Şimdi Ara

ONKYO AV RECEIVERS (KULLANICI KAYITLARI İLK SAYFADADIR) (15. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
10.824
Cevap
27
Favori
469.526
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İŞTE BU SENTEZLERİ ÇOK İYİ YAPMAM LAZIM DOSTUM .çok detaylı bir çalışma yapıcam ve herkezden de ,kullanan ,dinleyen arkadaşlarında görüşleri çok çok önemli .mümkünse hepsini dinlicem bu centerların.
  • centerlar ile ilgili bilgileride verelim kağıt üstündede olsa ...

    DALI HELICON C200MKII CENTER SPEAKER .......................................................................

    HELICON C200 MK2 center channel loudspeaker is designed to play a leading role in the finest multi-channel audio system. Since most of the dialogue and on-screen effects of any motion picture soundtrack are directed to the center channel, it makes sense to select the best.

    Placed beneath the screen (we recommend mounting it directly on top of the HELICON S600 subwoofer), HELICON C200 generates a soundstage perfectly matched to the onscreen action for a convincing viewing experience.

    Magnetically shielded for safe placement close to a television and employing essentially the same driver complement as HELICON 400 MK2, HELICON C200 MK2 takes the drama out of system selection and set-up, while perfectly capturing all the drama of your favorite films.

    Instead of using HELICON S600 MK2 as stand for C200 MK2, a second option is available; a discreet, non-resonant stand. The stand is black, made of aluminum with vibration absorbers made of rubber (not pictured).

    Specification
    Detail

    Frequency range +/- 3 dB [Hz] min
    49

    Frequency range +/- 3 dB [Hz] max
    27000

    Sensitivity (2,83 V/1 m) [dB]
    90

    Nominal impedance [ohms]
    4

    Maximum SPL [dB]
    111

    Recommended amp. power [Watts] min
    40

    Recommended amp. power [Watts] max
    250

    Crossover frequencies [Hz]
    2.800/13.000

    Hybrid tweeter module, Super high freq. driver, Quantity
    1

    Hybrid tweeter module, Super high freq. driver, Dimension [mm]
    10 x 55

    Hybrid tweeter module, Super high freq. driver, Diaphragm type
    Ribbon

    Hybrid tweeter module, High frequency driver, Quantity
    1

    Hybrid tweeter module, High frequency driver, Dimension [mm]
    25

    Hybrid tweeter module, High frequency driver, Diaphragm type
    Soft textile dome

    Low frequency driver, Quantity
    2

    Low frequency driver, Dimensions [inches]
    6.5"

    Low frequency driver, Diaphragm / cone typeTD>
    Wood fibre cone

    Enclosure type
    Bass reflex

    Bass reflex tuning frequency [Hz] (for bass reflex systems)
    36

    Connection input(s)
    Bi-wire

    Recommended placements(s)
    Above/Below TV/On s600

    Dimensions (H x W x D) [cm]
    21 x 65 x 44

    Weight [Kg]
    18.4

    Finish (type)
    Veneer

    Available colour(s)
    High Gloss Cherry/ High Gloss Rosenut



    http://www.dali.dk/uk/page288.aspx?sub=297&prod=756
    ........................................................................................................................................................................................................................

    B-W ..........HTM2D

    803D'ye ve yer darlığından dolayı daha büyük olan HTM1D'nin kullanılamaması halinde 802/801/800 modellerine eşlik etmek üzere tasarlanmış olan HTM2D olağanüstü baklava kubbe tiz hoparlörünü tam 3 yollu merkezi hoparlörde sunmaktadır. Ana Matrixâ„¢ kabininde, Kevlar® koni FSTâ„¢ orta aralık sürücüsüne 180mm'lik (7 inç) iki adet bas sürücüsü eşlik etmekte, bunların Rohacell® sandviç hunileri ikiliye bağlanarak Flowportsâ„¢'un arka yüzüne bakarak mükemmel dinamiği ve kontrolü sağlamaktadır.

    Boyutlar Yükseklik: 329mm (13 in) Genişlik: 841mm (33.1 in) Derinlik: 387mm (15.2 in)
    Net Ağırlık 31kg (68 lb)
    Frekans Tepkisi Referans ekseninde 41Hz - 28kHz ±3dB
    Frekans Aralığı 35Hz ve 33kHz'de -6dB
    Duyarlılık 90dB spl (2.83V, 1m)
    Normal Empedans 8 ohm (minimum 3.1 ohm)
    Güç Kullanımı 8 ohm'a klipsiz programda 50W - 300W
    İşletme Üniteleri Ünite 1: 1x 25mm (1 in) yüksek frekans kubbesi Ünite 2: 1x 150mm (6 in) örme Kevlar® konisi FST orta aralık Ünite 3: 2x 180mm (7 in) Rohacell® koni bas
    Görünüş Kabin: Kiraz, Ceviz yada Dişbudak ağacı kerestesinden kaplama Izgara: Siyah kumaş
    Dağıtma Tanım: referans tepkisinin 2dB içinde Yatay: 60º arkın üzerinde Dikey:10º arkın üzerinde
    Harmonik Distorsiyon 2. ve 3. harmoni (90dB, 1m) <1% 80Hz - 100kHz <0.5% 100Hz - 100kHz
    Atlatma Frekansı 350Hz, 4kHz
    Önerilen Azami Kablo Empedansı 0.1 ohm


    Boyutlar : Yükseklik: 329mm (13 in) Genişlik: 841mm (33.1 in) Derinlik: 387mm (15.2 in)
    Net Ağırlık : 31kg (68 lb)
    Frekans Tepkisi : Referans ekseninde 41Hz - 28kHz ±3dB
    Frekans Aralığı : 35Hz ve 33kHz'de -6dB
    Duyarlılık : 90dB spl (2.83V, 1m)
    Normal Empedans : 8 ohm (minimum 3.1 ohm)
    Güç Kullanımı : 8 ohm'a klipsiz programda 50W - 300W
    İşletme Üniteleri : Ünite 1: 1x 25mm (1 in) yüksek frekans kubbesi Ünite 2: 1x 150mm (6 in) örme Kevlar® konisi FST orta aralık Ünite 3: 2x 180mm (7 in) Rohacell® koni bas
    Görünüş : Kabin: Kiraz, Ceviz yada Dişbudak ağacı kerestesinden kaplama Izgara: Siyah kumaş
    Dağıtma : Tanım: referans tepkisinin 2dB içinde Yatay: 60º arkın üzerinde Dikey:10º arkın üzerinde
    Harmonik Distorsiyon : 2. ve 3. harmoni (90dB, 1m) <1% 80Hz - 100kHz <0.5% 100Hz - 100kHz
    Atlatma Frekansı : 350Hz, 4kHz
    Önerilen Azami Kablo Empedansı : 0.1 ohm
    ..........................................................................................................................................................................................................................

