Şimdi Ara

Phone-wire anti-aliasing

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
618
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Telefon telleri, ip gibi objeler için ideal ikincil anti-aliasing yöntemi:


    PWAA



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Carnage86 -- 1 Aralık 2015; 13:04:46 >



  • Bence çok mantıklı ve faydalı bir uygulama olmuş.Umarım oyunlara bir şekilde adapte edilir.Telefon kabloloarı için 4x txaa bile yeterli olmayabiliyor.Anca 2k ve üstü çözünürlüklerde 4x txaa ile desteklenirse bir düzgünlük elde edilebiliyor.
  • aterikasedi kullanıcısına yanıt
    gene de olmuyor, telefon kablosu gibi nesnelerde. txaa dahil yetersiz. bu tip şeylerde flickering bile yetersiz.
  • Yıllar önce gördüğüm bir şey bu "Şey" diyorum çünkü gerçek bir AA tekniği değil çünkü sadece mevcut MSAA çalışıyor aslında bunun yaptığı tek şey tel texture'sini ölçeklendirmek o kadar zaten yazıyor wire radius diye

    Metod sadece uzaklaşıldığında işe yarıyor ama oda aslında bir trick yani "hile" msaa af filtrenin belirli mesafelerine çoklu örnekleme yapacağından texture'(grafiksel)u büyüterek görünür alanına giriyor kaba tabirle ayrıca yakınlaşıp uzaklaşırken ölçekleyemediği içinde yarım kalmış denebilir ki ölçeklemeyi yapması extra iş yükü getireceğinden bu AA metodunun gerekliliği tartışılır ki hiçbir zaman kullanılmadı

    Oyunlarda AA kullanımı yada implementasyonu tamamiyle geliştiriciye bağlı dikkat etmişsinizdir FXAA bir oyunda çok etkili iken diğer oyunda o kadar da etkili değildir aynı şey TXAA için de geçerli , bunda motorun görüntüyü nasıl işlediğinden tutun da hangi çizimlerde AA kulllanılacağına kadar her şey geliştiricinin elinde yani o yüzden bu metod yetersizdir demek yanlış bir ifadedir


     Phone-wire anti-aliasing

     Phone-wire anti-aliasing

     Phone-wire anti-aliasing

     Phone-wire anti-aliasing

    Uzak çekimler

     Phone-wire anti-aliasing

     Phone-wire anti-aliasing

     Phone-wire anti-aliasing




  • quote:

    Orijinalden alıntı: turbo-powwer




    Oyunlarda AA kullanımı yada implementasyonu tamamiyle geliştiriciye bağlı dikkat etmişsinizdir FXAA bir oyunda çok etkili iken diğer oyunda o kadar da etkili değildir aynı şey TXAA için de geçerli , bunda motorun görüntüyü nasıl işlediğinden tutun da hangi çizimlerde AA kulllanılacağına kadar her şey geliştiricinin elinde yani o yüzden bu metod yetersizdir demek yanlış bir ifadedir



    Gelişitrici ve motora ne kadar bağlı olursa olsun pratikte kusursuz bir AA tekniği yok, tüm metodların yetersiz kaldığı durumlar var. Kablolar, teller, uzaktaki incecik borular vs. gibi nesnelerin her oyunda pürüzlü olduğu bir gerçek. Crysis 3 gibi grafiksel harikalarla dolu oyunlardan tutun tüm oyunlar kadar bu var.

    FXAA'nın etkisi çok, maliyeti az ama çoğu kişinin de hemfikir olacağı gibi süper görüntü oluşturmuyor. TXAA da öyle, SSAA'nın bile halledemeyeceği durumlar var.

    Geliştirici de zaten MSAA+phone wire AA birlikte kullanılsın diyor.

    Haberin eski olduğunu biliyorum demosu 2012'de çıktı.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.