Donanım Haber

Uygulama ile Aç
Kayıt

Yüzbaşı
18 Temmuz 2011
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
1 üye
Görüntülenme (?)
29 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
7 yıl
Asus x550jx-xx097h ısınıyor bir bakin
İki günlük Laptop. Cs go da 90 dereceyi görüyorum çaresi nedir sebebi nedir yardım edin
7 yıl
Nabıyonuz gencler
Özlediniz mi beni? Koptum bayadır.Naptınız görüşmeyeli

Ve bu populasyon da ne boyle en son bıraktıgımda 50-60 online vardı.Noldu?
7 yıl
Şu iki ingilizce kelimenin Türkçe'sini bilen babayiğit var mı
1-) intervention
2-) implemention

Sözlük anlamlarını pek anlamadım şimdi de tam hatırlamıyorum bileniniz var mı açıklayacak? Ek bilgi: halk sağlığı dersinde geçiyor.
7 yıl
Bimden aldığım ürünün tanıtımı
Ürünün adı:Caral Manikür Seti
İçerik:
1adet tırnak makası
1adet cımbız
1adet törpü
1adet tırnak eti pensi

Yorumlarım: Yeşil kısımlar yumuşak bu ele rahatlık hissi veriyor +1
Tırnak makası kesici ve kullanışlı ama ayak için küçük gelebilir zaten üstünde el içindir yazıyor.
Tırnak eti pensini ilk defa duydum kullanamadım zaten.
Cımbız ucunun eğriliği sebebiyle başta sorun yaşatsa da alıştıktan sonra kulanması kolay.
Törüpüyü de ekliyim unutmuşum, törpüleyiciliği güzel.
Genel yorumum: 5.95₺ fiyatı uygun gibi gözüküyor.Zaten her şey tırnak makasının kalitesine bağlı benim için parasını hakedip haketmediğini önümüzdeki günlerde göreceğiz şimdilik iyi gibi.
İyi forumlar.
7 yıl
Silinebilir
Silindi




Ek:Konu sürekli güncellenecektir

Pis edit: Evet beyler kızın sevgilisi varmış zaten bizim amfideki erkeklerin çoğu kızı takip ediyorlarmış dahası bir arkadaş numarasını almış bile konu kilit üye ban. Burada Hei. dostuma selamlarımı yolluyorum
7 yıl
AZ ÖNCE OĞLUM İSTEMEDEN KÜFÜR ETTİ YANIMDA(2000liler içeri)
Salonda oturuyorduk.Oğlum bir anda bilim insanı minsanı bişeyler dedi sonunda da bu adamlar hiç ..klenmiyorlar dedi.İlk duyduğumda tepem attı buna bağırıp odasına yolladım.Çok mu üzerine gittim acaba.2000liler yorumunuz nedir bizim oğlan da 2000li ondan diyorum.
7 yıl
Bugün bir savaşta olmanız gerekse..
Hangi karakter,kişi olmak istersiniz?

İlk ben yazayım..Er Ryanı Kurtarmak'taki sniper abimiz.
7 yıl
IPAD AÇILMIYOR ŞARJ DA OLMUYOR ELMA VAR AMA
Merhaba benim ipad 3 açılmıyor ios8.0.2 yi yüklemiştim en son.Onunla ilgisi var mı bilmiyorum ama şarjı yok gözüküyor şarja takıyorum.5 dakika sonra kendiliğinden açılacak gibi oluyor elma geliyor ekrana sonra kalıyor öyle açılmıyor.Itunes a bağlamayı denedim itunes bunu görmüyor.Home+kilide basılı tutunca kapanıyor.Neyi denesem dfu diye bir şeyler yazıyor nette ama hiç bilmem.Yardım arkadaşlar
7 yıl
Bugun ulkenin gelismesi icin ne yaptiniz
Ben kendimi okula hazirliyorum ve muzik dinleyerek kitap okuyorum peki ya siz
7 yıl
4 günlük bandırmam bitti
Selam beyler şükür kavuşturana..Bir sürü konuya yazmak istedim ama olmadı üzüldüm.Yeniden aranızdayım var mı hatırlayan
DH Mobil uygulaması ile devam edin.
Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin.
Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.