    B-W HTM3S

    HTM3S, geliştirilmiş alüminyum kubbe tiz hoparlörümüzü sunan iki merkezi hoparlörden geniş olanıdır. HTM3S merkezi Kevlar ® kubbe Fst orta aralık sürücüsü ile simetrik olarak konumlandırılmış 165mm'lik (6.5 inç) iki adet Rocharel® koni bas sürücüsünü bir araya getirmiştir.

    Merkezi hoparlörler ev sinema sistemlerinin en önemli unsurlarıdır. Bunlar, sahneden çevrinen seslerin sağlamlığını temin etmek için sol ve sağ hoparlörlerle uyum içinde olmalı ve ses üretme gibi kritik görevlerde kusursuz berraklık sunmalıdır. HTM3S benzer bütünlükte işletme üniteleri ve atlatma tasarımına aynı kalitede yaklaşım ile 803S yada 804S ile birlikte kullanıldığında bu istekleri fazlasıyla karşılayacaktır.

    Boyutlar Yükseklik: 320mm (12.6 in) Genişlik: 783mm (30.8 in) Derinlik: 316mm (12.4 in)
    Net Ağırlık 28kg (62 lb)
    Frekans Tepkisi Referans ekseninde 42Hz - 22kHz ±3dB
    Frekans Aralığı 35Hz ve 50kHz'de -6dB
    Duyarlılık 90dB spl (2.83V, 1m)
    Normal Empedans 8 ohm (minimum 3.2 ohm)
    Güç Kullanımı 8 ohm'a klipsiz programda 50W - 250W
    İşletme Üniteleri Ünite 1: 1x 25mm (1 in) alüminyum yüksek frekans kubbesi Ünite 2: 1x 150mm (6 in) örme Kevlar® konisi FST orta aralık Ünite 3: 2x 165mm (6.5 in) Rohacell® koni bas
    Görünüş Kabin: Kiraz, Ceviz yada Dişbudak ağacı kerestesinden kaplama Izgara: Siyah kumaş
    Dağıtma Tanım: referans tepkisinin 2dB içinde Yatay: 60º arkın üzerinde Dikey:10º arkın üzerinde
    Harmonik Distorsiyon 2. ve 3. harmoni (90dB, 1m) <1% 100Hz - 22kHz <0.5% 120Hz - 20kHz
    Atlatma Frekansı 350Hz, 4kHz
    Önerilen Azami Kablo Empedansı 0.1 ohm


    Boyutlar : Yükseklik: 320mm (12.6 in) Genişlik: 783mm (30.8 in) Derinlik: 316mm (12.4 in)
    Net Ağırlık : 28kg (62 lb)
    Frekans Tepkisi : Referans ekseninde 42Hz - 22kHz ±3dB
    Frekans Aralığı : 35Hz ve 50kHz'de -6dB
    Duyarlılık : 90dB spl (2.83V, 1m)
    Normal Empedans : 8 ohm (minimum 3.2 ohm)
    Güç Kullanımı : 8 ohm'a klipsiz programda 50W - 250W
    İşletme Üniteleri : Ünite 1: 1x 25mm (1 in) alüminyum yüksek frekans kubbesi Ünite 2: 1x 150mm (6 in) örme Kevlar® konisi FST orta aralık Ünite 3: 2x 165mm (6.5 in) Rohacell® koni bas
    Görünüş : Kabin: Kiraz, Ceviz yada Dişbudak ağacı kerestesinden kaplama Izgara: Siyah kumaş
    Dağıtma : Tanım: referans tepkisinin 2dB içinde Yatay: 60º arkın üzerinde Dikey:10º arkın üzerinde
    Harmonik Distorsiyon : 2. ve 3. harmoni (90dB, 1m) <1% 100Hz - 22kHz <0.5% 120Hz - 20kHz
    Atlatma Frekansı : 350Hz, 4kHz
    Önerilen Azami Kablo Empedansı : 0.1 ohm
    ..............................................................................................................

    INFINTY BETA C360
    Infinity Beta C360 orta kanal hoparlörü manyetik kalkanlı olup siyah ve kiraz renkleri mevcuttur. Infinity'nin patentli Ceramic Metal Matrix Diaphragmâ„¢ (CMMDâ„¢) teknolojisi gerçeğe yakın ses için düşürülmüş distorsiyon sağlar. Infinity Beta C360 ayrıca 40kHz'ye kadar yüksek frekansları yayabilen bir tiz hoparlörüne sahiptir. SACD ve DVD audio kayıtları için mükemmeldir. Tiz hoparlörü, dinleme salonuna gelişmiş yüksek frekans dağıtımı yapmak için patenti beklenen Constant Acoustic Impedance dalga kılavuzuna monte edilmiştir.
    Önerilen Amplifikatör Aralığı: 10 – 200 watts
    Nominal Empedans: 8 ohms
    Duyarlılık (2.83V @ 1m): 91dB
    Frekans Tepkisi (±3dB): 45Hz – 20kHz 50Hz – 40kHz (– 6dB)
    Yüksek Frekans Sürücüsü: 1" (25mm) CMMDâ„¢
    Düşük Frekans Sürücüsü: Dual 6 1/2" (165mm) CMMDâ„¢
    Boyutlar (Y x G x D): 8-1/2" x 25-5/8" x 11-3/4" (215mm x 650mm x 298mm)
    Ağırlık: 34.5 lb (15.7kg)
    Orta Aralık Sürücüsü: 4" (100mm) CMMDâ„¢
    Atlatma Frekansı: 500Hz, 3,200Hz; 12dB/octave


    Önerilen Amplifikatör Aralığı : 10 – 200 watts
    Duyarlılık (2.83V @ 1m) : 91dB
    Frekans Tepkisi (±3dB) : 45Hz – 20kHz 50Hz – 40kHz (– 6dB)
    Yüksek Frekans Sürücüsü : 1" (25mm) CMMD™
    Düşük Frekans Sürücüsü : Dual 6 1/2" (165mm) CMMD™
    Orta Aralık Sürücüsü : 4" (100mm) CMMD™
    Atlatma Frekansı : 500Hz, 3,200Hz; 12dB/octave

    .............................................................................................http://www.djsmultimedia.com/urunler.asp?GET=detay&UrunID=2681



    TANNOY EYRİS DCC

    The 165mm (6.50") bass drivers placed at either side of the main 165mm (6.50") Dual Concentric™ full range unit ensure that the Eyris DCC centre channel speaker delivers exceptional bass depth and clarity; essential in this, the most important component in qualty home theatre system.



