MİNİ SÜRÜM

Donanım Haber

Uygulama ile Aç
Kayıt

Binbaşı
28 Ocak 2012
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
20 üye
Görüntülenme (?)
174 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
2 yıl
Sınav Yeri Saçmalığı!
Benim gibi düşünen var mı diye merak edip buraya yazma kararı aldım.

Aklınıza gelebilecek tüm Merkezi Sınavlar için konuşuyorum. İster gözetmen olalım ister sınava giren kişi neden olabildiğince uzağa atılıyor sınav noktamız? Ulan 3 ilçe veriliyor en yakın seçiyorum. Zaten idari sınırlar ortalama bir eyalet büyüklüğünde. Her zaman en uzak ilçenin en uzak noktası denk geliyor ya!!

Sabahın köründe kalkıp bir sürü yol çekiyoruz. Aracım yok. Nasıl gitcem acaba. Bir de tam ters ulaşım araçlarının gitmediği yer oluyor (İstanbul'da oturanlar bilir). İyice zıvanadan çıkıyor insan!
3 yıl
İstanbul - Antalya (Avsallar Manavgat) Yol takviyesi arıyorum.
Arkadaşlar Gece yarısı çıkılacak yola. Sakarya Bilecik Afyon üzerinden gidicem. Sonra temiz rahat yol yapabileceğim. Sabah 7 8de manzaralı çay kahvaltı yapmak için oturabileceğim piknik masası bile olsa olur. Güzel bi tavsiyeniz var mı.
Sanırım burdur Antalya içine iniyor. Alanya kısmı için rahat üzmeyecek yol tavsiyesi arıyorum.
Teşekkürler
3 yıl
BİLDİRİM SEKMESİNE GİREMİYORUM
Dün güncelleme yapmış uygulama. Eskiden sağ üst köşede bildirim simgesine tıklayınca giriyordu. Gelen bildirimlerime tek tek tıklayıp forumda geziyordum.
şimdi bildirim simgesine tıklıyorum 3 saniye sonra programdan çıkıp telefonun ana menüsüne dönüyor.
sorunu çözebilen var mı?
Telefon HUAWEİ MATE 10
3 yıl
Dualshock 4 - FPS MASTER Thumbsticks Kullanıcıları
Merhaba arkadaşlar.

Yurt dışı alışveriş sitesinde gezerken denk geldiğim bir ürünle ilgili soru sormak amacıyla böyle bir konu açtım. bakındım ama sanırım bahsedilmemiş. edilmiş ise de taşınabilir konu.

Arkadaşlar bu üründen gelecek yakında. FPS oyunları gerçekten oynamakta zorluk çekiyorum alışamadım 1 aydır var gerçi ps4 pro ama bunun yardımı olur mu hassasiyet konusunda. teşekkür ederim

Ürün şu arkadaşlar:
3 yıl
PSO - Playstation Store Oniomania (Alışveriş Bağımlılığı) Grubu :D
Merhaba arkadaşlar.
Bu konuyu açma amacım gözlemlediğim bir sıkıntıyı, durumu toplumsal bir bakış açısıyla ele almak falan değil, eğlence ve tatmin amacıyla açmak istedim öncelikle bunu belirtmek isterim. :D

Yaklaşık 1 aydır PS4 Pro sahibiyim. Uzun süredir forum takip ederim ama hiç bu kadar eğlenmemiştim forumda. Bir alışveriş yapmadan önce kesin foruma uğrar bilgi edinirim. Bir çok arkadaşımızın da bu şekilde yaptığına eminim. Özellikle ps4 konusundaki o PSN kardeşlikleri 2. el alım satımlar falan efsane işe yarar şeyler bu tartışılmaz bir konu.

Bir durum gözüme çarptı bazı arkadaşlar belki ben de aynı durumdayım bilmiyorum, tam anlamıyla PS STORE tutkunu olmuş durumdayız. Oyunları takip etmek fiyat analiz etmek ve özellikle oynamadığımız onlarca oyunumuz varken arşivlemek istemek inanılmaz ilgimizi çeker hale geldi ve bunu yapmaktan gerçekten hoşlandığımızı fark ettim :D Bu Alişveriş Bağımlılığı ecnebi dilde Oniomania
olarak geçmektedir :D

Bazı siteler(link verilmiştir) yardımı ile de bu iş daha da kolay ve zevkli hale gelmiştir. İnanın baya yardımı dokundu bana. Hem aylık olarak her ay grupları ayırmak veya plus falan diye farklara bölmek yerine burdan bütüncül olarak daha geniş bakış açısıyla yararlanılabilir. Bu grubu kullanarak;

- Anlık tüm ülke store'larından haberdar edilinir.
- Başka yerlerde sitelerde gördükleri indirim fırsat bundle ne varsa burada paylaşılır.
- Bu konular ile ilgili sohbet edilir.
- Arşivlerden bahsedilir.
- Çekiliş, kampanya vb. katılımlardan haberdar edilir.
- Çeşitli aksesuarlar (Skin, Kılıf, Konsol ve Şarj Standları vb.)


