası bi yere kadar kızlara yetiştiremessinki para oyuncak ayı,yemek,sinema,lunapark,dandirik kahveler ve dahası ne düşünüyorsunuz.
6 yıl
Ankarada Çılgınlar Gibi Eğlenmek İçin Gidilecek Yerler?
Kuzen ankarada ailesiyle yaşıyor 1 hafta takılcam ona yakışıklı cocuklarız ama icraat yok anca kesen tiplerdeniz.Bestekar falan dedi para yicez bişe yapamıcaz dedi kız anlamında.Nerelere gitsek yaş benim 18 kuzen 19.Para varda milyarlar yok.
7 yıl
Oyun İçin 4K TV mi Yoksa Monitörmü?
Merhaba herkese arkadaşlar şimdi bende 24 inch samsung monitör var memnunum ama bana basit gelmeye başladı malum o kadar para harcayıp sistem topladım bari zevki doruklarına kadar yaşıyım neyse.Şimdi ben 4k tv modellerine baktık şu ürünü acayip gözüme kestirdim ne dersiniz önerirmisiniz yoksa başka önereceğiniz modeller varmıdır.Yada boşver ne gereği var monitöre devam etmi dersiniz monitörü satma şansım da var.


http://www.hepsiburada.com/liste/philips-40puk6809-40-400hz-uydu-alicili-cift-cekirdekli-wi-fi-3d-smart-4k-ultra-hd-led-tv-2-adet-3d-gozluk/productDetails.aspx?productId=evph40puk6809&categoryId=163192&SKU=EVPH40PUK6809


Herkese şimdiden teşekkürler ne kadar yorum o kadar fikir !
7 yıl
Z3 Icın Dafoni Glass Aldım Sıkıntı Cıktı
Ya duzgun takamadım ıcıme sınmedı tak cıkar tak cıkar yaptım.Suan 3 bolgede hava kabarcıgı kaldı sanırım yapıskanlıgını yıtırdı.Tam koselerde 12 saat oldu gecmedı hıc gecmez heralde.Napsam sizce
8 yıl
Edıtlı orta emek srrver aranır!
kapanmayacak bol oyunculu edıtlı sw aranr
8 yıl
SS Rival vs Razer Deathadder 2013 !
Arkadaşlar ikisinden birini alacağım fps oyuncusuyum elim çok hassas yüksek dpi da kullanıyorum şuanki mouse Logitech G500 memnunun ama aşırı derecede sıkıldım heyecan arıyorum.Verdigim parayı değecek olan mouse sizce hangisi !
8 yıl
Ev İçin Fitness Aletleri Nerden Alabilirim?
Arkadaşlar ne önerirsiniz istasyon tarzımı alsam bench sehpası ve halter yetermi acaba istasyon istiyorum 400-500 yada daha ucuza varsa elden gidip alabileceğim nereler var eminönünde var diolar ama orda kesin varmı yada nereleri önerirsiniz başka şimdiden teşekkürler.
8 yıl
SteelSeries Sensei vs Razer DeathAdder2013
Arkadaşlar sizce hangisini almalıyım şuan g500 var ve memnun değilim sıkılmaya başladım 1 yıl oldu alalı gerçi ama neyse ellerim terler öyle işte sizce hangisi.
8 yıl
Yardımınıza İhtiyacım Var İ5 4670K!
Merhaba arkadaşlar bu işlemciye sahibim oc dan anlamamda.Abimde easy tune 6 var benim anakartta gigabyte ama benimkisinin içinde yok internetten indirdim çalışmıyor bana o tarz ne verebilirsiniz win7 64 bit için veya easy tunenin çalışan versiyonu olarak.
DH Mobil uygulaması ile devam edin.
Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin.
Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.