    Real musical agility, together with the scale, dynamics and detail accuracy is delivered along with exceptional imaging and soundstaging ability. Vocals are natural and true to life, while the matched drive units and voicing consistency makes sure of a seamless panning of effects.


    Substantially built and yet elegantly styled real wood veneer cabinets are beautifully handcrafted using only the finest components. The massively constructed front baffle is machined from 30mm thick high-grade MDF, and the 18mm MDF enclosure is comprehensively braced to provide the highest level of structural rigidity. Other features within the range include bi-wiring, RF grounding, and variable port damping for room acoustic optimisation.

    Features
    The Dual driver cone employs materials carefully selected from multi fibre paper pulp mixes; chosen for fast, tight, bass with superb transient response and natural, open midrange qualities. The very high level of linear cone excursion allows increased bass power output with excellent transient behaviour at all power levels.

    Tannoy WideBand™ technology is incorporated into all Eyris DC models extending the frequency response to 53kHz and delivering breath-taking dynamics, detail and sound staging. A 25-micron titanium dome in the SuperTweeter™, a key component of the wide bandwidth system, not only allows supremely accurate fine detail resolution of high frequencies but also effectively enhances the listening experience throughout the entire frequency range. The double-vented driver design guarantees smooth and detailed high frequency reproduction without sibilance or harshness by eliminating diaphragm air compression.

    The airwaves are saturated with radio frequency interference. The voice coil in any loudspeaker system has the potential to pick this up by acting as an aerial, contributing to noise and distortion in the output signal when fed back to the amplifier. The Tannoy system of driver chassis earthing optimises the performance of the amplifier by reducing these effects.

    Three sumptuous real wood veneer finishes are offered. Sycamore provides the fresh contemporary look, American walnut coordinates with more traditional furnishings, while Black Ash blends in seamlessly with a broad range of décor styles.

    Drive Unit
    In the exacting professional world of mixing and mastering, studio engineers demand superior results. The Tannoy Dual Concentric™ co-incident point source technology is renowned worldwide throughout the audio and film industry for its accuracy in the reproduction of sound. For the Eyris DC range, intensive research and development has produced an updated and highly refined version of this famous, and exclusive, Tannoy drive unit.

    The time coherent, point source and constant directivity nature of the dispersion characteristics inherent in the Dual make it an accepted industry standard in studio monitoring. By exceeding the rigorous demands of the recording and mastering environment Tannoy can ensure that playback performance in the home, whether in two channel stereo or multi channel home cinema mode, is strictly controlled to accurately reflect the sound engineers artistry.

    In nature all sounds emanate from a single point in space. The high frequency unit of the Dual, centrally mounted in the throat of the main mid/bass driver, is so positioned as to acoustically replicate this single point source; delivering an involving and natural sound with an incredibly wide imaging 'sweet spot', which serves to create an expansive soundstage with remarkably focussed placement of vocals and instrumentation.
    The Dual Concentric™ in the Eyris DC range provides a superior acoustic performance with enhanced dynamics, power handling and efficiency.

    WideBand™
    For many years, Tannoy has pioneered wide bandwidth audio reproduction in its high-end loudspeaker designs. The undisputed benefits of extended high frequency performance have been recognised by audio enthusiasts and recording industry professionals worldwide. Tannoy has received many international awards for products utilising WideBand™ technology.

    Although developed in parallel with the emerging technologies of extended bandwidth SACD and DVDA players, our engineers have long since recognised the improvement that a WideBand™ Tannoy SuperTweeter™ can make to a system, even when using bandwidth limited conventional analogue or digital recorded software. The key element to understand first of all is that WideBand™ performance drive units are not there simply to increase the amount of high frequency information you perceive, the acoustic benefit is much more subtle than that. It is the enhancement of the frequencies within the accepted audible band that makes this technology so special.

    'Why bother with frequencies only your dog can hear?'
    This question, often asked, takes us to the very heart of what Tannoy WideBand™ technology is all about. Musical instruments produce considerable energy above 20kHz and, with effects of harmonics and overtones, achieve frequencies well beyond what might generally be considered as the limit of human hearing. For instance, the over 20kHz energy of a trumpet, fitted with a particular type of mute, does not drop into the noise floor until 100kHz. Violin and oboe exhibit energy above 40kHz, while sibilants in speech can also be shown to have energy above 40kHz.
    Research has shown, through the measurement brain wave activity, which humans do perceive ultrasonic components within music, concluding therefore, that the mechanism of ultrasound transmission is through bone conduction. This is probably via an organ in the inner ear, called the saccule, to the cochlea, the organ responsible for hearing. In addition, WideBand™ technology reduces phase error and significantly improves transient performance below 20kHz. This leads to increased tonal accuracy throughout the whole frequency range, even bass information is faster and tighter, effectively enhancing the total listening experience. Music, speech and soundtrack effects have an increased immediacy, airiness and impact, providing a performance that sounds more natural and true to life.