Daha aklımıza geldikçe ekleme de yapılır. Bir aile gibi burayı sohbet muhabbet için kurmak istiyorum. Bizim gibilerin yalnız hissetmemesi için :D Bu konuda yardımlarınızı da bekliyorum.

Ben en çok:

https://psprices.com/region-tr/index
http://psn4.com/

sitelerini kullanıyorum ve bunlara erişmemizi sağlayanlara da teşekkür ederim. Bunun dışında nereden denk gelirsem bilgiye oradan dalıyoru :D yurt dışı siteler de dahil.
İnşallah zevkli bir konu olur :)

GEÇİCİ SÜRELİ KAMPANYALAR

- Özel Edition PS4 Alana 1 Adet Dualshock 4 hediye. Playstation TR hesabından alınmıştır.

- Ruffles Çekiliş ile Ps4 ve Dualshock 4 veriyor. İlgilenenler katılabilir.
https://www.ruffles.com.tr/campaign/lottery/ucl-2018?utm_source=TR_RUFFLES_Google_SBR_All_NA_X_15-25_Search_Text_&utm_medium=Search&utm_campaign=TR_RUFFLES_Feb_2018_RUFFLES_Football-UCL_NA_Search&gclid=EAIaIQobChMIp8r8t8y72QIVBC0ZCh1_-wiCEAAYASAAEgKVWfD_BwE
6 yıl
Nba 2K14 ACİLLLL GAMEPAD ARANIYOR!!
ARKADAŞLAR NBA 2K14'Ü HAREKETLERİYLE SMAÇDI ÇALIMDI ÖZEL FALAN TEFERRUATLI ZEVKLE OYNAMAK İSTİYORUM BU SEBEPLE GAMEPAD ALICAM ACİL TAVSİYE GEREKİYOR.

GAMEMASTER GP 347 AKLIMA YATIYOR HOŞUMA GİTTİ ÖZELLİKLERİ DE GÜZEL FAKAT EMİN OLAMIYORUM UYUM OLUR MU TUŞLARI GÖRÜR MÜ FALAN... :S
http://www.gold.com.tr/gamemaster-gp-347-gamepad_u
6 yıl
Bu Filmi Nerden Bulurum?
Arkadaşlar Merhaba, bazen istediğimiz bir filmi bulamıyoruz özellikle de eski film ise. Bu konuda tecrübeli olan veya sitelere hakim olan arkadaşlardan yardım almak çok yararlı olacaktır diye düşünüyorum :)
Benim aradığım bir kaç film var onları yazmak istiyorum, gören duyan bilen varsa lütfen yazsın :)

Yönetmen : Jacques Becker. En ünlü filmi Le Trou(1960)


Aradığım filmler ise bunlar arkadaşlar;

- Touchez pas au grisbi http://www.imdb.com/title/tt0046451/?ref_=nm_knf_i3
- Goupi mains rouges http://www.imdb.com/title/tt0035951/?ref_=fn_al_tt_1
- Casque d'or http://www.imdb.com/title/tt0043386/?ref_=nm_knf_i2


Çok teşekkürler.
6 yıl
İzlediğim En Etkileyici Eski Filmler
Evet arkadaşlar öyle bir film söyleyin ki; izlerken seni alıp götürsün, belki umutla belki heyecanla yada merakla bekletsin film boyunca seni. Sana yaşattığı duyguyu kelimelerle anlatamayacağın ve hiç bitmesin isteyeceğin bir film olsun :)

Benim ilk aklıma gelen; kısıtlı bir mekanda çekilmiş ve sıfır aksiyon olmasına rağmen tam anlamıyla etkileyen içine çeken samimi bir hapishane film olan:
Le Trou (1960)
http://www.imdb.com/title/tt0054407/

Sizlerin de muhakkak böyle hissettiği bir film vardır. Konu ve türü farketmeksizin paylaşırsanız sevinirim iyi forumlar :)
7 yıl
SENİN FAVORİ SAATİN HANGİSİ? SS'Lİ
Arkadaşlar herkesin kalbinde bir saat atar :D nedeni ne olursa;
- Kesinlikle almam gerekir bu saati
- Aile yadigarı kösteklim
- Hayranım bu saate
dediğiniz favori saatiniz hangisi ise yazalım:D (MODEL ve YIL da yazılabilir daha anlamlı olur )
DİESEL DZ7005 - YIL:2000


7 yıl
SENİN FAVORİ SAATİN HANGİSİ? SS'Lİ
Arkadaşlar herkesin kalbinde bir saat atar :D nedeni ne olursa;
- Kesinlikle almam gerekir bu saati
- Aile yadigarı kösteklim
- Hayranım bu saate
dediğiniz favori saatiniz hangisi ise yazalım:D (MODEL ve YIL da yazılabilir daha anlamlı olur )
DİESEL DZ7005 - YIL:2000


DH Mobil uygulaması ile devam edin.
Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin.
Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.