MİNİ SÜRÜM

Donanım Haber

Uygulama ile Aç
Kayıt

Çavuş
19 Ağustos 2011
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme (?)
53 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
5 yıl
Dosya taşıdıktan sonra ya da sildikten sonra, dosya bi süre olduğu yerde kalıyor.
mid 2014 rMBP, Mac OS X 10.11.2 deyim bi dosya taşıma işlemi veya çöp kutusuna taşıma işlemini yaptığımda ilk 5-10 sn dosya bu hareketi iplemiyor. Sanki dosya uyuyor ben işlem yaptıktan sonra biri dürtüp uyandırıyor sonra da işlemi gerçekleştiriyor. Böyle bi durum söz konusu uyuz olmaya başladım. Başına gelen, fikri olan var mı?
6 yıl
El Capitan - Safari 9.0 dan sonra videolarda takılma donma
Mac OS 10.11 yani El Capitan sürümündeyim Safari'de 9.0 sürümünde.
Dizimag TRT gibi sitelerden video izlerken donmalar takılmalar oluşuyor. Adobe Flash Player kurulu.
Videolar saniyelik ileri geri gidiyormuş gibi oluyor, sizde de böyle bi hata var mı?

Chrome'da aynı şeyleri izlerken donmalar olmuyor.
6 yıl
Mac OS X pencereyi simge durumuna küçültme
Macte açık olan uygulama altta dockta gözüküyor. Açık pencereyi simge durumuna küçültmek için docktaki ikona tıklayarak simge durumuna küçültmek istiyorum bu mümkün mü? Windowsta açık olan pencereler aşağıda gözüküyor rahatça aşağıdan tıkla-büyüt tıkla-simge durumuna küçült yapabiliyoruz. Bunu Macte yapmak istiyorum. Nasıl yapabilirim?
6 yıl
disk izlencesi hata veriyor alternatif program?
Mac OS X Yosemite 10.10.3 Public Beta kullanıyorum disk izlencesi hata veriyor. disk silip birleştirebileceğim bi program arıyorum.

şu an 40 gb boşta kaldı onu geri getirmem lazım. disk izlencesinde alanı seçip mac os günlük seçip uygula diyorum 1 sn de tamamlanmış gibi hızlıca yapıyor ama değişen bi şey yok
6 yıl
Battlefield 4 PS4 server browser sorunu
filtrede sadece hardcore seçili olmasına rağmen 2-3 server gözüküyor oyuna girmekte zorlanıyorum çoğu zaman. sizde nasıl arkadaşlar eskiden böyle değildi
6 yıl
PS4 e Rocksmith Real Tone Cable
Rocksmith 2014 oyununu ps4 için almak istiyorum. oyunu psnden kabloyu da ayrı satın almayı düşünüyorum ama ps3/pc kablosu ps4 ile uyumlu mu bunu merak ediyorum ona göre hareket edicem
7 yıl
PS Store dan "Battlefield 4 - Premium" satın aldım. Premium gözükmüyor
arkadaşlar dün gece psn den battlefield 4 aldım yanında premium da yazıyor. oyun indi kuruldu, açtım premium kısmına giriyorum premium 114.99 TRY gözüküyor. bu durumu nasıl çözebilirim. acaba premium yazıp adam mı kandırıyorlar bilemedim ama ben premium var diye aldım yoksa Fifa 14 alcaktım aynı fiyata




9 yıl
Battlefield 3 Multiplayer (ps3) sorunu yardım lütfen
oyunu yeni aldım online pass işlemini yapıp 100kb lık güncellemeyi kurdum,

http://battlelog.battlefield.com/bf3/ sitesinden giriş yapıp çıkan sözleşmeyi kabul ettim ama multiplayerda QUICK MATCH ten oyuna girmek istediğim zaman

" -ERROR- Failed to join the game. Please check your network connection and try again "

hatasını alıyorum. SERVER BROWSER 'dan girmeye çalıştığımda ise

" -Error Information- You have lost connection to the session" hatasını alıyorum.

PSN bağlantım gitmiyor , COOP 'a girip oynayabiliyorum , ayrıcahttp://battlelog.battlefield.com/bf3/ sitesindeki MULTIPLAYER-QUICK MATCH a tıkladığımda

"Your active soldier is not ready for duty. You need a game soldier before you can start the game."

hatasını görüyorum. Nasıl çözebilirim bu sorunu bilgisi olan varmı?

bazen şu hatayı verdiğide oluyo " The server is now running content that you don't have ,look in the store for additional available content or make sure that all your content is installed."
DH Mobil uygulaması ile devam edin.
Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin.
Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.