    Specifications
    Eyris DCC
    PERFORMANCE
    Recommended amplifier power 20-175 Watts
    Continuous power handling 125 Watts
    Peak output power 375 Watts
    Sensitivity 89dB @ 2.83 Volts
    Nominal impedance 8 Ohms
    Frequency response 36Hz-51kHz
    DRIVE UNITS
    Low frequency 2 x 165mm (6.50") multi fibre paper pulp cone. 1 x 165mm (6.50") multi fibre paper pulp ABR
    Dual Concentric™ high frequency 25mm (1.00") 25-micron titanium dome, neodymium magnet system
    Dual Concentric™ low frequency 1 x 165mm (6.50") multi fibre paper pulp cone
    SuperTweeter™ 25mm (1.00") 25-micron titanium dome, neodymium magnet system
    CROSSOVER
    Frequency 1st order LF @ 1.8kHz, 1st order HF @1.8kHz, 3rd order HF @ 16kHz and 2nd order LLF @ 250Hz
    CONSTRUCTION
    Enclosure type Reflex (ABR)
    Shielding Yes
    Volume 19 litres
    Dimensions 278.5 x 600 x 260mm (11.00 x 23.75 x 10.25")
    Weight 21kg (46.2lbs)
    Finish Sycamore, American walnut or black ash real wood veneer

    Downloads
    Manual (604 kb .pdf)
    Brochure (1.60 mb .pdf)
    ...................................................................................................................................................http://www.tannoy-speakers.com/s.php?product=113&title=Eyris+DCC&s=23

    KLİPSCH RC-64


    Hope your movie dialogue is good because with the flagship Reference Series RC-64 center channel you're going to hear every word of it. Designed to be one of the most unique and powerful center channels on the market, this amazing speaker is certainly a force to be reckoned with.

    Features
    Ultra-high-performance center channel speaker
    Tapered Array™ design for maximum dialogue clarity
    Magnetically shielded drivers to prevent video interference
    Furniture-grade wood veneer finish
    Exclusive Tractrix® Horns have always been the key component of this critically acclaimed series. In the RC-64, this technology has been refined to include improved throat geometry for a more genuine, lifelike sound. Behind the horn lies a professional-grade 1.25-inch titanium diaphragm compression driver to provide a unique combination of precision, clarity and effortless power.

    The RC-64 employs four 6.5-inch high-output woofers for a solid bass foundation. These Cerametallic™ woofers with inverted copper dust caps exhibit a very high stiffness-to-mass ratio and superb damping characteristics.

    Klipsch Tapered Array™ technology operates all of the woofers at the lowest frequencies - maintaining the high output capability necessary for good center channel performance - but only two operate all the way through the midrange to where the tweeter takes over. This eliminates acoustic interference between the woofer outputs, a flaw in conventional speaker designs that can severely impair sound quality at the sides of the listening area.

    The RC-64's sealed cabinet offers improved internal cross-bracing to minimize panel vibrations that can color sound. Increased baffle ribbing around the horn mouth dramatically improves acoustics across the sonic range. For signal purity and perfect driver integration, the crossover on the RC-64 features the finest components and Klipsch custom internal wiring. Bi-wire inputs with premium binding posts ensure superior connectivity.

    Available in either a cherry or black real wood veneer finish, the fully video-shielded RC-64 comes with a knife-edge back and low-diffraction, magnetically attached grille to further accentuate the elegance of this speaker.

    RC-64 Specifications
    frequency response 62Hz-21kHz +/-3dB
    power handling 200W RMS / 800W Peak
    sensitivity 99dB @ 2.83V / 1m
    nominal impedance 8 ohms compatible
    high frequency drivers 1.25" (3.2cm) Titanium diaphragm compression driver mated to 90x60 square Tractrix® Horn
    high freq crossover 1150Hz, 1800Hz
    low frequency drivers Quad 6.5" (16.5cm) High-output Cerametallic™ cone woofers
    enclosure type Sealed
    height 8" (20.3cm)
    width 33" (83.8cm)
    depth 13.5" (34.3cm)
    mounting Uptilt and Downtilt feet
    weight 61 lbs (27.7kg)
    finishes Cherry or Black Ash wood veneer
    built from 2006
    .............................................................................................https://www.klipsch.com/products/details/rc-64.aspx




    DEFİNİTİVE....................




    Definitive has always led the industry with the best-sounding shielded center channels available. Optimum surround sound home theater reproduction places heavy demands on the center channel speaker, which in many respects is the main speaker in the system and often handles 50% or more of the program material. It is no place to compromise and settle for second best. Because of this, Definitive pioneered the concept of full frequency range high-definition center-channel speakers. Definitive's center channels and C/L/Rs are consistently rated as the best available, and have won numerous Audio Video Grand Prix Center Channel of the Year Awards each and every year.

    Our current offerings are the best ever, all featuring wide frequency response and extended dynamic range with extraordinary detail and articulation. (The C/L/Rs are also superb as matching center, left and right channel speakers and can be positioned horizontally or vertically.) All feature non-resonant monocoque cabinets with Linkwitz-Riley crossover networks, pure aluminum dome tweeters and die-cast-basket bass/midrange drivers in D'Appolito arrays.

    Definitive builds eight magnetically shielded center channel and C/L/R (Center/Left/Right) speakers (C/L/R 3000, C/L/R 2500, C/L/R 2300, C/L/R 2002, ProCenter 2000, and ProCenter 1000). All Definitive center channels and C/L/Rs are designed with the same rigid standards and high performance goals as our main left and right front speakers. They include state-of-the-art features like high-definition polymer coned cast-basket bass/midrange drivers with butyl rubber surrounds, wide dispersion pure aluminum dome tweeters with magnetic fluid cooling, complex Linkwitz-Riley crossover networks, solid non-resonant monocoque cabinets with diffractionless grill/baffle interfaces and effective magnetic shielding incorporating both metal shield and dual field canceling magnets. All center channels and C/L/Rs have been voiced (timbre-matched) with the same sonic signature as all of Definitive's front main speakers. They will also, because of their true full-range quality and linear response, often provide better performance and do a better job matching other companies' main speakers than their own. of course, as you move up in the Definitive line, the overall performance improves, especially in the areas of dynamic range, extended linear response, fullness and clarity. All are Dolby Digital AC-3* ready.


    Revolutionary Power C/L/Rs with Built-in Powered Subwoofers Make a Dramatic Audible Difference

    The revolutionary new C/L/R 3000, C/L/R 2500 and C/L/R 2300 feature powerful built-in powered subwoofers driven by our Infinite Power Source Technology amplifiers. Their upward-firing long-throw woofers only require 1" of clearance, so they work perfectly whether you open-mount your center channel or put it in a cabinet. Remember: The purpose of putting a subwoofer in the center channel, beyond putting more bass energy into the room, is really to add full range bass and sub-bass capability to the center channel itself. The difference this makes is absolutely audible and very dramatic. This gives you a truly full dynamic range capable/full frequency range capable center channel, which allows you to set the center channel setting on your Dolby Digital decoder to large and fully realize the performance potential of the full range center channel program material as it was intended to be reproduced by the director.
    ..............................................................................................................
    C/L/R 2500 Specifications:
    Dimensions: 23-1/2" W x 14-1/16" D x 6-3/4" H
    Response: 21 – 30 kHz.
    Nominal Imp.: 4 – 8 ohms.
    Rec. amp: 20 – 300 watts.
    Built-in sub amp: 150 watts RMS.
    Efficiency: 91 dB
    Drivers:
    – One cast basket 8" sub with one 150-Watt RMS amplifier
    – Two cast basket 5-1/4" upper-bass/midrange drivers
    – One 1" pure aluminum dome tweeter
    Auto On/Off: Signal sensing.
    Finish: Piano-Gloss Black. Tri-wireable.



    .............................................................................................................................
    C/L/R 2002 Specifications:
    Dimensions: 21" W x 12" D x 6-3/4" H
    Response: 30 – 30 kHz.
    Nominal Imp.: 4 – 8 ohms.
    Rec. amp: 20 – 250 watts.
    Efficiency: 91 dB
    Drivers:
    – Two cast-basket 5-1/4" bass/midranges
    – One 1" pure aluminum dome tweeter.
    Finish: Piano-Gloss Black. Bi-wireable

    .......................................................................http://www.definitivetech.com/loudspeakers/clr/clr.html#2500........................

    ilgilenen dostlar ,yada arayış içinde olanlar en azından 7,8 tane site gezmekten kurtulur ,hem bende dönüp dönüp buradan yaparım teknik kıyaslamaları.


    selamlar..



    .......................................................................................................................................JBL STUDIO L C2

    Maximum Recommended Amplifier Power 150W
    Power Handling (Continuous/Peak) 75W/300W
    Nominal Impedance 8 Ohms
    Sensitivity (2.83V/1m) 92dB
    Frequency Response (±3dB) 50Hz – 40kHz
    Crossover Frequencies 700Hz, 4kHz, 20kHz
    Ultrahigh-Frequency Driver 3/4" (19mm) Mylar®-dome, cast-aluminum chassis, mounted in a Bi-Radial® horn
    High-Frequency Transducer 1" (25mm) Pure titanium dome in JBL EOS™ waveguide, cast-aluminum chassis
    Midrange Transducer 4" (100mm) PolyPlas™ cone with rubber surround, cast-aluminum chassis, HeatScape™ motor structure
    Low-Frequency Transducers Dual 6" (150mm) PolyPlas™cones with rubber surrounds, cast-aluminum chassis, HeatScape™ motor structures, Symmetrical Field Geometry™ (SFG™), oversized Kapton® voice coils, magnetic shorting rings
    Magnetically Shielded Yes
    Baffle Low-diffraction, IsoPower™
    Port N/A, Sealed enclosure
    Network Straight-Line Signal Path™ (SSP™)
    Terminals Gold-plated, 5-way binding posts, bi-wirable
    Dimensions (H x W x D) 12-1/4" x 22" x 5" (311mm x 559mm x 127mm)
    Weight per Speaker 29 lb (13.2kg)
    General Wall-mount hardware included, single-packed


    makul fiyatlara inelim yavaş yavaş



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DHako -- 14 Nisan 2008; 13:59:41 >




  • daneel üstadım akşam baktım maın 1.05 yazıyo .displayı basılı tutmak gerekıyomus .ben aynı anda basıyodum ıkısınede .tabi açılıpkapanıyo du cihaz haliyle arada bi kazmalık tutuyo benim .bide 2007a09 falan gibi bişi vardı .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DHako -- 13 Nisan 2008; 16:48:35 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Daneel

    Hakan ben PS2+optik kablo ile DSP update'i, 20 liralık usb-serial kablo ile Main firmware update'i yaptım. Internette bu kabloyu bulabilirsin. Verdiğim linklerde gayet açık nasıl yapılacağı da yazıyor.

    Yalnız dikkat etmen gereken bir konu var o da 1.07 updateini yaparken makinanın firmware'inin 1.04 veya yukarı versiyon olması gerekiyor.

    Firmware'i makina üstünden display ve power a aynı anda basınca görebilirsin.

    875'in ağırlığını düşününce yerinden kaldırmayı aklıma bile getirmiyorum.

    Bence önce kendin dene, zaten makinayı servise taşımayı göze almışsın olacak en fazla şey aleti kitlemen ve gene servise götürmen olacaktır.

    selam açıklamaları türkçeye çevirecek bir arakadaş elzemdir. resimler bana yetmedi .yazılardaki püf noktaları çözemedim.875 model 1.04yüklü ne cdi nede serial kablo olanı ikisinide yükliyemedim. saygılar




  • center konusundaki son modifikasyonumdan sonra inanılmaz bir değişim yaşadım aktarıyorum.

    CLR2000 centerimin özellikle YAMAHA RX-V2700 amfiye bağlandıktan sonra (daha önce Marantz pre power kullanıyordum) erkek vokallerde ve filmlerdeki erkek dialoglarında otoriteyi kaybettiğini gözledim. eq. ayarlarındanda istediğim sonucu alamayınca CLR2500 ile değiştirmeye karar vermiştimki imdadıma çok ucuza satılan bir Definitive PRO SUB80 geçti.

    250 YTL'ye aldığım bu sub'ı direkt olarak Center'ın önüne bağladım ve Cross Over ayarlarını 120Hz. ye getirdim bu arada 120hz altını sub vermeye başladı ses inanılmaz derecede değişti. Şimdi istediğim gibi filmlerde oynuyorum. Ayrıca Digitürkdeki filmeleri de PrologicIIx seyrediyorum buradaki katkısı çok daha başarılı oldu diyebilirim.

    çok başarılı ses sistemine sahip sinemalardaki center'dan gelen bass efektini yarattım diyebilirim. Sinema'larda Centerlarında altında LEFT ve Right hoparlörlerdeki bassların kullanıldığını duymuştum.

    Bunu paylaşmak istedim.


    quote:

    Orjinalden alıntı: hakansolak

    ilk önce center ile başlıcam sistemi değiştirmeye.adaylarım şu an için .. DEF TEC . CLR 2500,2002, BW HTM2 D,HTM 3 S,INFINITY BETA 360,TANNOY EYRİS DCC,KLPCH RC 64,DALİ HELICON C 200 MK 2....EKLEMELER YADA çıkarmalar yapıcam araştırıyorum .bakalım yakında belli olur




  • çok güzel olmuş dostum hı def man . aynı sorunlar işte .bende acayip derecede hassasiyet var center mevzunda.sevindim senin mutlu olmana .bakalım.ben fiyatları aldım sabah sabah uykum açıldı bir anda
  • Selam ,



    Cihaz kapalı durumda display butomuma basılı tut ve standby butonuna bas 10 saniye display butonuna basman gerekebilir.
    Yukarıdaki versiyon eski versiyon dışarıdan güncelleme yapamıyoruz cihaza yetkili servis müdahale etmesi gerekiyor teknik tadilat yapacağız.


    Mehmet

    212 528 08 13 542 596 09 56



    yetkili servisin bana gelen e mailidir dostum senin sorunun hakkında..ara bir konuş derim . forumdan olduğunu da söyle mehmet beye ,çok ilgili bir beyefendi kendisi












    quote:

    Orjinalden alıntı: koliki


    quote:

    Orjinalden alıntı: Daneel

    Hakan ben PS2+optik kablo ile DSP update'i, 20 liralık usb-serial kablo ile Main firmware update'i yaptım. Internette bu kabloyu bulabilirsin. Verdiğim linklerde gayet açık nasıl yapılacağı da yazıyor.

    Yalnız dikkat etmen gereken bir konu var o da 1.07 updateini yaparken makinanın firmware'inin 1.04 veya yukarı versiyon olması gerekiyor.

    Firmware'i makina üstünden display ve power a aynı anda basınca görebilirsin.

    875'in ağırlığını düşününce yerinden kaldırmayı aklıma bile getirmiyorum.

    Bence önce kendin dene, zaten makinayı servise taşımayı göze almışsın olacak en fazla şey aleti kitlemen ve gene servise götürmen olacaktır.

    selam açıklamaları türkçeye çevirecek bir arakadaş elzemdir. resimler bana yetmedi .yazılardaki püf noktaları çözemedim.875 model 1.04yüklü ne cdi nede serial kablo olanı ikisinide yükliyemedim. saygılar




  • @Hidefman hocam sub'ı center'ın önüne nasıl bağladın ve crossover ayarladın anlayamadım. Center ile anfi arasına bir ara anfi mi kullandın? nasıl oldu bu iş bi kısaca anlatabilir misin?
  • Normal Center'a giden Speaker kablosunu söktüm ve SUB'ın High Level inputuna girdim . SUB bu sinyali alıp kendisi için crossover'ından ayarladığım 120 hz.'e (hi-pass) kadarlık kısmını amfisiyle yükseltiyor . Subwoofer'ın Speaker outnundan çıkıp Center'a çıkıyorum Center'a gücü haliyle Amfim sağlamaya devam ediyor ancak SUB'dan geçerken 120hz üzerindeki (low pas) sinyalleri yolladığından Center bass seslere pek bulaşmıyor.Sesi de istediğim kadar açabiliyorum malum sub bass seslere dayanabiliyor ....
    quote:

    Orjinalden alıntı: ayhifi

    @Hidefman hocam sub'ı center'ın önüne nasıl bağladın ve crossover ayarladın anlayamadım. Center ile anfi arasına bir ara anfi mi kullandın? nasıl oldu bu iş bi kısaca anlatabilir misin?
  • hıdefman sana bişey diyim mi ... süper yapmışşsın bravo .
    o sinemadaki bass etkisi varya işte bende o etki olsun istiyorum tabi o kadar abartı olmadan olmalı yoksa öbür kanallarda sorun olur sanıyorum ...
    clr 2500 bu sorunumu aşarmı bilemiyorum ne dersin ? yok sa klıpsch rc 64 mü acaba o da güçlü bişey sanki
  • quote:

    Orjinalden alıntı: hakansolak

    hıdefman sana bişey diyim mi ... süper yapmışşsın bravo .
    o sinemadaki bass etkisi varya işte bende o etki olsun istiyorum tabi o kadar abartı olmadan olmalı yoksa öbür kanallarda sorun olur sanıyorum ...
    clr 2500 bu sorunumu aşarmı bilemiyorum ne dersin ? yok sa klıpsch rc 64 mü acaba o da güçlü bişey sanki

    Benim yaptığımı yap diyemem zaten bende CLR2500'ün sub'ı olmayan versiyonu var (CLR2000).

    Definitive cihazlara kaliteleri bakımından sonuna kadar onay veririm ancak birşey eklemem gerekir.

    Ben bu sinema işine 1994 senesinde laser disklerle başladım. Daha öncesinde HIFIsistemlerim oldu. O zamanlardan beri en iyi fron neyse onu en iyi center neyse onu surroundlar içinse en iyisi neyse onu almaya çalıştım. Şunu bilir şunu söylerim TIMBER MATCHING herşeydir.

    Tüm hoparlörlerinizin aynı marka ve kesinlikle aynı seriden olmasına dikkat edin. Özellikle Tweeter'ları ve Midleri (midbasslarda tabi) her hoparlörde aynı büyüklükte ve aynı malzemelerden üretiliyor olsun.

    Yani CLR2500 alıpta surrounları pro serisinden birşey frontları da mythos serisinden olmasın.

    SURROUND SİSTEMLERDE ne kadar audyssey falan kullanılsın bir definitive center ile klipsch frontu ve B&W surroundları eşliyemiyorsunuz.

    Ben JBL Front kullanıyorum ve definitivelerden farklı çalışıyor (her ne kadar aynı karakterde olsalar bile) ancak kıyamıyorum ki değiştirmeye.




  • yaw biz cihazi alinca nasil ugrasacaz bu islerle ?......
  • bu işler böyle felmali hocam , ilgi ister bu bebekler .

    HIDEFMAN dostum şöyle bir baktım prosub 80 de ,8 ınch lik bir drıver var üstünde.clr 2500 e baktım ondada 8 ınch drıver var .sen şimdi aynı ayarda bi modifikasyon mu yapmış oldun ? yada şöyle diyim ben clr 2500 alsam o etkiyi yakalayabilirmiyim ?
    selamlar..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Hi-def-man

    Normal Center'a giden Speaker kablosunu söktüm ve SUB'ın High Level inputuna girdim . SUB bu sinyali alıp kendisi için crossover'ından ayarladığım 120 hz.'e (hi-pass) kadarlık kısmını amfisiyle yükseltiyor . Subwoofer'ın Speaker outnundan çıkıp Center'a çıkıyorum Center'a gücü haliyle Amfim sağlamaya devam ediyor ancak SUB'dan geçerken 120hz üzerindeki (low pas) sinyalleri yolladığından Center bass seslere pek bulaşmıyor.Sesi de istediğim kadar açabiliyorum malum sub bass seslere dayanabiliyor ....
    quote:

    Orjinalden alıntı: ayhifi

    @Hidefman hocam sub'ı center'ın önüne nasıl bağladın ve crossover ayarladın anlayamadım. Center ile anfi arasına bir ara anfi mi kullandın? nasıl oldu bu iş bi kısaca anlatabilir misin?




    Hidefman- centera amfinin preouttan mı speaker terminallerinden mi çıkıyorsunuz.

    Benim anladığım speaker terminallerden çıkıyorsunuz, gelen sinyal crossoverdan highpassten centera, lowpassten subwooferin amfisine gidiyor buradan da sub driver'a gidiyor.

    Öncelikli soru subwooferin seviyesini arttırınca centerdan gelen ses artıyor mu? Yani centera giden sinyal subın amfiden geçiyormu?

    İkinci soru normalde center için anfi ayarlarında belirlediğiniz crossover kaçtı?

    Son soru center kanal için bir frequency sweep yapma şansınız oldu mu?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Daneel -- 14 Nisan 2008; 16:11:53 >




  • Speaker terminallerden çıkıyorum nedeni ise pre-outtan çıkarsam Center'ın amfiden crossover frekansını değiştirmeliyim Sub 'da etkileniyor ve o frekanslarda ses alamıyordum. Zaten benim ihtiyacım olan frekanslar 90-120 hz arasına denk geliyor.
    1- Sub'ın sesini üzerinden açınca Center'ın sesinin açılması mümkün değil . Sadece sub'ın sesi açılıyor.

    2- Herhangi bir cut-off belirlemedim nasıl geliyorsa öyle çalıyor. Ancak 120hz 'i sub'ın üzerinden by-pass edip center'a yolluyorum yani senin amfi üzerinden elektronik olarak yaptığını ben sub üzerinden analog olarak yapıyorum.

    3- Frequency sweep'i tam olarak anlamadım .

    Ancak Auto Calibration yaptığımda biraz sapıtıyor ve sub'ın varlığından rahatsız olup 50-90 hz arasını yok ediyor. bende iptal edip bildiğimi oluyorum tabi.

    Ayrıca YAMAHA'nın otomatik ayarları herhalde kendi hoparlörlerine göre dizayn edilmiş tüm büyüyü yok ediyor baslar falan azalıyor biraz flat bir hava alıyor. Ben çok yüksek volumde dinleyemediğimden biraz parlatıyorum sesleri.
    Bu akşam resim çekeyim görün setupımı
    quote:

    Orjinalden alıntı: Daneel

    quote:

    Orjinalden alıntı: Hi-def-man

    Normal Center'a giden Speaker kablosunu söktüm ve SUB'ın High Level inputuna girdim . SUB bu sinyali alıp kendisi için crossover'ından ayarladığım 120 hz.'e (hi-pass) kadarlık kısmını amfisiyle yükseltiyor . Subwoofer'ın Speaker outnundan çıkıp Center'a çıkıyorum Center'a gücü haliyle Amfim sağlamaya devam ediyor ancak SUB'dan geçerken 120hz üzerindeki (low pas) sinyalleri yolladığından Center bass seslere pek bulaşmıyor.Sesi de istediğim kadar açabiliyorum malum sub bass seslere dayanabiliyor ....
    quote:

    Orjinalden alıntı: ayhifi

    @Hidefman hocam sub'ı center'ın önüne nasıl bağladın ve crossover ayarladın anlayamadım. Center ile anfi arasına bir ara anfi mi kullandın? nasıl oldu bu iş bi kısaca anlatabilir misin?




    Hidefman- centera amfinin preouttan mı speaker terminallerinden mi çıkıyorsunuz.

    Benim anladığım speaker terminallerden çıkıyorsunuz, gelen sinyal crossoverdan highpassten centera, lowpassten subwooferin amfisine gidiyor buradan da sub driver'a gidiyor.

    Öncelikli soru subwooferin seviyesini arttırınca centerdan gelen ses artıyor mu? Yani centera giden sinyal subın amfiden geçiyormu?

    İkinci soru normalde center için anfi ayarlarında belirlediğiniz crossover kaçtı?

    Son soru center kanal için bir frequency sweep yapma şansınız oldu mu?




  • Hakancığım evet bu yapı CLR2500 'le kıyasladığında benzer bir yapı ama CLR içindeki dizayn daha çok benim yapmaya çalıştığım konu üzerine yoğunlaşmış olduklarını gösteren bir çalışma .

    Kesinlikle bir sub olarak bakmamak lazım onun üzerindeki basa tamamıyla Center'a gelen bass sesleri ön plana çıkarmak amaç yani 20 hz.'de güçlü bir patlama sahnesinde odayı sallamak olmadığından o şekilde bakmak lazım.

    Tabiki prosub80 litre olarak daha büyük farklı amaca hitap eden sub olarak dizayn edilmiş.

    Aslında frekans aralığında Center hoparlörlerden 100hz altına inmeleri beklenmiyor . Ama center'a gelen bass seslerde olmuyor değil. Bu sesleri 50-60hz civarlarından itibaren Center'ın bıraktığı noktaya kadar taşısak fena olmaz diye düşündüm.
    quote:

    Orjinalden alıntı: hakansolak

    bu işler böyle felmali hocam , ilgi ister bu bebekler .

    HIDEFMAN dostum şöyle bir baktım prosub 80 de ,8 ınch lik bir drıver var üstünde.clr 2500 e baktım ondada 8 ınch drıver var .sen şimdi aynı ayarda bi modifikasyon mu yapmış oldun ? yada şöyle diyim ben clr 2500 alsam o etkiyi yakalayabilirmiyim ?
    selamlar..




  • @Hidefman dostum teşekkürler cevap için. Çok değişik bir kombinasyon (çözüm) olmuş tebrik ederim. Eminim denemek isteyenler olacaktır.

    saygılar
  • abi şöyle teknik dille yazıyonuz ya hasta oluyom valla ,anlayamıyom yaw kafam almıyo işte napım ..
    abi şöyle diyim sana ben .hem herkez anlasın (anlamayanlar olabilir benim gibi )şimdi clr 2500 de bu sinema etkisini yaratabilirmiyiz ? yoksa bende 1 tane sub alıp senin gibi mi yapmalıyım ?
    anladığım şu senin yazdıklarından . zaten center kanala fazlaca alt frekans işlenmez filmlerde clr 2500 de o etkiyi fazlasıyla yaratır diyosun .

    haa bu arada oda 26 m2 (4 metreye 7 metre falandır) centere ve frontlara uzaklıgım 4 metre gıbı olucak




    quote:

    Orjinalden alıntı: Hi-def-man

    Hakancığım evet bu yapı CLR2500 'le kıyasladığında benzer bir yapı ama CLR içindeki dizayn daha çok benim yapmaya çalıştığım konu üzerine yoğunlaşmış olduklarını gösteren bir çalışma .

    Kesinlikle bir sub olarak bakmamak lazım onun üzerindeki basa tamamıyla Center'a gelen bass sesleri ön plana çıkarmak amaç yani 20 hz.'de güçlü bir patlama sahnesinde odayı sallamak olmadığından o şekilde bakmak lazım.

    Tabiki prosub80 litre olarak daha büyük farklı amaca hitap eden sub olarak dizayn edilmiş.

    Aslında frekans aralığında Center hoparlörlerden 100hz altına inmeleri beklenmiyor . Ama center'a gelen bass seslerde olmuyor değil. Bu sesleri 50-60hz civarlarından itibaren Center'ın bıraktığı noktaya kadar taşısak fena olmaz diye düşündüm.
    quote:

    Orjinalden alıntı: hakansolak

    bu işler böyle felmali hocam , ilgi ister bu bebekler .

    HIDEFMAN dostum şöyle bir baktım prosub 80 de ,8 ınch lik bir drıver var üstünde.clr 2500 e baktım ondada 8 ınch drıver var .sen şimdi aynı ayarda bi modifikasyon mu yapmış oldun ? yada şöyle diyim ben clr 2500 alsam o etkiyi yakalayabilirmiyim ?
    selamlar..





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DHako -- 14 Nisan 2008; 17:17:06 >




  • CLR2500 'ü dinlemedim.

    Dinleyip karar vermek lazım. Ancak CLR2500 ve 3000 birçok ödül aldı USA'da .

    Ancak ben neredeyse gidip birtane alıyordum demekki sesin değişeceğini kafama koymuşum değil mi?

    işte bu zehis hep böyle giriyor insanın vücuduna Hakancığım.

    Bu arada 26 m2 güzel bir boyut. eğer düşündüğüm gibi dikdörtgen bir odaysa çok rahat hareket edebiliriz ama değişik L şeklinde falansa çizip yollaman gerek ona göre hoparlörlerin yerine falan bakmamız lazım. Ancak amfinin Auto setup çalışmaları bir nebze kurtaracaktır durumu.
    quote:

    Orjinalden alıntı: hakansolak



    abi şöyle teknik dille yazıyonuz ya hasta oluyom valla ,anlayamıyom yaw kafam almıyo işte napım ..
    abi şöyle diyim sana ben .hem herkez anlasın (anlamayanlar olabilir benim gibi )şimdi clr 2500 de bu sinema etkisini yaratabilirmiyiz ? yoksa bende 1 tane sub alıp senin gibi mi yapmalıyım ?
    anladığım şu senin yazdıklarından . zaten center kanala fazlaca alt frekans işlenmez filmlerde clr 2500 de o etkiyi fazlasıyla yaratır diyosun .

    haa bu arada oda 26 m2 (4 metreye 7 metre falandır) centere ve frontlara uzaklıgım 4 metre gıbı olucak




    quote:

    Orjinalden alıntı: Hi-def-man

    Hakancığım evet bu yapı CLR2500 'le kıyasladığında benzer bir yapı ama CLR içindeki dizayn daha çok benim yapmaya çalıştığım konu üzerine yoğunlaşmış olduklarını gösteren bir çalışma .

    Kesinlikle bir sub olarak bakmamak lazım onun üzerindeki basa tamamıyla Center'a gelen bass sesleri ön plana çıkarmak amaç yani 20 hz.'de güçlü bir patlama sahnesinde odayı sallamak olmadığından o şekilde bakmak lazım.

    Tabiki prosub80 litre olarak daha büyük farklı amaca hitap eden sub olarak dizayn edilmiş.

    Aslında frekans aralığında Center hoparlörlerden 100hz altına inmeleri beklenmiyor . Ama center'a gelen bass seslerde olmuyor değil. Bu sesleri 50-60hz civarlarından itibaren Center'ın bıraktığı noktaya kadar taşısak fena olmaz diye düşündüm.
    quote:

    Orjinalden alıntı: hakansolak

    bu işler böyle felmali hocam , ilgi ister bu bebekler .

    HIDEFMAN dostum şöyle bir baktım prosub 80 de ,8 ınch lik bir drıver var üstünde.clr 2500 e baktım ondada 8 ınch drıver var .sen şimdi aynı ayarda bi modifikasyon mu yapmış oldun ? yada şöyle diyim ben clr 2500 alsam o etkiyi yakalayabilirmiyim ?
    selamlar..








  • yok abi tam dikdörtgen çok sükür yok sa almazdım o evi zaten , ses yalıtımı bile var dairelerde maşallah şanslıyım okonuda ,alttda kuzen oturucak sallarız apartmanı artık .

    bu arada eldeki malzeme bende : onkyo 875 ,jbl e 250 p , 1 çift wharfadale evo 40 ......
    şimdi rear istemiyorum 3 tane dfs 20 var ,2 tanede 8 serısı center var elimde ama onları kurmucam okuturum yada kuzene verırım .bakalım ..
    yavaş yavaş parca parca yükseltıcem işte ,gecen ay 875 aldım şimdi haziran gibi alırıö 1 center .fakat dedıgın gıbı abi .deftecle baslklarsak centere deftecle gıdıcez,klipch le baslarsak ta onunla devam .. şöyle ki : clr 2500 olursa frontlar bp 7002 olucak ,rc 64 olursa frontlar rf 83 yada 82 olucak ... ama dınlemedım hıcbırını daha teorık vazıyet ..
    bunları alırsamda müzik kalitem baya zayıflıcak gibi geliyo bana bilmiyorum , ben diyorum ki müziktede keyif varsin bana ama bakalım dinlicez hepsini




  • 
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.